Witam!!Ojciec zakupił niedawno Mercedesa c klasę 2.2D zwykły z 1996r na pompie lucasa.Ciekło trochę z pompy ale to delikatnie.Wszystko latało i odpalało dobrze.Za pierwszym razem.Pracował równo i cicho aż do dziś.Odpala i zaraz gaśnie.Zapala się kontrolka EDC i gaśnie.Zmieniłem fiiltr paliwa i jak mu się zaleje pełen filtr ropy to chodzi chwilę równo i cicho a jak już pociągnie z filtra to zaczyna nie równo pracować i nim rzucać.Brakuje mu paliwa tak jakby nie szło z baku.Czy to wina Pompy wtryskowej?
0
10 replies to this topic
#1
Posted 01 April 2015 - 22:14
#3
Posted 01 April 2015 - 22:33
Kolego.Tam nie ma nic o moim problemie
#4
Posted 02 April 2015 - 06:17
Merc190E, kolego, zacytuje bezpośrednio z tego wątku, żeby była jasność
To jest najgorszy scenariusz, ale naprowadzi Cię na odpowiedni trop.
Użytkownik adiLSM dnia 01 September 2008 - 20:01 napisał
Jak zapala się kontrolka pomarańczowa EPC to znaczy, że wspaniała pompa LUCASa odmawia dalszej współpracy, chyba że nie ma tam żaróweczki co się niestety zdarza... Silnik 2.2 diesel jest do bani właśnie przez tą pompę.
To jest najgorszy scenariusz, ale naprowadzi Cię na odpowiedni trop.
#5
Posted 02 April 2015 - 19:18
Ale mi nie zaświeca się EPC tylko EDC.Zauważyłem teraz jakiś wyciek nad bakiem paliwa.Czy możliwe,że się zapowietrza od baku tam gdzieś?
#6
Posted 03 April 2015 - 22:57
Nie wiem czy jest w ogóle taki błąd jak EPC, wg mnie to piszący się pomylił i zamiast EDC napisał EPC. W firmowym sprinterze też się zapalało mi EDEC i auto traciło naglę moc i ciągnęło tylko do 2,5 tyś. Silnik 2.2DCI 85KM. Problem polegał w wiązce bo ogólnie to była plątanina kabli połączonych z sobą na zasadzie skręcania. Drugi mechanik siedzący w sprinterach twierdził że jest to bolączka kostek stacyjki. Jeszcze inny fachowiec z niezależnego serwisu Mb twierdził że EDEC to po prostu z tłumaczenia brak łączności sterowania silnikiem z komputerem/sterownikiem. Jak się zapaliła ta kontrolka i zgasiłeś motor to już go nie odpaliłeś nawet z pychu dopóki nie ostygł odpowiednio. Bywało tak że się zapalała i gasła po np 10 min.
#7
Posted 04 April 2015 - 08:58
Witam!!!Sprawę rozwiązałem.Zwaliłem wczoraj bak i była pęknięta gumowa łączka nad bakiem skąd ciągnął powietrze.Wielkie dzięki za podpowiedzi!
#8
Posted 07 April 2015 - 08:48
Jeszcze jedno pytanie.Kapie mi podczas pracy silnik ropa z pompy.Z boku są takie dwie śruby.Jedna duża wkręcona w pompe,a druga mała wkręcona w tą większą.Czy mogę to bez problemu wykręcić,nic tam nie wypadnie?Bo tam są jakieś oringi pewnie i któryś mi strzelił
#9
Posted 29 November 2015 - 17:25
Panowie mam pytanie co do tego silnika. Czy ogólnie poza tą pompą motor jet ogólnie spoko? Pytam ponieważ kolegasprzedaje swoją C kasę właśnie z tym silnikiem. 95r wersja Elegance, 4 szyby w prądzie dwie poduchy itd. Ogólnie bardzo ładny. Rdzy praktycznie brak. progi podłoga jak nowe, jedynie na tylnej klapie 2 spore ogniska. Pompa po regeneracji całiem nie dawno. Do remontu tylny zawias. Przebiegu niby 388 w oryginale. Auto 8 lat w jednych rękach. Środek nie zniszczony. Oddaje go za 3500zł. Warto? Chodzi bardziej o ten silnik,bo buda jest na prawde ładna.
#10
Posted 29 November 2015 - 20:54
Dobry jest ,pompe jak zrobił to będzie chodzić ,ale to osiołek 95km.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[w124/w201] Wymiana oringów przy pompie wtryskowej. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Rafrom |
|
||
Brak zasilania na pompie paliwa C123 280E |
Pozostałe modele | serpiotr |
|
||
Elektrozawor odcinajacy paliwo na pompie wtryskowej |
Mercedes S, CL i SEC | wieska |
|
||
[W201/W124] Diesel - dźwignia STOP na pompie wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Ravandil |
|
||
[W124] Uszczelka na pompie paliwa |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | GORCZYK |
|