zasadniczo to ten zegar jest zamienny do każdego - z wyjątkiem tych które mają wbudowany manometr do sprawdzania ciśnienia oleju
1
[w124] Regulacja wskaźnika poziomu paliwa
Rozpoczęty przez piotr_123, lip 06 2008 21:26
28 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 01 kwietnia 2009 - 22:04
#12
Napisano 01 kwietnia 2009 - 22:11
roxa napisał:
Nie wiem w czym jest problem
#13
Napisano 28 grudnia 2010 - 11:54
panowie, znalazłem odpowiedni materiał dydaktyczny. z pewnością pomoże!
http://www.peachparts.com/shopforum/sho ... p?t=231269
http://www.peachparts.com/shopforum/sho ... p?t=231269
#14
Napisano 28 grudnia 2010 - 14:58
czujniki poziomu faktycznie bedą te same, problem może tkwić w producencie zegarów bo do naszych MB było dwóch producentów bynajmniej o nich mi wiadomo a mianowicie VDO i MOTOMETER i jeżeli fabrycznie był zestaw VDO to po wymianie na ten drugi zegary troche oszukują i w drugą strone jest tak samo. Fakt faktem korekcje wskazań poziomu paliwa można przeprowadzić potencjometrem, do tego celu trzeba zegary rozebrać.
#15
Napisano 28 grudnia 2010 - 15:52
myślę , że problemem mogą być cienkie druciki oporowe- gdy nie napełniamy zbiornika w całości to pływak ślizga się tylko po ich fragmencie dolnym a górna ich część spokojnie sobie śniedzieje. Daje to efekt że poprawnie wskazuje od połowy zbiornika. Może trzeba jakimś środkiem chemicznym potraktować druciki i je oczyścić tak samo blaszki kontaktowe w pływaku i sprawdzić czy mają styk na całej długości. Ja mam problem z nieprawidłowymi wskazaniami i zamierzam to obadać po ustaniu aktualnych mrozów. Można jeszcze czujnik po wymontowaniu podłączyć do miernika oporności sprawdzić jak zmienia się jej wartość podczas przesuwania pływaka ( charakterystyka ). Może gdzieś w kwitach serwisowych występuje taki wykres?
#16
Napisano 28 grudnia 2010 - 16:26
Nawet na podawanej wyżej stronie jest napisana oporność. U mnie było nieco mniej, być może w W201 drucik jest krótszy albo ma inną oporność/cm.
Druciki raczej nie śniedzieją. Podczas jazdy, to w zbiorniku, nad paliwem jest powietrze z ropną mgiełką, więc druciki smarowanie mają.
Problemem są głównie "gluty" z ropy i różne osady. Pływakowi dużo nie trzeba żeby się przyblokował, styki od rezerwy to już całkiem.
Druciki raczej nie śniedzieją. Podczas jazdy, to w zbiorniku, nad paliwem jest powietrze z ropną mgiełką, więc druciki smarowanie mają.
Problemem są głównie "gluty" z ropy i różne osady. Pływakowi dużo nie trzeba żeby się przyblokował, styki od rezerwy to już całkiem.
#17
Napisano 28 grudnia 2010 - 21:07
ja bym zagiol ''drut'' od plywaka w strone dolu
#18
Napisano 07 grudnia 2015 - 21:50
Witam
Koledzy dzisiaj pomykałem swoją gwiazda i nagle autko mi stanęło z powodu braku ON. Na wskaźniku jest troszkę powyżej 1/4 pojemności. Nie wiem w czym jest problem.
Auto po swapie bak i wskaźniki zostały,ostatnio wymieniłem pływak bo był zepsuty.
Koledzy dzisiaj pomykałem swoją gwiazda i nagle autko mi stanęło z powodu braku ON. Na wskaźniku jest troszkę powyżej 1/4 pojemności. Nie wiem w czym jest problem.
Auto po swapie bak i wskaźniki zostały,ostatnio wymieniłem pływak bo był zepsuty.
#19
Napisano 07 grudnia 2015 - 22:00
Masz na dnie zbiornika błoto i sitko w baku zapchane.
Tu nawet ktoś porusza podobny problem:
http://mb201-124.eu/...sc/page__st__40
Tu nawet ktoś porusza podobny problem:
http://mb201-124.eu/...sc/page__st__40
#20
Napisano 07 grudnia 2015 - 23:06
Dzieki kolego.
Bede musiał zabrać sie za czyszczenie.
Bede musiał zabrać sie za czyszczenie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
[W124] filtr paliwa siatkowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[w201/w124] KE-Jetronic - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | scOti |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|