Skocz do zawartości




- - - - -

[w124/w201] Wymiana oringów przy pompie wtryskowej.



143 odpowiedzi w tym temacie

#141 Offline   lukas125p


  • Postów: 65
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Drzewica
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 maja 2020 - 23:30

Jeśli chciałbyś się dobierać do tych zaworków to potrzebna jest idealna sterylność, polecam dobrze wyczyścić pompę dimerem przed zabiegiem. Przy składaniu każdy z elementów należy przedmuchiwać ropą lub sprężonym powietrzem, a nie wycierać szmatką. Zaworki od razu widać który trzyma a gdzie paliwo schodzi. Proponuję najpierw pomiar kompresji.



#142 Offline   danielo1983


  • Postów: 27
  • Na forum od: 17 cze 2019
  • Miejscowość: Zambrów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 maja 2020 - 07:05

Wyświetl postUżytkownik lukas125p dnia 27 maja 2020 - 23:30 napisał

Jeśli chciałbyś się dobierać do tych zaworków to potrzebna jest idealna sterylność, polecam dobrze wyczyścić pompę dimerem przed zabiegiem. Przy składaniu każdy z elementów należy przedmuchiwać ropą lub sprężonym powietrzem, a nie wycierać szmatką. Zaworki od razu widać który trzyma a gdzie paliwo schodzi. Proponuję najpierw pomiar kompresji.

Ok. Myślałem nawet o umyciu ich w ultradzwiękach, ale to chyba nie ma sensu.

#143 Offline   T34


  • Postów: 337
  • Na forum od: 09 kwi 2013
  • Miejscowość: Polska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 maja 2020 - 21:46

Pytanie co do pompy wtryskowej: aby zmienić kąt wtrysku, trzeba poluzować trzy śruby z przodu silnika i jedną z tyłu, która jest trudno dostępna. Da się dostać do tej śruby bez zdejmowania kolektora? Kiedyś już wyciągałem pompę, i korygowałem kąt wtrysku na ucho bez kolektora. Jednak teraz chciałbym ją poluzować w warunkach podwórkowych i na ucho poprawić ustawienie pompy, bo zmieniłem końcówki i chodzi fajnie, tylko zbyt miękko. Może macie jakieś sposoby żeby się tam dostać bez zarzucania kolektora? Myślałem żeby zdjąć obudowę filtra powietrza. Pozdrawiam

#144 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 czerwca 2020 - 08:56

Obudowę filtra się ściąga i jest dostęp do 4 śruby a tak szczerze jeżdżę 15lat na 3 głównych i nic się nie dzieje a 4 nie przykrecona i nic się nie rwie i nie pęka

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka










Podobne tematy Zwiń