Na początek proponuje:
- odkręcić wentylator klucz 13
- wyjąć osłonę chłodnicy
Wtedy będziemy mieli wszystko na wierzchu i łatwiejszy dostęp
teraz luzujemy:
- dolną śrubę amortyzatorka 11
- górną śrubę amortyzatorka oraz śrubę mechanizmu naciągu sprężyny 13
- i zdejmujemy pasek
- zdejmujemy delikatnie dekielek z rolki napinacza (kiwaczka)
- i imbusem 6 odkręcamy samą rolkę napinacza
Po odkręceniu rolki napinacza jest możliwość, po przekręceniu kiwaczki, wyjęcia dolnej śruby amorka bez zdejmowania koła pompy wody
Jednak kiedy będziemy musieli wymienić napinacz lub samo łożysko napinacza trzeba zdjąć koło pasowe wody i uzbroić sie w długą rurę do odkręcenia kiwaczki (chyba imbus 12) bo jest mocno dokręcona
Warto tez sprawdzić stan śruby dolnego i górnego mocowania amorka u mnie dolna była mocno wytłuczona wiec ja wymieniłem
(śruba M7x35, 914008007000) ok 6pln w ASO
MOD: Dokonano drobnych zmian edytorskich
0
[W201] Napinacz paska wielorowkowego - wymiana
Rozpoczęty przez Arek, mar 10 2007 11:06
Brak odpowiedzi do tego tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|