Witam wszystkich!
Jest to mój pierwszy post/temat, lecz forum obserwuje od czasu zakupu W140'tki (1,5roku).
Przejdźmy do konkretów.
Dwa tygodnie temu odstawiłem auto wieczorem do garażu, rano chcę jechać do pracy a tu zero reakcji.
Rozrusznik kręci, pompę słychać lecz nic się nie dzieje. Sprawdzony-brak iskry na świecach.
Nie udało się zbyt wiele zdziałać, więc laweta i do mechanika.
Szybka diagnoza i winny czujnik położenia wałka rozrządu (w sumie wyczyszczenie zaśniedziałych styków).
Auto odpalane co pół godziny i faktycznie samo wyczyszczenie pomogło (na 1-dzień).
Po odbiorze od mechanika wstawiony do garażu, rano pojechałem do pracy, a o 15 znów to samo.
Sytuacja taka jakby miał odcięcie zapłonu.
Laweta -> garaż.
Przedwczoraj pojawił się mechanik z komputerem.
Auto nie chciało się połączyć tradycyjnie więc poszło obejściem.
Szybka diagnoza i winny znów czujnik (prawdopodobnie totalnie odmówił posłuszeństwa).
Błąd usunięty.
Wczoraj odebrałem nowy czujnik, założyłem, chcę odpalać a tu dalej to samo. Auto kręci, pompę słychać mimo to zero reakcji.
Zacząłem sprawdzać bezpieczniki, ale wszystkie "ważne" są OK.
Dziś znów wpadł mechanik z komputerem, auto połączyło się bez problemu.
Szybka diagnoza i 8-10 błędów...
Między innymi: czujnik wałka rozrządu, potencjometr, coś z pedałem gazu, czujnik płynu chłodzącego, kilka systemu i coś tam jeszcze.
Skąd się wzięły, nie mam pojęcia.
Mimo wszystko błędy usunięte chce odpalać i dalej nic.
Błędy wróciły, znów usunięte, dałem sam zapłon i były z powrotem.
W przyszłym tygodniu auto wskoczy na lawetę i pojedzie do elektryka (zależnie od terminów).
Mimo to temat stworzyłem, bo nie daje mi to spokoju...
Miał ktoś może podobny przypadek?
Nasuwa się coś może?
Z góry dziękuje za porady i życzę spokojnego wieczoru!
0
[W140] Kręci ale nie odpala.
Started by Gajon, Jan 04 2017 19:43
4 replies to this topic
#1
Posted 04 January 2017 - 19:43
#2
Posted 05 January 2017 - 13:49
Wiazka była robiona ? Może poszło spięcie i uszkodziło komputer ?
#3
Posted 05 January 2017 - 15:33
Część wiązki, pod którą wpinana była instalacja lpg - tak.
Sam strzelam, że będzie to jedynie wiązka lub komputer.
Sam strzelam, że będzie to jedynie wiązka lub komputer.
#4
Posted 07 January 2017 - 21:49
Wiązki pod którą była wpinana instalacja... ale tylko przy wtryskach czy cała od komputera po wtyczki wtryskiwacza czujników temp itd.? Przy takiej ilości błędów stawiał bym na coś z komputerem .
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|