Skocz do zawartości




- - - - -

[W201/W124] Diesel - dźwignia STOP na pompie wtryskowej



66 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   Ravandil


  • Postów: 101
  • Na forum od: 29 lip 2013
  • Miejscowość: Chorzów
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 grudnia 2013 - 15:25

Wreszcie się udało , Mercedes pali na tyk jeździ że aż miło, pozostało pojeździć trochę a potem jeszcze podregulować na słuch może sie da jeszcze trochę go wyciszyć choć w aucie w ogóle go nie słychać ;) Dziekuję wszystkim za pomoc , pozdrawiam



#32 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 grudnia 2013 - 16:05

Czyli zmieniłeś pompę na tą z nieco innym numerem? Jeśli śmiga, to super :) .

#33 Offline   Ravandil


  • Postów: 101
  • Na forum od: 29 lip 2013
  • Miejscowość: Chorzów
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 grudnia 2013 - 20:33

Śmiga bardzo ładnie na pompie którą założyłem, pozostało mi do regulacji wolne obroty bo są w granicy 650 i jak dodaje gazu to widzę wieczorem jak światła mi się bardziej rozświetlają.Regulować na pompie czy moge podciągnąć na lince od gazu . A i gdzieś zapodziało się ssanie wcześniej obroty były wysokie i schodził z nich po jakiejś chwili a teraz cały czas takie same . Gdzie znajdują sie elementy odpowiedzialne za ssanie ?

#34 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 grudnia 2013 - 21:05

Już podawałem tą stronę: http://mb201-124.eu/...post__p__234698 - masz na zdjęciach opisane gdzie jest ssanie. Nie podpiąłeś wtyczki, albo jednak wziąłeś pompę z innym wyposażeniem.
Jałowe dla OM602 po nagrzaniu powinny być około 650-750. Nie reguluje się linką. Opis: http://mb201-124.eu/...post__p__281820

#35 Offline   Ravandil


  • Postów: 101
  • Na forum od: 29 lip 2013
  • Miejscowość: Chorzów
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 grudnia 2013 - 21:53

Sterowanie podciśnieniowo jest u mnie. Co steruje podcisnieniem jakiś czujnik ?? jak tak to gdzie on sie znajduje jak wygląda .
Co do regulacji obrotów po odkręceniu kontry kręcimy grzybem w którym kierunku ??

Użytkownik Ravandil edytował ten post 22 grudnia 2013 - 21:56


#36 Gość_arek92_


  • Na forum od: --

Napisano 22 grudnia 2013 - 22:34

jaki wykręcasz to obroty rosną jak wkręcasz to spadają

zaworek termiczny wkręcony jest w głowicę

#37 Offline   Ravandil


  • Postów: 101
  • Na forum od: 29 lip 2013
  • Miejscowość: Chorzów
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 grudnia 2013 - 09:54

Ssanie już naprawione wężyk był słabo wciśnięty przy zaworku termicznym .

#38 Offline   Ravandil


  • Postów: 101
  • Na forum od: 29 lip 2013
  • Miejscowość: Chorzów
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 stycznia 2014 - 23:17

Obroty podciągnięte ;) Jak to wszystko cieszy .

#39 Offline   szatan21292


  • Postów: 183
  • Na forum od: 12 mar 2014
  • Miejscowość: Stargard Szczec.
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 czerwca 2014 - 20:23

Witajcie.

Opiszę mój kłopot w tym temacie. Otóż wymieniałem w moim om601 uszczelki i podkładki w sekcjach pompy wtryskowej - na przewodach wychodzących z pompy do wtryskiwaczy - i przy okazji wymieniłem oring na osi dźwigni STOP i tu pojawia się problem, otóż po próbie odpalenia silnika - nie udanej - dźwignia stop leży tak jak by była wciśnięta, tak jak wyczytałem w temacie to rozumiem że dźwignia po przez oś naciska na membranę gaszaka. Tu pytanie do Was jak ustawić tą dźwignię żeby było tak jak ma być ? Macie może ewentualnie jakieś zdjęcia jak to w środku wygląda albo schemat ?

Pozdrawiam.

#40 Offline   Chang


  • Postów: 1 019
  • Na forum od: 11 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 września 2014 - 20:04

Witam wszystkich !

Mam dość podobny problem - mianowicie dzisiaj, podczas wymiany oringu pod dźwignią STOP-u przez moją nieuwagę również i mi wpadł do wnętrza pompy owy sworzeń dźwigni. Nie wiem czy coś uszkodził w środku czy nie - rozebrałem część pompy, wyglądała tak:

Dołączona grafika

Sworzeń został wyratowany ze środka pompy, następnie poskręcałem pompę, raczej nic nie przestawiałem, z resztą pompa cały czas była na silniku.

Problem polega na tym, że auto nie odpala, czasem załapie na 2-3 sekundy i gaśnie, co bym nie robił i tak gaśnie.


Jakiś pomysł co mogłem upsuć ?








Podobne tematy Zwiń