OK, zastosuje się do wskazówek, właśnie jade na domek i zawsze przy z zjeżdżaniu z asfaltu mi gaśnie. Czytałem o tym z innych tematów ale mi po mieście nie gaśnie to myślałem że to nie to ale spróbować nie boli i nie kosztuje .Zobaczę teraz jak będzie a ten skrót ''cis'' to co oznacza?
0
34 replies to this topic
#11
Posted 13 April 2014 - 07:20
#12
Posted 13 April 2014 - 10:40
Nie pomogło auto gaśnie dalej. Wg mnie problem leży w instalacji, regulacji i kto wie czy nie w reduktorze. Był regenerowany na zestawie oryginalnym ale nie wiadomo czy gaziarz wymienił wszystko co było w zestawie i czy wyczyścił dokładnie.
Edited by nicu89, 13 April 2014 - 10:42.
#13
Posted 13 April 2014 - 18:59
Mi to wygląda na to że podczas hamowania silnikiem masz za bogatą mieszankę i Ci go zalewa po prostu zuboż trochę na jałowych i zobacz może się poprawi Jak silnik Ci dobrze pracuje na pb to raczej jest problem w nieprawidłowej regulacji .
#14
Posted 13 April 2014 - 21:16
Zamiast wyginania rury dolotu polecam kompensację ciśnienia. Ciśnienie z dolotu przekazujemy rurą do parownika na drugą stronę membrany.
#15
Posted 14 April 2014 - 12:23
Mastur, masz u siebie taki patent? Jakieś foto?
#16
Posted 14 April 2014 - 22:58
Moja komora silnika jak narazie nie nadaje się do publicznych pokazów. Jeden koniec węża zakończony szybkozłączką z gwintem w parowniku (lr se81, otwór fabrycznie do tego przeznaczony) ,a drugi w dziurze po małym zapłonie między obudową filtra i rurą elastyczną, uszczelnione taśmą. Próbowałem wziąć ciśnienie wystawiając sam przewód w kierunku jazdy i już zza filtra powietrza, ale coś mi tam nie pasowało, nie pamiętam już o co chodziło. Skutki są takię, że nie ważne czy jadę 120 czy stoję w miejscu, podciśnienie na mieszalniku jest ~ równe i skład mieszanki też. Ale między filtrem a mikserem chyba lepiej wejść.
#17
Posted 15 April 2014 - 08:00
Nie kapuje chyba. Mam taki reduktor i z którego otworu ma wychodzić wąż o którym mowa. http://olx.pl/oferta...D5-ID5ksgp.html
Otwór na zdj nr3 czy 5? Ten wąż jest podpięty pod dolot i do reduktora? Powietrze z dolotu ma wpadać ma membranę?
Otwór na zdj nr3 czy 5? Ten wąż jest podpięty pod dolot i do reduktora? Powietrze z dolotu ma wpadać ma membranę?
#19
Posted 15 April 2014 - 12:42
Aha, to jednak z początku dobrze myślałem ale zwątpiłem bo ten otwór nie jest gwintowany u mnie i myslałem jak tam coś wkręcić skoro jest on do tego przeznaczony. Zastosuje chyba taki patent.
#20
Posted 16 April 2014 - 18:29
Mastur próbowałeś wąż połączyć z np lejkiem i skierować bezpośrednio jak chwyt powietrza, żeby powietrze wpadało? Myśle nad tym bo nie chcę dziurawić obudowy od filtra a z tym lejkiem bym spróbował to tylko bym wyciął otwór w plastiku obok chłodnicy i lejek przykręcił do niego.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Pinned [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
||
[W140] Gaśnie podczas jazdy |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|