Wymieniałem ostatnio skrzynie w mojej . Po złożeniu wszystkiego chcieliśmy sprawdzic czy wszystko działa. Odpalamy silnik a tu nie chce odpalic. Kręciliśmy rozrusznikiem kręcilismy padł aku. W czasie tego kręcenia zaczelismy sprawdzac z kumplem wszystko po kolei czemu niepali. Doszliśmy ze nie ma iskry....
Samochód dojechał do garazu bez problemów. W elektryce nic przeciez nie grzebalismy jak wymienialismy skrzyni. Kable WN zmienione bo były w kiepskim stanie ale nadal nic...
Ktoś ma jakiś pomysł?
0
23 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20 października 2008 - 19:48
#2
Napisano 20 października 2008 - 20:10
Czujnik do układu zapłonowego jest koło koła zamachowego silnika coś musieliście tam przy wyciąganiu albo wkładaniu popsuć.
#3
Napisano 22 października 2008 - 18:30
Ok dzieki jutro sprawdzę.
[ Dodano: Wto Paź 21, 2008 18:39 ]
Dobra a jeśli zmieniłem skrzynie z krótkiego na z długim wałkiem, co za tym idzie jest inne koło zamachowe i inaczej porozmieszczane znaki dla czujnika(?) wtedy idzie inny czujnik(?)
Miałem dwómasówke teraz mam normalna skrzynie....
[ Dodano: Sro Paź 22, 2008 18:30 ]
pomoże ktoś ??
[ Dodano: Wto Paź 21, 2008 18:39 ]
Dobra a jeśli zmieniłem skrzynie z krótkiego na z długim wałkiem, co za tym idzie jest inne koło zamachowe i inaczej porozmieszczane znaki dla czujnika(?) wtedy idzie inny czujnik(?)
Miałem dwómasówke teraz mam normalna skrzynie....
[ Dodano: Sro Paź 22, 2008 18:30 ]
pomoże ktoś ??
#4
Napisano 24 października 2008 - 21:06
Wypustki na kole zamachowym dające impulsy do zapłonu muszą być identycznie jak w starym inaczej nie będzie działało.
Edytowałeś posta i nie widac było, że cokolwiek się zmieniło - więc nikt nie odpisywał, to nie jest dobra metoda na odświeżenie wątku.
Edytowałeś posta i nie widac było, że cokolwiek się zmieniło - więc nikt nie odpisywał, to nie jest dobra metoda na odświeżenie wątku.
#5
Napisano 24 października 2008 - 21:36
Cytat
Wypustki na kole zamachowym dające impulsy do zapłonu
Tylko że czasem impuls czytany jest z przodu...
#6
Napisano 24 października 2008 - 21:54
Być może, na kole pasowym ja spotykałem się tylko z czujnikami ale diagnostycznymi. Te moduły EZL pobierały sygnały tylko z wypustek koła zamachowego. I chyba standardowo M102 i M103 z zapłonem EZL tak ma.
#7
Napisano 25 października 2008 - 01:43
Samo sie edytowało ;/
Temat mam nadzieje ogarnołem. Koleś od którego brałem cześci powiedział ze własnie przez to koło moze nie byc iskry, koło 2masowe i zwykłe różnia sie wąłsnie tymi znakami. Mianowicie na zwykłym znaki są około 2mm niżej więc jutro będe próbował obniżyć czujnik. Jest on za wysoko i dla tego nie łapie sygnału z koła. Ciekawo jak ten zabieg wyjdzie.
Miałem nadzieje ze ten"SWAP" skrzyni przebiegnie bardziej bezproblemowo
Temat mam nadzieje ogarnołem. Koleś od którego brałem cześci powiedział ze własnie przez to koło moze nie byc iskry, koło 2masowe i zwykłe różnia sie wąłsnie tymi znakami. Mianowicie na zwykłym znaki są około 2mm niżej więc jutro będe próbował obniżyć czujnik. Jest on za wysoko i dla tego nie łapie sygnału z koła. Ciekawo jak ten zabieg wyjdzie.
Miałem nadzieje ze ten"SWAP" skrzyni przebiegnie bardziej bezproblemowo
#8
Napisano 29 kwietnia 2011 - 13:46
Witam,
Krótko i na temat,
Po odpaleniu mietka który stał 2 lata w stodole i próbie ruszenia nim po prostu zgasł, najpierw rozdzielacz paliwa nie podawał benzyny, po jego zdemontowaniu rozłożeniu i wyczyszczeniu zaczął znowu działać natomiast jest nowy problem, brak iskry... czym moze to być spowodowane ?
Jakieś pomysły na naprawe/spradzenie usterki?
Proszę o manuale ze zdjęciami.
Krótko i na temat,
Po odpaleniu mietka który stał 2 lata w stodole i próbie ruszenia nim po prostu zgasł, najpierw rozdzielacz paliwa nie podawał benzyny, po jego zdemontowaniu rozłożeniu i wyczyszczeniu zaczął znowu działać natomiast jest nowy problem, brak iskry... czym moze to być spowodowane ?
Jakieś pomysły na naprawe/spradzenie usterki?
Proszę o manuale ze zdjęciami.
#9
Napisano 29 kwietnia 2011 - 13:48
Brak iskry może być ale nie musi spowodowany uszkodzeniem kopułki!
#10
Napisano 29 kwietnia 2011 - 15:16
bowscher napisał:
Proszę o manuale ze zdjęciami.
Wajcha_220 napisał:
Brak iskry może być ale nie musi spowodowany uszkodzeniem kopułki!
No i taka oczywista oczywistość - sprawdzić przewód od cewki do aparatu czy dobrze siedzi :mrgreen:
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|