[W201/W124] Diesel - dźwignia STOP na pompie wtryskowej
#21
Napisano 17 listopada 2013 - 08:54
#23
Napisano 04 grudnia 2013 - 16:25
Użytkownik Ravandil edytował ten post 04 grudnia 2013 - 16:49
#24
Napisano 04 grudnia 2013 - 16:48
#25
Napisano 04 grudnia 2013 - 17:28
#26
Napisano 04 grudnia 2013 - 17:35
Użytkownik Ravandil dnia 04 grudnia 2013 - 17:28 napisał
W Twoim profilu zaś widzę że masz wersję bez Turbo.Nie jestem pewien jak będzie sie zachowywała taka pompa z Aldą w wolnossącym.
#27
Napisano 04 grudnia 2013 - 17:52
W zasadzie oba służą do tego samego (wpływają na dawkę) i podobnie działają, z tym że ALDA jest połączona z kolektorem dolotowym, a ADA z powietrzem atmosferycznym.
Co do numerów, to jeżeli wszystkie się zgadzają (i numer Boscha, i numer MB i jeszcze oznaczenie typu PES...), to musi grać. Należy głównie patrzeć na rodzaj ssania, bo tego się samemu raczej nie przełoży (elektryczne ELR łatwo odkręcić, ale pneumatyczne PLA wymaga rozmontowania pompy). Zdaje się, że tylko siłownik ARA można swobodnie zdejmować.
Tylko... co się dzieje kolego Ravandil, że aż pompę zmieniasz?
Użytkownik XM edytował ten post 04 grudnia 2013 - 18:13
#28
Napisano 04 grudnia 2013 - 18:11
#29
Napisano 04 grudnia 2013 - 19:31
Użytkownik XM dnia 04 grudnia 2013 - 17:52 napisał
W zasadzie oba służą do tego samego (wpływają na dawkę) i podobnie działają, z tym że ALDA jest połączona z kolektorem dolotowym, a ADA z powietrzem atmosferycznym.
Co do numerów, to jeżeli wszystkie się zgadzają (i numer Boscha, i numer MB i jeszcze oznaczenie typu PES...), to musi grać. Należy głównie patrzeć na rodzaj ssania, bo tego się samemu raczej nie przełoży (elektryczne ELR łatwo odkręcić, ale pneumatyczne PLA wymaga rozmontowania pompy). Zdaje się, że tylko siłownik ARA można swobodnie zdejmować.
Tylko... co się dzieje kolego Ravandil, że aż pompę zmieniasz?
#30
Napisano 04 grudnia 2013 - 20:14
Mówisz 250D... ok, tyle że przed 1989, silnik OM602 miał 90 koni, a między 1989-1993 było 94. Zmienili komory wstępne itp., ale czy pompa identyczna kropka w kropkę, to nie wiem.
Jednak myślę, że jak masz jednakowy osprzęt (http://mb201-124.eu/...post__p__234698), to nie może się nic stać jak wsadzisz nieco inną. Pasować, to na pewno przypasuje i jeździć będzie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[W140] 2.8 94 rok ABS ASR nie włącznik stop |
Mercedes S, CL i SEC | @ctiv |
|
|
|
Eko diesel om603 |
LPG i Paliwa Alternatywne | OldStunt |
|