3
[W124] KoLoS 500E AMG 1993
Started by KoLoS, Jan 21 2017 21:02
38 replies to this topic
#1
Posted 21 January 2017 - 21:02
Cześć, po tym jak dość szybko rostałem się z moim W124 420 AMG nie zaprzestałem poszukiwań czegoś ciekawego co zagości u mnie na dłużej. I tak oto wreszcie dopłynęła z kraju kwitnącej wiśni nowa zabawka
Jest to 500E z 1993r ze środkiem od AMG i pakietem zewnętrznym Lorinser.
Zdjęcia nie są zbyt piękne, bo i auto wymaga paru porawek lakierniczych, z zewnątrz prezentuje się tak:
Natomiast to co jest według mnie unikalne, to jego wnętrze
zanim auto do mnie dopłynęło miałem chwilkę, żeby przeszukać internety w poszukiwaniu informacji nt. takiego wnętrza, niestety zbyt wiele nie udało mi się znaleźć, na e500board twierdzą, że podróbka ... natomiast po tym jak zobaczyłem jak to jest wykonane nikt mnie nie przekona, że to że to podróba a na potwierdzenie, tabliczka z fotela, która poprawiła mi chumor
tunel środkowy i boczki są obite identycznie jak fotele, więc wygląda na to, że cały środek jest ori AMG (nie sądzę jednak, by pochodził z tego konkretnego egzemplarza, raczej został do niego przełożony)
serducho wydaje się być suche (poza drobnymi wyciekami z pod magnesów)
o wskazaniach przebiegu nie piszę, bo wiadomo, że "cofany" i nie możliwe by miał tyle co wyświetla szafa...
udało mi się na szybko strzelić też kilka fotek pod autem
mimo całkiem fajnej bazy auto będzie wymagało sporo pracy żeby doprowadzić je do ideału, najbardziej denerwują mnie drobne ubytki/przytarcia na lakierze, a to najbardziej ...
tu jeszcze coś wieczorową porą
Mam dylemat, czy wracać auto z zewnątrz do specyfikacji zgodnej z VIN, czyli przedlifta, czy tylko doprowadzić lakier do ładu i zostawić tak jak jest...
Jest to 500E z 1993r ze środkiem od AMG i pakietem zewnętrznym Lorinser.
Zdjęcia nie są zbyt piękne, bo i auto wymaga paru porawek lakierniczych, z zewnątrz prezentuje się tak:
Natomiast to co jest według mnie unikalne, to jego wnętrze
zanim auto do mnie dopłynęło miałem chwilkę, żeby przeszukać internety w poszukiwaniu informacji nt. takiego wnętrza, niestety zbyt wiele nie udało mi się znaleźć, na e500board twierdzą, że podróbka ... natomiast po tym jak zobaczyłem jak to jest wykonane nikt mnie nie przekona, że to że to podróba a na potwierdzenie, tabliczka z fotela, która poprawiła mi chumor
tunel środkowy i boczki są obite identycznie jak fotele, więc wygląda na to, że cały środek jest ori AMG (nie sądzę jednak, by pochodził z tego konkretnego egzemplarza, raczej został do niego przełożony)
serducho wydaje się być suche (poza drobnymi wyciekami z pod magnesów)
o wskazaniach przebiegu nie piszę, bo wiadomo, że "cofany" i nie możliwe by miał tyle co wyświetla szafa...
udało mi się na szybko strzelić też kilka fotek pod autem
mimo całkiem fajnej bazy auto będzie wymagało sporo pracy żeby doprowadzić je do ideału, najbardziej denerwują mnie drobne ubytki/przytarcia na lakierze, a to najbardziej ...
tu jeszcze coś wieczorową porą
Mam dylemat, czy wracać auto z zewnątrz do specyfikacji zgodnej z VIN, czyli przedlifta, czy tylko doprowadzić lakier do ładu i zostawić tak jak jest...
#2
Posted 22 January 2017 - 00:40
Patrząc na zdjęcia wielu w124 i w140, Japończycy często kombinowali z doklejaniem emblematów nie mających się do samochodu. Taki chyba styl po prostu. Bardziej jak "insygnia" i wnętrze zaciekawił mnie patent z regulowaną wysokością zawieszenia z przodu
#4
Posted 22 January 2017 - 09:19
Daję mu 200kkm, przy tym stanie foteli, zawieszenie ma wymienione.
