Witam kolegów, mam nadzieję że mnie nie zjecie za założenie tego tematu, ale ja naprawdę wpisywałem w wyszukiwarkę różne frazy, i kupa nic na temat mnie interesujący nie mogłem znaleźć.
Chcę dołożyć sobie podgrzewany zbiorniczek płynu spryskiwaczy i moje pytanie brzmi: czy grzałka od W124 podejdzie do W201 ?
No i jeśli ktoś takowy podgrzewany zbiorniczek ma niech zrobi fotki jak to jest podłączone i jakich części oprócz grzałki potrzeba.
0
W201 podgrzewany zbiornik płynu spryskiwaczy
Rozpoczęty przez Jacon, gru 29 2017 18:56
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29 grudnia 2017 - 18:56
#3
Napisano 30 grudnia 2017 - 11:20
Użytkownik melfio1 dnia 29 grudnia 2017 - 20:47 napisał
Jacon, kup płyn zimowy i wystarczy .
wydaje mi się, ze to coś takiego ale nie na 100%
http://www.benzworld...-questions.html
#4
Napisano 30 grudnia 2017 - 15:53
Sprawdzę, jak mam u siebie, ale wydaje mi się, że jest wpięte szeregowo, ot, przewód metalowy do nagrzewnicy jest poprowadzony przez zbiorniczek spryskiwaczy
#6
Napisano 06 stycznia 2018 - 11:25
Fah, tylko ja mam W201 a ty pokazałeś przykład zbiorniczka ze 124' Z tego co zdążyłem już ustalić to grzałka jak i zbiorniczek do 190' są inne niż do 124. Nr. grzałki do W201 to: A2018300461
http://www.iauto.lt/...Y_EQUIPMT._3876
http://www.iauto.lt/...Y_EQUIPMT._3876
#7
Napisano 02 lutego 2018 - 21:54
Tu widać trochę więcej, ale nie wszystko: http://mbclubtr.com/...uyu-bidonu.html
#8
Napisano 03 lutego 2018 - 03:13
Panowie tak prawdę mówiąc to nie jest nic trudnego... na logikę zrobiłbym trójnik na wyjściu płynu chłodniczego z głowicy do nagrzewnicy, do którego podłączył bym jeden z przewodów od podgrzewacza płynu spryskiwaczy a drugi za pomocą kolejnego trójnika pomiędzy zbiorniczkiem wyrównawczym a wejściem płynu do bloku silnika, dołączymy w ten sposób ogrzewanie zbiorniczka spryskiwaczy do małego obiegu płynu chłodniczego. Nie wiem jak jest w oryginale ale na pewno w ten sposób będzie działało, jeśli nie byłoby wystarczająco wydajne to można dołączyć do tego układu małą pompkę wody i podłączyć pod linię 15 tzw. plus po stacyjce, który z kolei można wyprowadzić ze skrzynki bezpieczników (od strony przodu auta w skrzynce jest jest zaślepka pod którą są wyjścia zasilania 15R (pierwsza pozycja kluczyka) i 15 (druga pozycja kluczyka czyli zapłon) w którą najlepiej by było się wpiąć. Jeśli popełniłem gdzieś błąd w tej koncepcji i ktoś wie lepiej, proszę o wyprostowanie! Pozdrawiam
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Dołożenie podgrzewanych lusterek |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
||
[W201] Czujnik temperatury płynu chłodzącego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MarcinCIE |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
Korek zbiornika cieczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Endrju |
|
||
Wymiana uszczelki termostatu a poziom płynu chłodniczego. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|