odkrecic nie znacznie 1/4 obrotu moze juz dac znaczna poprawe i spalanie raczej nie wzrosnie . u mnie obroty na lpg to ponizej 1000. 900-950
0
MB 190E 2.0 Spalanie lpg 18-20l
Started by Merc190E, Jun 04 2014 19:19
79 replies to this topic
#71
Posted 23 July 2014 - 15:05
#72
Posted 23 July 2014 - 15:06
ja bym na parowniku regulowal srubka od wolnych obrotow
a registra bym nie ruszal
a registra bym nie ruszal
#73
Posted 23 July 2014 - 19:27
Obroty jałowe mam prawidłowe jak na benzynie - ok.750. Chcę wzbogacić bo czasem dmuchawe trzeba załączyć a jest wtedy za ubogo i nie utrzymuje obrotów. Wzbogaciłbym też mieszankę na obrotach żeby się lepiej zbierał. Na jałowym to śrubką od jałowych ale ogólnie mieszankę to na parowniku od membran czy registrem 1/4 odkręcić?
Edited by nicu89, 23 July 2014 - 19:27.
#74
Posted 23 July 2014 - 22:33
Było to na forum opisywane wielokrotnie.
#75
Posted 24 July 2014 - 09:22
na parowniku to sie reguluje tylko wolne obroty z tego co ja zaobserwowalem u siebie a registrem sie reguluje wlasnie mieszanke najlepiej ustawic na granicy tak jak to robie ja
zakrecam register do oporu i gaz do dechy i odkrecam do momentu az sie zaczyna wkrecac bez oprow i jeszcze ewentualnie o 1/4 i spala mi w granicach 12-13 litrow i przyspieszenie jak na 2.0 i ciezka bude jest zadowaljace .
zakrecam register do oporu i gaz do dechy i odkrecam do momentu az sie zaczyna wkrecac bez oprow i jeszcze ewentualnie o 1/4 i spala mi w granicach 12-13 litrow i przyspieszenie jak na 2.0 i ciezka bude jest zadowaljace .
#76
Posted 24 July 2014 - 09:22
a te obroty 750 to troszke wydaje mi sie za malo ja mam ustawione w granicach 800-900 i jest optymalnie i nie ma spadkow jak sie wlanczy urzadzenia
#79
Posted 25 July 2014 - 11:01
tez mam dwie srubki i nimi sie reguluje wolne obroty
. ale w moim parowniku producent zaleca krecenie jedna srubka wiec jedna wyregulowalem a driga jest wkrecona na maksa i jest dobrze wolne w granicach 800-900 niewiem dookladnie ale jest ponizej 1000
. ale w moim parowniku producent zaleca krecenie jedna srubka wiec jedna wyregulowalem a driga jest wkrecona na maksa i jest dobrze wolne w granicach 800-900 niewiem dookladnie ale jest ponizej 1000
#80
Posted 26 July 2014 - 08:52
Co do mojego problemu ze spalaniem to już się rozwiązał.Uciekał gaz od pokrywy filterka gazu i na końcówkach przewodów od filterka do parownika.Teraz spalanie mam 11-13l zależy jaka jazda.Ale przeważnie do 120km/h to 12l spali
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
W201 190e pali jak smok |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jarek2203 |
|
||
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
||
Wycena Mercedes Benz 190e 201 |
HydePark | octawius1 |
|
||
W124 2.0 m111 Czyszczenie wtryskiwaczy lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|