Witam..Mam problem z zamkiem tylnej klapy,po zamknięciu bagażnika kolejne otwarcie muszę wykonać kluczykiem ,centralny działa normalnie słychać ze otwiera.Nie dzieje się to zawsze nieraz otworzy się po wciśnięciu palcem cóż może być przyczyną ?
0
[W-140] Zamek tylnej klapy.
Rozpoczęty przez Michal1977, mar 08 2017 20:16
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 08 marca 2017 - 20:16
#2
Napisano 09 marca 2017 - 13:39
Gdzieś już o tym było.
Też to przerabiałem u siebie. Spróbuj podczas otwierania centralnym pukać z zamek. Powinno działać wtedy. A usterką jest zużycie. Jak wyciągniesz zamek i go rozmontujesz to rozwiązanie jest w sumie jedno. Założyć gumę. Od cięgna zamka centralnego przełożenie na zamek/bębenek jest przez plastikowy wieloklin który musi mieć trochę luzu by nie było naprężeń na zamku. Po czasie ten luz jest na tyle duży że cięgno ( mocowanie cięgna z bębenkiem- czarny plastik) nie obraca bębenka. Na osi kluczyka z tyłu masz zawleczkę. Jak ją zdejmiesz to będziesz miał dostęp od razu do wieloklinu. Na pierwszy rzut oka wydaje się to jeden element, ale osobno jest część z cięgnem od centralnego i osobno bolec na który jest nabita zawleczka z wieloklinem. Najlepiej wyciągnij cały zamek i rób to na stole. Daj chudego durexa albo rękawiczkę na wieloklin i po sprawie- nie używaj tam smaru.
Powodzenia
Też to przerabiałem u siebie. Spróbuj podczas otwierania centralnym pukać z zamek. Powinno działać wtedy. A usterką jest zużycie. Jak wyciągniesz zamek i go rozmontujesz to rozwiązanie jest w sumie jedno. Założyć gumę. Od cięgna zamka centralnego przełożenie na zamek/bębenek jest przez plastikowy wieloklin który musi mieć trochę luzu by nie było naprężeń na zamku. Po czasie ten luz jest na tyle duży że cięgno ( mocowanie cięgna z bębenkiem- czarny plastik) nie obraca bębenka. Na osi kluczyka z tyłu masz zawleczkę. Jak ją zdejmiesz to będziesz miał dostęp od razu do wieloklinu. Na pierwszy rzut oka wydaje się to jeden element, ale osobno jest część z cięgnem od centralnego i osobno bolec na który jest nabita zawleczka z wieloklinem. Najlepiej wyciągnij cały zamek i rób to na stole. Daj chudego durexa albo rękawiczkę na wieloklin i po sprawie- nie używaj tam smaru.
Powodzenia
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[W124] sprężyna w tylnej rolecie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201] Lampka oświetlenia tylnej kanapy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | FANTAZMA |
|
||
[w201] Centralny zamek - podłączenie sterownika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | matstarling |
|
|