Skocz do zawartości




Wydzielone z [W124] Wojtek81 250D 1991 "Czarnuch"


165 odpowiedzi w tym temacie

#21 Gość_Kamien_


  • Na forum od: --

Napisano 14 października 2015 - 09:02

Jeśli traktowanie auta, jako auto to fanatyzm, to... ciężko to skomentować.

Fanatyzmem natomiast jest na pewno traktowanie auta klasy średniej (wyprodukowanego w milionach sztuk, tyranego jako taksówki, auta flotowe, samochody rodzinne) jako pomnika.

A już stawianie tezy, że przyczyniam się do wyginięcia 124 wzbudza tylko pusty śmiech. To nie syrena sport czy smyk. To nie pierwszy SL, czy oryginalna AC Cobra. To jest TYLKO auto klasy średniej, które można kupić w dowolnej ilości i stanie za kwotę mniejszą niż średnie wynagrodzenie.



#22 Offline   Aero


  • Postów: 367
  • Na forum od: 04 lis 2011
  • Miejscowość: Beskidy
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 300 TE 89'

Napisano 14 października 2015 - 09:04

Wyświetl postUżytkownik mercedres92 dnia 14 października 2015 - 08:35 napisał

stwożone

Bo może ciężko nam traktować poważnie opinie kogoś kto "stworzone" pisze przez "ż"? ;)

Generalnie to szkoda tylko że krass usunął konto, bo ciekaw jestem jego opinii na ten temat. Pamiętam jak kiedyś na złomniku rozpętał gównoburzę po tym, jak ktoś napisał że "takim baleronem jeździłby, aż odpadną koła i nic z nim nie robił przez ten czas." Chciał wtedy spalić świat, zaczęły się wyzwiska że właśnie przez takie podejście Polak to świnia, cham i żadnej świętości nie uszanuje. Że W124 to powoli już klasyk, że trzeba dbać, polerować i w ogóle, bo więcej takich nie będzie.

Skąd ta nagła zmiana w "pozycjonowaniu" W124 przez szanownych kolegów?

#23 Gość_klisza_


  • Na forum od: --

Napisano 14 października 2015 - 09:09

Ja noszę znamiona konesuarskości i nie przepadam za modyfikacjami W124 - ale mówiąc ściślej - nie przepadam za modyfikacjami żadnych samochodów, więc to, co robi Wojtek raczej nigdy nie trafi w moje gusta. Ale potwierdzam to, co mówi Krass i Kamień, oto moje byłe S124 E320 na praktycznie pełnej opcji, którym woziłem drewno a później materiały budowlane.

Dołączona grafika

Kolega mały a ledwo się zmieścił.

Klasyk to W100 albo sześciocylindrowe /8, ostatecznie 500-tka na fabrycznym setupie.

#24 Offline   carl00s


  • Postów: 2 003
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 października 2015 - 09:12

Wyświetl postUżytkownik Kamien dnia 14 października 2015 - 09:02 napisał

Jeśli traktowanie auta, jako auto to fanatyzm, to... ciężko to skomentować.

To Ty wspomniałeś o fanatyzmie. Nikt inny. ;)

Cytując - "ja nie oceniam, jestem tylko narratorem, opowiadam o tym co jest bez wątpienia chore".

A do czego zmierzam - mimo, iż mam poglądy zbliżone do Twoich jeśli chodzi o "klasyczność" modeli W201/W124, to jednak jestem także w stanie zrozumieć drugą stronę. Nie tyle przyjąć jej argumenty, co po prostu zrozumieć podejście - rozumiem, że istnieje jakieś uczucie w kierunku danego modelu i ustawianie go na może nieco zawyżonej półce względem reszty.

#25 Gość_Kamien_


  • Na forum od: --

Napisano 14 października 2015 - 09:12

Wyświetl postUżytkownik Aero dnia 14 października 2015 - 09:04 napisał

Bo może ciężko nam traktować poważnie opinie kogoś kto "stworzone" pisze przez "ż"? ;)

Rozumiem, że bład ortograficzny dyskredytuje sens wypowiedzi? Gratuluję wyłączenia logicznego myślenia.

Wyświetl postUżytkownik Aero dnia 14 października 2015 - 09:04 napisał

Generalnie to szkoda tylko że krass usunął konto, bo ciekaw jestem jego opinii na ten temat. Pamiętam jak kiedyś na złomniku rozpętał gównoburzę po tym, jak ktoś napisał że "takim baleronem jeździłby, aż odpadną koła i nic z nim nie robił przez ten czas." Chciał wtedy spalić świat, zaczęły się wyzwiska że właśnie przez takie podejście Polak to świnia, cham i żadnej świętości nie uszanuje. Że W124 to powoli już klasyk, że trzeba dbać, polerować i w ogóle, bo więcej takich nie będzie.

