jak w temacie pomocy bo mnie zaraz h...j strzeli
MOD: Poprawiono tytul. Prosze uzywac funkcji "SZUKAJ".
0
[w124] Srodkowa konsola - jak zdemontowac?
Rozpoczęty przez marakesz, sie 12 2008 19:24
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12 sierpnia 2008 - 19:24
#2
Napisano 12 sierpnia 2008 - 20:13
było o tym wystarczy dobrze poszukać
#3
Napisano 12 sierpnia 2008 - 20:58
marakesz napisał:
bo mnie zaraz h...j strzeli
prof.Bralczyk chyba mówił kiedyś, że to się przez "ch" pisze...
[ Dodano: Wto Sie 12, 2008 21:58 ]
A tak poważnie!
Demontarz konsoli środkowej:
-wyjąć obie wykładziny podnóżków i części z tworzywa piankowego,
-wymontować osłonę dźwigni zmiany biegów,
-ściągnąć pokrętła dmuchawy i rozdziału powietrza,
-odkręcić dwie nakrętki kluczem o rozwartości 24mm i dwie śruby znajdujące się poniżej bardziej od wewnątrz nad panelem radia,
podciągnąć do przodu osłonę u dołu i wyczepić u góry,
-wykręcić wkręty (szt.4) znajdujące się nad pokrętłami temperatury (2 szt.) i nad przełącznikami (2 szt., tylko trochę wewnątrz) świateł awaryjnych, ogrzewania szyby tylnej i światła nad kanapą tylną, następnie odłączyć złacze wielostykowe i zdjąć plytkę mocującą,
-wyjąć boczny przełącznik z prawej strony. Wcisnąć listwę przełączników po prawej stronie, wyczepić z lewej strony i wyjąć,
-odkręcić konsolę środkową od tablicy rozdzielczej,
-nacisnąć w dół dwa zaczepy (widoczne w górnej części lekko wewnątrz), wyjąć radio i odłączyć na tylnej ściance złączazasilania, anteny i głośników,
-wcisnąć wkrętakiem zabezpieczenia i wyjąć płytkę przełączników,
-wykręcić z tyłu wkręt mocujący (uwaga: wkręt jest wpuszczany),
-wykęcić z przodu po lewej i prawej stronie wkręty mocujące boczną osłonę,
-zwolnić dolny i górny zaczep bocznej osłony,
-wyciągnąć do tyłu konsolę środkową,
-wyjąć do tyłu osłonę boczną.
W/w schemat dotyczy W124, nie wiem jak jest w W201.
Nie sprecyzowałeś jaki masz
#4
Napisano 12 sierpnia 2008 - 21:16
dzieki jakos ja wymontowalem, a w ogole to szlak mnie trafia i mam ochote moje 124....
zaczelo sie od tego ze cos mi brzeczalo przy lewarku przy wyzszych obrotach, zrobilem demontaz i nic nie znalazlem. Teraz nie umiem tego zlozyc skrecilem wszystko a tu lewarek nie dziala ani w lewo ani w prawo...to chyba koniec kupie benzyne i spale go mnie ch...j strzela...
zaczelo sie od tego ze cos mi brzeczalo przy lewarku przy wyzszych obrotach, zrobilem demontaz i nic nie znalazlem. Teraz nie umiem tego zlozyc skrecilem wszystko a tu lewarek nie dziala ani w lewo ani w prawo...to chyba koniec kupie benzyne i spale go mnie ch...j strzela...
#5
Napisano 12 sierpnia 2008 - 21:25
czasem tez mnie szlag trafia na ilosc srubek i pomyslow oberfuhrerow od konstrukcji , ale popatrz na to z innej strony-takich aut juz nie ma, obcujesz z historia, majestatycznie jedziesz wsrod masowki i wiesz ze za pare lat twoja gwiazda tez tu bedzie, jak wino tylko lepsza. prosze nie pal , tylko raz jeszcze step by step zloz to do kupy, gdzies zlamales zasady,cierpliwosc jest cnota, a umiejetnosc zaczynania od nowa jest po prostu bezcenna pozdrawiam
#6
Napisano 12 sierpnia 2008 - 21:42
no wszystko prawda to co napisales, lecz troche jestem zalamany tym samochodem bo:
-szyberdach nie dziala
-ten guziczek na srodkowej konsoli (bodajze od lusterek) nie dziala
-obrotomierz nie dziala
-po odkreceniu srodkowej konsoli znalazlem chlasniety kabel....(moze to ten od obrotomieza?)
Strasznie poobrywana ta moja limuzyna i teraz ten lewarek przez ktory nie zasne
Stwierdzam ze Niemcy takze potrafia nie dbac o samochody.....
[ Dodano: Wto Sie 12, 2008 22:42 ]
niech mi ktos napissze jak sciagnac galke z drozka zmiany biegowa ( 5-biegowa) to ulatwi mi prace przy jutrzejszej walce, bo normalnie oszaleje, wszystko zapomnialem juz po tej samochodowce...
-szyberdach nie dziala
-ten guziczek na srodkowej konsoli (bodajze od lusterek) nie dziala
-obrotomierz nie dziala
-po odkreceniu srodkowej konsoli znalazlem chlasniety kabel....(moze to ten od obrotomieza?)
Strasznie poobrywana ta moja limuzyna i teraz ten lewarek przez ktory nie zasne
Stwierdzam ze Niemcy takze potrafia nie dbac o samochody.....
[ Dodano: Wto Sie 12, 2008 22:42 ]
niech mi ktos napissze jak sciagnac galke z drozka zmiany biegowa ( 5-biegowa) to ulatwi mi prace przy jutrzejszej walce, bo normalnie oszaleje, wszystko zapomnialem juz po tej samochodowce...
#7
Napisano 12 sierpnia 2008 - 21:55
marakesz napisał:
a w ogole to szlak mnie trafia i mam ochote moje 124....
Jak kupiłeś złom to masz problemy, niestety trzeba teraz rzeźbić
#8
Napisano 12 sierpnia 2008 - 22:51
Musisz wywinać mieszek do góry i zaraz pod gałką masz nakretke kontrującą. Przytrzymujesz kluczem (chyba 15) i gałką w lewo ;-)
#9
Napisano 12 sierpnia 2008 - 22:55
Trzeba lekko poluzowac ta nakretka rozmiar 13 ;-) i odkrecic galke, ;-)
#10
Napisano 13 sierpnia 2008 - 00:11
dzieki ludzie
doszedlem do wniosku ze to brzeczenie moze byc spowodowane wytartymi gumkami ciegien zmiany biegow, jutro wiezdzam na kanal i sie okaze....
doszedlem do wniosku ze to brzeczenie moze byc spowodowane wytartymi gumkami ciegien zmiany biegow, jutro wiezdzam na kanal i sie okaze....
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Konsola kuda zamiast uchwytu na smartfon |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | PolnaMysz |
|
||
[w124] BECKER EUROPA 2000 jak zdemontowac??? (radio) |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | tomciuu90 |
|
|
|
[w201] Konsola srodkowa - zamiana |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ziomal149 |
|
||
R129 gorąca konsola i przednie nadkola |
Mercedes SL, SLK | Jak74 |
|
||
Konsola KUDA pod Nawigację GPS MB W124 |
Modyfikacje,Tuning | versato |
|
|