ok czkam na foteczki.
0
Bardzo wysokie spalanie.
Rozpoczęty przez dual, gru 24 2007 09:10
37 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 07 stycznia 2008 - 10:52
#23
Napisano 22 kwietnia 2008 - 14:20
hetman1988, Czesc teraz ma probelm z Gazem nie chodzi mi nic bo mechanik zdjoł mi wlasnie to co masz na tych trzech zdjeciach powiedzial ze jest za małe srednicoowo !! ja mam jakies 60mm a on musi miec moj mietek 120 i cos jest ze spalaniem Gazu nie tak !! instalacja ogolnie do dupy nei bede jej sciagał !! bo przy sprzedawaniu lepiej bedzie go pchnac. ano i mam jeszcze jeden duzy problem niby juz wszytsko jest ok ale strasznie duzo pali Benzyny leje codziennie za 50 zl za kazdym razem jak wsiadam i go odpalam jest coraz mneij benzyny a przejechalem moze ze 3 km co jest grane 50 zl starczy mi na 20 kilometrow !! O co chodzi Czasem w srodku smierdzi mi benzynka czy moze jest to problem pompy paliwa ??
#24
Napisano 22 kwietnia 2008 - 15:57
siemanko to co widać na zdjęciu to mikser wpuszczany jest tamtędy gaz, ogólnie to ja mam gaźnik a w benzynie 2.6 jest wtrysk więc niestety nie pomogę, co do spalania tej benzyny to faktycznie coś dużo chleje sprawdź czy czasem gdzieś nie wycieka postaw na beton i luknij czy po jakimś czasie nie będzie plam na betonie
#26
Napisano 18 września 2009 - 21:52
hetman1988 napisał:
na obrzeżach są wysające śruby, tam były te otwory (cztery)
Mógłbyś jakoś zaznaczyć (lub bardziej obrazowo opisać) o które otwory chodzi, bo ja nie bardzo widzę, a byłbym bardzo zainteresowany tym patenetem!!!
Ja na 2.0L silniku na Pierburgu 2EE z przerażeniem przejeżdżam na pełnym zbiorniku (36 l) około 150 km ( a kiedys palił 10-12 l/100km, a na pełnym zbiorniku przejeżdżałem 250-300 km - dobre to były czasy :cool: )
#27 Gość__
Napisano 18 września 2009 - 22:00
yanosik napisał:
Mógłbyś jakoś zaznaczyć (lub bardziej obrazowo opisać) o które otwory chodzi, bo ja nie bardzo widzę, a byłbym bardzo zainteresowany tym patenetem!!!
BTW o zaślepianiu otworów(o ile akurat dany mikser je ma :-P ) jest we wspomnianym przez hetmana1988 wątku u Kolegów z forum VW. Wątek jest bardzo wartościowy i rozbudowany. Chyba wymaga rejestracji
Wątek
#28
Napisano 19 września 2009 - 08:46
W sumie nie ma takiej potrzeby jednak, gdyż ja mam zupełnie inny typ mixera, nie ma w nim dziurek naokoło pierścienia, tylko taka złotawa rurka skierowana wprost w otwór przepustnicy!!!
Więc majstrowanie przy mixerze odpada - pozostaje wymienić membranę w reduktorze i dobra regulacja u gazownika!!!
Więc majstrowanie przy mixerze odpada - pozostaje wymienić membranę w reduktorze i dobra regulacja u gazownika!!!
#29 Gość__
Napisano 19 września 2009 - 09:45
yanosik napisał:
pozostaje wymienić membranę w reduktorze i dobra regulacja u gazownika!!!
Bo na raty to lipa nie robota -jak robić to z polerką łącznie jak ktoś lubi ;-)
* krążek z blachy lubi mieć od strony gumy źle obrobione krawędzie -ostre jak w otwartej konserwie. Trzeba je ostrożnie wygładzić. Taka cena "zamiennikizacji", a zresztą włoski oryginał to też niezła tandeta. Aż czasem cud, że to działa :roll: . Membranę ja osobiście porządnie psikam OPONĄ(środek do opon -taki...eee....niebieski ;-) ). Pięknie ją konserwuje(co widać jak się zajrzy po ok.20-30tkm) i nawet nieco uelastycznia. No i ten aromat....
#30
Napisano 19 września 2009 - 10:05
kloss72, a tak z ciekawości zapytam, co się działo zanim zrobiłeś "remont" reduktora i czy coś się w widoczny sposób zmieniło po tej czynności, tzn. mniejsze spalanie, lepsza wydajność itp... i druga sprawa: Ile lat miała instalacja(reduktor) gdy przeprowadziłeś remont. U mnie właśnie strzeliły 3 lata - myślisz, że to już czas na remont???
Aha, i myślę jeszcze nad sprawdzeniem podstawy gaźnika, bo zauważyłem, że jak nacisnę mocniej na obudowę filtra przechylając nieco gaźnik, to silnik zmienia obroty. Dzisiaj popsikam na uruchomionym silniku pod gaźnik jakimś WD-40 i zobaczę co się bedzie działo - jak zacznie kaszleć, to znaczy że podstawa do wymiany!!!
Aha, i myślę jeszcze nad sprawdzeniem podstawy gaźnika, bo zauważyłem, że jak nacisnę mocniej na obudowę filtra przechylając nieco gaźnik, to silnik zmienia obroty. Dzisiaj popsikam na uruchomionym silniku pod gaźnik jakimś WD-40 i zobaczę co się bedzie działo - jak zacznie kaszleć, to znaczy że podstawa do wymiany!!!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Ekonomizer - bardzo mocna reakcja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matwrobel |
|
||
[W124] bardzo niskie obroty na zimnym, 2.5 TD z 94. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] za wysokie obroty silnik m102 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
[W140] Za wysokie obroty, nierówna praca. |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|
||
ml 320 Spalanie oleju + dymienie na niebiesko |
Mercedes G i ML | zelmer20 |
|