Użytkownik mars121 dnia 02 October 2016 - 17:59 napisał
By remont był na długo należałoby wymienić także przewody i zbiornik paliwa. Warsztaty płukają ale niestety nie jest to na 100% skuteczne.
Czas pokaże jak to było zrobione.
A z ciekawości: dlaczego wymienić przewody? Rozpuszczają się od opiłków łuszczącej pompy?
Czy należy przy tym "remoncie" wymienić pompę paliwa również? Tak? A może nie? A dlaczego pompę nie, a przewody tak?
Pytam, bo może masz jakąś faktyczną i praktyczną wiedzę na ten temat i czegoś ciekawego się dowiem, a nie tylko bezkrytycznie powielasz frazesy z internetów...
Użytkownik mars121 dnia 02 October 2016 - 17:59 napisał
zbyt "zabawkowe/chińskie "plastiki ( dltego kupiłeś ? )
Tak.
Chiński plastik to był wyznacznik przyszłego zakupu.
Bardziej chiński w środku jest jedynie Mercedes z podobnych okresów co mój chiński Ford, ale na chińskiego Mercedesa niestety nie było mnie już stać.
Jestem biedny.
Użytkownik mars121 dnia 02 October 2016 - 17:59 napisał
Jeśli chcesz eksploatować układ paliwowy minimalizując ryzyko ,dolewaj oleju 2T semisyntetic w proporcji 1- 200/300
Ryzyko CZEGO?
Edited by wojtek81, 04 October 2016 - 20:51.