Jump to content




- - - - -

Przekażnik ELR


57 replies to this topic

#51 Offline   piotrek.m5


  • posts 5,595
  • Joined 27 Oct 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 08 November 2011 - 20:43

artek-jas napisał:

w glowicy sa takie duze zaslepki

Mowisz o tych zaslepkach nad kolektorem wydechowym? A w pompie wody masz już czujnik? Może to by było wyjście jesli takowego nie masz :jump:



#52 Offline   bienias87


  • posts 152
  • Joined 15 Jul 2009
  • Miejscowość: Łomża
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 08 November 2011 - 20:48

Miejsca na czujniki temp sa za drugim cylindrem i chyba za 4 i jeszcze jeden przed pierwszym (orginalnie do klimy)

#53 Offline   artek-jas


  • posts 134
  • Joined 09 Mar 2010
  • Miejscowość: Jarosław / Vancouver
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:UAZ 469 OM617 :)

Posted 08 November 2011 - 20:57

wskaznik jest narazie odpiety, chce sprawdzic jak sie po nocy zachowa. mam kilka tych czujnikow i jakos nigdy sie nie zastanawialem po co sa. w glowicy jest tylko jeden( nie wiem czemu bo silnik byl wyjety z 124 z klima) kolejne 2 sa u gory obok filtra paliwa, jeden (dwupinowy) zalacza elektromagnes wiatraka) i drugi (jednopinowy) wolny. i ten z termostatu jeszcze, idzie chyba na grzanie swiec

#54 Offline   artek-jas


  • posts 134
  • Joined 09 Mar 2010
  • Miejscowość: Jarosław / Vancouver
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:UAZ 469 OM617 :)

Posted 09 November 2011 - 11:59

Pany potrzebny jest nr tego czujnika, szukam i szukam i znalezc nie moge. ktos pomoze??

#55 Offline   piotrek.m5


  • posts 5,595
  • Joined 27 Oct 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 09 November 2011 - 19:41

artek-jas, ten wolny jednopinowy koło filtra normalnie służy wskaźnikowi temperatury. Masz go odpięte? Dwupinowy załącza dodatkowy wiatrak skraplacza klimatyzacji a nie elektromagnes bo chyba w OM602 masz VISCO ? :hmm:

#56 Offline   artek-jas


  • posts 134
  • Joined 09 Mar 2010
  • Miejscowość: Jarosław / Vancouver
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:UAZ 469 OM617 :)

Posted 09 November 2011 - 23:50

gdy podepne pod ten jednopinowy kolo filtra wskaznik nie dziala. dwupinowy przelozylem z 2.0D zeby elekromagnes zalaczal. oryginalne visco bylo za duze i pompa skonczona, wiec przelozylem calosc od "dwojki"

#57 Offline   lukaszstas


  • posts 2,039
  • Joined 01 Aug 2008
  • Miejscowość: Łódź/Wieluń
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo S80

Posted 01 May 2013 - 16:53

Czy jest jakaś znacząca różnica między przekaźnikiem ELR, a ELR/ARA? Jeżeli w tym momencie mam u siebie ELR, a założyłbym ELR/ARA to by to wsystko grało?

#58 Offline   Marschall


  • posts 14
  • Joined 09 Sep 2014
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 17 August 2023 - 15:07

Stary wątek, ale czy jest szansa na wstawienie gdzies do pobrania na nowo schematow?








Podobne tematy Zwiń