A co mnie krass obchodzi? Ty powtarzasz wszystko co koledzy mówią i nie masz swojego zdania? Gratuluję po raz drugi.

Wyświetl postUżytkownik Aero dnia 14 października 2015 - 09:04 napisał

Skąd ta nagła zmiana w "pozycjonowaniu" W124 przez szanownych kolegów?

W którym momencie zmieniłem "pozycjonowanie" 124? Mam Ci pogratulować wybiórczego myślenia po raz trzeci? ;)

Skończcie z tym OT, nie nawiązujecie w ogóle do auta Wojtka, a to jest jego galeria. Jeszcze raz napiszę, popieram w 100% to co robi z autem, tym bardziej, że większość rzeczy robi sam i nie słucha lamentów "pasjonat".

EDIT:

carl00s napisał:

To Ty wspomniałeś o fanatyzmie. Nikt inny. ;)

No i? Nazywajmy rzeczy po imieniu.

carl00s napisał:

A do czego zmierzam - mimo, iż mam poglądy zbliżone do Twoich jeśli chodzi o "klasyczność" modeli W201/W124, to jednak jestem także w stanie zrozumieć drugą stronę. Nie tyle przyjąć jej argumenty, co po prostu zrozumieć podejście - rozumiem, że istnieje jakieś uczucie w kierunku danego modelu i ustawianie go na może nieco zawyżonej półce względem reszty.

Druga strona nie potrafi zrozumieć zwykłego traktowania zwykłych dupowozów, więc nie widzę powodu dla nadstawiania przysłowiowego drugiego policzka.

Użytkownik Kamien edytował ten post 14 października 2015 - 09:15


#26 Offline   Rybba


  • Postów: 742
  • Na forum od: 02 cze 2013
  • Miejscowość: Poznan
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S211 E320 CDI 2004

Napisano 14 października 2015 - 09:13

Wyświetl postUżytkownik Aero dnia 14 października 2015 - 09:04 napisał

Skąd ta nagła zmiana w "pozycjonowaniu" W124 przez szanownych kolegów?
Pewnie się im rozsypują :) albo kupili perełke i wyszła świnia :P

Wyświetl postUżytkownik klisza dnia 14 października 2015 - 09:09 napisał

Klasyk to W100 albo sześciocylindrowe /8, ostatecznie 500-tka na fabrycznym setupie.

czyli 250D (mając 5 cylindrów) nie jest klasykiem ale jeśli Wojtek miałby 300D to już byłby klasyk? :)

Użytkownik Rybba edytował ten post 14 października 2015 - 09:16


#27 Gość_klisza_


  • Na forum od: --

Napisano 14 października 2015 - 09:17

Wyświetl postUżytkownik Rybba dnia 14 października 2015 - 09:16 napisał

czyli 250D (mając 5 cylindrów) nie jest klasykiem ale jeśli Wojtek miałby 300D to już byłby klasyk? :)

Przeczytaj jeszcze raz.

Wiesz co to sześciocylindrowe /8?

#28 Gość_Kamien_


  • Na forum od: --

Napisano 14 października 2015 - 09:20

Klisza, "one" wiedzą lepiej. Wiedzą lepiej co mamy, co kupiliśmy, jak dbamy auta, w jakim są stanie, kiedy zmieniliśmy zdanie, co jest klasykiem, a co nie jest. Trudno, skoro wiedzą lepiej, to wiedzą. Janusze tak mają. ;) Tutaj płaczą nad używaniem kombi do przewozu gratów i LEDami, a gdzie indziej tłumaczą że naciąg i gleba to klasyczna klasyczność.

EDIT - jak coś to przenieś, bo pisałem równo z Tobą.

Użytkownik Kamien edytował ten post 14 października 2015 - 09:21


#29 Offline   carl00s


  • Postów: 2 003
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 października 2015 - 09:22

Zrobione :)

Zapraszam do dalszej dyskusji, ale proszę Panowie - na poziomie :)

#30 Gość_mercedres92_


  • Na forum od: --

Napisano 14 października 2015 - 09:23

ps. proszę o skasowanie. Sam przeniosę.

Użytkownik mercedres92 edytował ten post 14 października 2015 - 09:24









Podobne tematy Zwiń