Żeby dostać się do dmuchawy, trzeba rozebrać podszybie, czyli dolne listwy szyby, zdemontować plastiki. Jak chcesz wymontować dmuchawę, to i mechanizm wycieraczki trzeba zdemontować. Robota z zewnątrz auta, a nie wewnątrz
2
89 replies to this topic
#41
Posted 20 February 2016 - 12:46
#42
Posted 20 February 2016 - 12:53
Dokładnie tak-robota od zewnątrz-i troszkę jej jest Kilka razy już demontowałem dmuchawę - naprawiałem ale na długo nie pomagało. Kupiłem nawet używkę w "dobrym stanie" - wytrzymała pół roku. Koniec końców narobiłem się jak głupi a i tak kupiłem nową. Pozdrawiam!
#44
Posted 21 February 2016 - 14:35
Dzięki, skończyły się szczotki w silniku.
#46
Posted 21 February 2016 - 20:42
Użytkownik melfio1 dnia 21 February 2016 - 19:27 napisał
derwu, ty to rozbierałeś ?czy mechanik?
Prywatny mechanik Szczotki się zablokowały czy obróciły (czy coś takiego) - obecnie działa, ale i tak szczotki/silnik są do wymiany.
Czy ktoś wymieniał szczotki? Obawiam się, że w używanym silniku będzie podobnie (lub za chwilę się skończą), podróbka się za parę lat rozpadnie, a nowy silnik w ASO majątek. Czy ktoś wie gdzie dostać takie szczotki?
Edited by derwu, 21 February 2016 - 20:45.
#47
Posted 22 February 2016 - 00:46
Sklep z patentami elektrycznymi, powinni posiadać różnorakie szczotki.
#48
Posted 22 February 2016 - 01:53
Zamienniki potrafią się skończyć po paru godzinach od montażu...
#49
Posted 28 February 2016 - 22:28
Witam,
ostatecznie kupiłem używany silnik wentylatora z dobrymi szczotkami, ponieważ w moim poza szczotkami skończyła się jedna sekcja komutatora.
ostatecznie kupiłem używany silnik wentylatora z dobrymi szczotkami, ponieważ w moim poza szczotkami skończyła się jedna sekcja komutatora.
#50
Posted 27 July 2016 - 21:40
Witam
Ostatnio nie działa mi dmuchawa więc zobaczyłem do skrzyneczki bezpieczników i okazało się że akurat ten odpowiedzialny za nawiew jest stopiony, wymieniłem go na nowy włączyłem dmuchawę 5s i koniec, po ponownym zajrzeniu do skrzyneczki ten sam bezpiecznik się przepalił, pomyślałem że może to wina zbyt dużych obrotów silnika, postanowiłem wymienić bezpiecznik trzeci raz i włączyłem dmuchawę na postoju z włączonym silnikiem sytuacja znów się powtórzyła i bezpiecznik uległ zniszczeniu. I teraz nie wiem co jest przyczyną tego ciągłego palenia się bezpiecznika, problem występuje tylko przy dmuchawie nie wiem czy jest to zwarcie czy coś innego.
Ostatnio nie działa mi dmuchawa więc zobaczyłem do skrzyneczki bezpieczników i okazało się że akurat ten odpowiedzialny za nawiew jest stopiony, wymieniłem go na nowy włączyłem dmuchawę 5s i koniec, po ponownym zajrzeniu do skrzyneczki ten sam bezpiecznik się przepalił, pomyślałem że może to wina zbyt dużych obrotów silnika, postanowiłem wymienić bezpiecznik trzeci raz i włączyłem dmuchawę na postoju z włączonym silnikiem sytuacja znów się powtórzyła i bezpiecznik uległ zniszczeniu. I teraz nie wiem co jest przyczyną tego ciągłego palenia się bezpiecznika, problem występuje tylko przy dmuchawie nie wiem czy jest to zwarcie czy coś innego.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] czujnik załączający wentylator |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MarcinCIE |
|
||
[W124] brak ogrzewania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Problem z regulacją ogrzewania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość_Rudkie_ |
|
||
[w201] Uszkodzone pokrętło regulacji temperatury ogrzewania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WoerGi |
|
||
W 124 Centralka w drzwiach nie zawsze dziala - brak reakcji klami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|