posiadam silnik om606, i pytanie czy skrzynia z clk 209 6 biegowa spasuje niego? ew na jakim zamachu by to działało
2
19 replies to this topic
#1
Posted 03 April 2014 - 21:56
#2
Posted 04 April 2014 - 02:14
Podaj oznaczenia skrzyni i silnika z tego w209. Jeżeli jest to m112 lub m113 to nie ma takiej opcji.
#3
Posted 04 April 2014 - 20:49
skrzynia podobno pochodzi od kompressora
#4
Posted 11 April 2014 - 23:13
Skrzynia z W208 6 biegowa spasuje
#5
Posted 12 April 2014 - 18:15
Postanowiłem ze swapem na om606 zapodać ciekawą skrzynie 6 biegową. Znalazłem taką pochodzi ona prawdopodobnie od clk.
Przy pierwszych przymiarkach nie pasowały dolne śruby od miski, usunąłem je. Skrzynia weszła.
Patrząc przez dziurę od rozrusznika zauważyłem ze wałek sprzegłowy mało wchodzi do wneki w wale korbowym gdzie powinno być chyba łożysko, teraz moje pytanie, czy łożysko powinno byc wbijane do wału czy jest z kołem zamachowym? ja łożyska w wale nie miałem bo silnik był po automacie. Czy jest szansa zeby ten zestaw jezdził?
Przy pierwszych przymiarkach nie pasowały dolne śruby od miski, usunąłem je. Skrzynia weszła.
Patrząc przez dziurę od rozrusznika zauważyłem ze wałek sprzegłowy mało wchodzi do wneki w wale korbowym gdzie powinno być chyba łożysko, teraz moje pytanie, czy łożysko powinno byc wbijane do wału czy jest z kołem zamachowym? ja łożyska w wale nie miałem bo silnik był po automacie. Czy jest szansa zeby ten zestaw jezdził?
#6
Posted 12 April 2014 - 18:20
Skrzynia jest pod koło dwumasowe i łożysko pilotujące wałek sprzęgłowy jest właśnie w dwumasie.
Pokrycie otworów to jedno - druga, ważniejsza sprawa, to osiowanie wałka sprzęgłowego. Jeśli będzie choćby ciut pod ukosem, skrzynia długo nie pochodzi.
Pokrycie otworów to jedno - druga, ważniejsza sprawa, to osiowanie wałka sprzęgłowego. Jeśli będzie choćby ciut pod ukosem, skrzynia długo nie pochodzi.
#7
Posted 12 April 2014 - 18:34
wałek idealnie równolegle wchodzi, a za wszelką cene chce uniknac dwumasu....
#8
Posted 12 April 2014 - 18:55
No to szukaj drugiej skrzyni, chociaż 6-cio biegowej pod sztywne koło prawie na pewno nie znajdziesz. Albo szukaj kogoś, kto zaadoptuje Ci do niej długi wałek. Wiąże się to z rozbiórką skrzyni w zasadzie na częsci pierwsze, wymianą wałka i ponownym złożeniem, z zachowaniem odpowiednich tolerancji spasowań - podkładki dystansowe. I na koniec nabicie łożyska pilotującego w wał korbowy. Sztywnego koła w takim stanie z tą skrzynią nie ożenisz - brak podparcia wałka sprzęgłowego a bez tego szkoda w ogóle to zakładać.
#9
Posted 12 April 2014 - 19:15
w sumie,masz racje, tylko boje sie czy dwumas z w124 3.0E wytrzyma om606 z mechaniczną pompą wtryskową z wiekszymi sekcjami
#10
Posted 12 April 2014 - 19:41
Zawsze możesz pokombinować z dwumasami np od CDI-ków. Kwestia, czy przypasują do wału.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Pinned [W201/W124] Automatyczna Skrzynia Biegów- awarie i usterki |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | liroy-1 |
|
||
silnik OM606 instalacja elektryczna |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | zibi111 |
|
||
[w201] Skrzynia 4-ro biegowa Kick Down problem!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BonzoRulez |
|