Zatankowałem "pod korek" a wskaźnik nie pokazywał full, zauważyłem również że bardzo późno zaświeca się lampka o rezerwy - wskazówka jest sporo poniżej ostatniej kreski i dopiero wtedy pali się rezerwa.
Słyszałem że przy zbiorniku jest jakaś śrubka która służy do regulacji wskaźnika. Czy to prawda??? A może ktoś miał już taki problem??? Proszę o pomoc
1
[w124] Regulacja wskaźnika poziomu paliwa
Rozpoczęty przez piotr_123, lip 06 2008 21:26
28 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06 lipca 2008 - 21:26
#3
Napisano 07 lipca 2008 - 06:58
Dzięki kolego! Ale w tym linku co podałeś nie ma słowa o śrubce do regulacji wskaźnika poziomu paliwa, nic nie ma jeśli chodzi o regulację
#4
Napisano 07 lipca 2008 - 09:24
piotr_123, czy wcześniej było ok? Czy to się stało nagle ? Jakiej firmy masz zegary (VDO, MotoMeter) ?
#5
Napisano 07 lipca 2008 - 15:58
wcześniej tak już było. zegary mam MotoMeter
#6
Napisano 07 lipca 2008 - 16:09
Więc są 2 mozliwości:
1. Albo ktos zmienił pływak od innego auta ??
2. Ktoś zmienił "lewe" wskaźniki w zegarach i byc może zastosował od benzyny. Skoro rezerwa zapala sie a wskazówka jest dużo poniżej zera to ja skłaniałbym się do tej opcji. Nie wiem czy to jest regułą ale w zegarach od benzyny jest potencjometr służący do wykalibrowania wskaźnika paliwa. Ja wymieniłem oprzyrządowanie "lewych" wskaźników i również miałem błędne wskazania paliwa. Dopiero regulacja potencjometrem i wszystko gra.
Według mnie 2 opcje warto sprawdzić i wyjąc zegary. To nie wiele roboty a może dać rezultat.
1. Albo ktos zmienił pływak od innego auta ??
2. Ktoś zmienił "lewe" wskaźniki w zegarach i byc może zastosował od benzyny. Skoro rezerwa zapala sie a wskazówka jest dużo poniżej zera to ja skłaniałbym się do tej opcji. Nie wiem czy to jest regułą ale w zegarach od benzyny jest potencjometr służący do wykalibrowania wskaźnika paliwa. Ja wymieniłem oprzyrządowanie "lewych" wskaźników i również miałem błędne wskazania paliwa. Dopiero regulacja potencjometrem i wszystko gra.
Według mnie 2 opcje warto sprawdzić i wyjąc zegary. To nie wiele roboty a może dać rezultat.
#7
Napisano 07 lipca 2008 - 16:34
racja ja wymieniłem "lewe" wskaźniki zaraz po kupnie auta nie pamiętam czy to były od benzyny czy od diesla. przy następnym tankowaniu do pełna wyjmę zegary i spróbuję znaleźć ten potencjometr
OGROMNE dzięki jackie01 teraz wiem od czego zacząć.
OGROMNE dzięki jackie01 teraz wiem od czego zacząć.
#8
Napisano 07 lipca 2008 - 16:43
piotr_123, po zatankowaniu do pełna ustaw potencjometrem wskazówkę na full. Daj znać czy pomogło
#9
Napisano 12 lipca 2008 - 06:49
Mam ten sam problem.Wiem już,że na 100% sprawny jest wskażnik paliwa.Został pływak.Ponoć są rożne długości pływaków i trzeba dobrać odpowiedni.
#10
Napisano 01 kwietnia 2009 - 20:14
a czy są różne typu "lewych" zegarów? już wiem bo przeczytałem że od benzyny a diesla mogą być inne, ale np benzyna 200E a 230E? jak rozpoznać czy są inne? jest jakiś numer fabryczny?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
[W124] filtr paliwa siatkowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[w201/w124] KE-Jetronic - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | scOti |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|