Wtrysk elektroniczny EFi zamiast KE-Jetronic
#181
Napisano 18 września 2016 - 13:38
#182
Napisano 18 września 2016 - 18:31
Użytkownik gaszu dnia 18 września 2016 - 07:17 napisał
Przyznajcie się, ale tak szczerze, ci którzy mają poprzerabiane KE na EFI - kto ma temat zakończony na 100% i jeździ już na nim 30-50 tys. km? Ile kolegów po przeróbce np z gratów z Forda (i nie tylko) mierzyło AFR w całym zakresie obciążeń? Kto z Was był na hamowni? Szczerze mówiąc prawda jest taka (u mnie) - przyrost mocy i momentu jest, spalanie pozostało bez zmian, LPG na sekwencji chodzi, AFR mam jeszcze do dupy i nieustające kłopociki z wolnymi. Koszt? ponad 2500 pln (razem, cała deweloperka). Zadowolenie - kwestia dyskusyjna . Uważam, że jest to nieopłacalne. Teraz czekam na EasyEcu 3+ z dodatkowymi funkcjami, o które poprosiłem chłopaków z Ottomotive. Wywalę DEC'a, wsadzę to cudo EE3+ i zobaczymy, co będzie. Koszt modyfikacji podskoczy o ponad 1500 pln, czyli w sumie 4000 pln. Wystarczy na kompletny swap. Zapytacie - to po co to robiłeś? Bo może jestem naiwny i pomyślałem sobie, że kupię zestaw za 1200 od gościa z Kętrzyna i będzie cacy... Nie - tak na prawdę, to miałem już dosyć fochów, jakie strzelał mi KE i tyle. Samochód ma pozostać w oryginale, także swap nie wchodzi w grę. Tyle ode mnie.
#184
Napisano 19 września 2016 - 21:10
Użytkownik piotras1989 dnia 17 września 2016 - 14:52 napisał
Użytkownik gaszu dnia 19 września 2016 - 17:15 napisał
Użytkownik brajtas edytował ten post 19 września 2016 - 21:13
#185
Napisano 20 września 2016 - 19:04
Mam kilka pytań
1.czy elektryczne wtryski okiełznają mojego 3.0 bydlaka
2. jak założyć czujnik położenia wału i gdzie go zamontować jak wykonać oznaczenia
3. Zrobie to na DECu ??
4. skąd listwę wtryskową i wtryski jakie najlepiej oczywiście chce kupić nowe
Bardzo proszę o pomoc bo chce się czegoś nauczyć a nie siedzieć przed kompem i nie spróbować jak coś pv a browara 4 paka wyśle dhlem
Wyprzedzam posty ludzi którzy mówią nic sie nie da ..... nie jesteś mechanikiem bla bla bla ....... odp. darujcie sobie tą cebule
Użytkownik Sawyer edytował ten post 22 września 2016 - 08:51
#186
Napisano 21 września 2016 - 19:54
Dlatego też zdecydowałem się na ee3+ kupiony czeka 2 miesiące wtedy zamiast rozdzielacza zamontuję cewkę czteroprzewodową i temat załatwiony . Oczywiście ee3 nie jest po to by zrobić typowo elektroniczny zapłon miał jeszcze wystroić turbinę ale tu się zastanawiam by nie zrezygnować z m102 na rzecz m103 jeśli ktoś ma takowy silnik proszę pisać na pw
#187
Napisano 22 września 2016 - 17:50
Co do Pangapa wszystko się da ale myślę, ale deca sobie odpuść i przygotuje parę tyś- jak sobie sam zrobisz. Gotowej receptury pewnie nie dostaniesz.
#188
Napisano 22 września 2016 - 20:48
Użytkownik pangapa edytował ten post 22 września 2016 - 20:49
#189
Napisano 23 września 2016 - 09:43
Użytkownik pangapa dnia 22 września 2016 - 20:48 napisał
Niestety- rozwiązanie bez sensu a do tego drogie.
Robisz koło 60-2 na koło pasowe i zamiast palca rozdzielacza strugasz czujnik położenia wałka.
#190
Napisano 23 września 2016 - 11:38
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Konsola kuda zamiast uchwytu na smartfon |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | PolnaMysz |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[w124] Syczenie wtrysków - demontaż komory wstępnej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | woju24 |
|
|
|
[OM601] Problem z wtryskiwaczami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Dulson |
|
|