Edited by Wichu, 12 June 2016 - 15:36.
1
[W140] Nie wkręca się na maksymalne obroty
Started by Looney, Mar 16 2016 01:10
63 replies to this topic
#61
Posted 12 June 2016 - 15:34
Pdizoluj kawałek wiązki przy przepływce i przy czujnikach i spróbuj "połamać" kable- będziesz wiedział czy nadaje się do regeneracji. Sprawdż bezpieczniki na module asr ( i gniazda czy nie są zaśniedziałe). Sprawdź wtyczki i gniazda przy sterownikach. Jeśli nie lutowałeś nigdy kabli to daj komuś wiązki do zrobienia. Jak bedziesz sam wymieniał to pamiętaj że we wtyczkach też są kable i wyglądają tak samo- do samego pinu trzeba je wymienić rozcinając wtyczki i klejąc je po robocie. Ja swojego nie odpalałem na uszkodzonej wiązce, bo jak zacząłem ruszać wszystkim wkoło to tylko wióry leciały i została goła miedź- przed dotykaniem kabli "na oko" wyglądało w "miarę dobrze".
#62
Posted 12 June 2016 - 15:45
Najszybciej bez kombinowania stan wiązki można ocenić przy wtyczkach magnesów zmiennych faz rozrządu. Bezpieczniki są tylko na "Base module" - odpowiada on za dystrybucje zasilania na pozostałe moduły, za kick-down i pracę sprężarki klimatyzacji. Regenerując wiązkę silnika polecam przeprowadzić taką samą operację na wiązce przepustnicy - jest trochę roboty z jej demontażem, ale tam sytuacja ze stanem izolacji jest taka sama. Przy demontażu przepustnicy jest spora (a w zasadzie to pewne) szansa, że trzeba będzie wymienić grube przewody odmy. Koszt ok 350 zł.
#63
Posted 12 June 2016 - 15:47
Fakt- na base module;)
Tylko że ta wiązka na silniku jest odponana po drodze o ile się nie mylę i jest łatwa do wymiany, i nawet jak ktos to zrobił już to niekoniecznie wymienił wiązki przepływek i przepustnic itd.
Tylko że ta wiązka na silniku jest odponana po drodze o ile się nie mylę i jest łatwa do wymiany, i nawet jak ktos to zrobił już to niekoniecznie wymienił wiązki przepływek i przepustnic itd.
Edited by Wichu, 12 June 2016 - 15:51.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] bardzo niskie obroty na zimnym, 2.5 TD z 94. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] zwiększone obroty na biegu jałowym - silnik M102 - 2,3 litra |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
[W124] 250d obroty silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | piterus |
|
||
[W201] za wysokie obroty silnik m102 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
[W140] Za wysokie obroty, nierówna praca. |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|