#5
Posted 22 January 2017 - 10:01
m104, on 22 January 2017 - 00:40, said:
Bardziej jak "insygnia" i wnętrze zaciekawił mnie patent z regulowaną wysokością zawieszenia z przodu
D.J.TUNING, on 22 January 2017 - 03:17, said:
Przedni zderzak raczej niewłaściwy
majsterus, on 22 January 2017 - 09:19, said:
Daję mu 200kkm, przy tym stanie foteli,
#6
Posted 22 January 2017 - 12:53
Czy japończycy w modelach W124 nie montowali "łamaczy kolan" tak jak w modelu W201? Fotele wygodne?
Edited by tato81, 22 January 2017 - 12:54.
#7 Gość_klisza_
Posted 23 January 2017 - 07:14
Po pierwsze to AMG i AMG Japan to wbrew pozorom są różne firmy (ta druga zajmowała się przerabianiem cywilnych modeli, nie tylko Mercedesa, można poszukać w Google Mitsubishi Galant AMG itp).
Po drugie, to nie wytłaczano napisów na boczkach
Po trzecie - fabrycznie miałby 2 poduszki a nie tylko poduszkę pasażera a kierownicę już bez - czyli raczej to ktoś sam sobie poskładał galanterię. Folele recaro (chyba model CSE) można było sobie zamówić uszyte wg wzoru MB, widziałem na przykład na żywo kratkę stoff caro oraz niebieską drugoseryjną szmatę). Wiec na forum 500eboard mieli rację
Po drugie, to nie wytłaczano napisów na boczkach
Po trzecie - fabrycznie miałby 2 poduszki a nie tylko poduszkę pasażera a kierownicę już bez - czyli raczej to ktoś sam sobie poskładał galanterię. Folele recaro (chyba model CSE) można było sobie zamówić uszyte wg wzoru MB, widziałem na przykład na żywo kratkę stoff caro oraz niebieską drugoseryjną szmatę). Wiec na forum 500eboard mieli rację
#8
Posted 23 January 2017 - 10:26
tato81, on 22 January 2017 - 12:53, said:
Fotele wygodne?
klisza, on 23 January 2017 - 07:14, said:
Po pierwsze to AMG i AMG Japan to wbrew pozorom są różne firmy (ta druga zajmowała się przerabianiem cywilnych modeli, nie tylko Mercedesa, można poszukać w Google Mitsubishi Galant AMG itp).
Po drugie, to nie wytłaczano napisów na boczkach
Po trzecie - fabrycznie miałby 2 poduszki a nie tylko poduszkę pasażera a kierownicę już bez - czyli raczej to ktoś sam sobie poskładał galanterię. Folele recaro (chyba model CSE) można było sobie zamówić uszyte wg wzoru MB, widziałem na przykład na żywo kratkę stoff caro oraz niebieską drugoseryjną szmatę). Wiec na forum 500eboard mieli rację
Po drugie, to nie wytłaczano napisów na boczkach
Po trzecie - fabrycznie miałby 2 poduszki a nie tylko poduszkę pasażera a kierownicę już bez - czyli raczej to ktoś sam sobie poskładał galanterię. Folele recaro (chyba model CSE) można było sobie zamówić uszyte wg wzoru MB, widziałem na przykład na żywo kratkę stoff caro oraz niebieską drugoseryjną szmatę). Wiec na forum 500eboard mieli rację
W wolnej chwili sklecę jakiegoś posta na e500board
#9
Posted 18 February 2017 - 20:19
Świetny rodzynek
#10
Posted 20 February 2017 - 14:16
Ładny przykład tuningu z epoki tamtych lat. Jakie to ma znaczenie czy fabrycznie oryginał czy ktoś sam modził w tamtych czasach. Jest ciekawy i już.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[w124 E200 1993] kolizja rozrządu ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | krakerss |
|
||
[W124] Czarownica 2.2E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Czarownica |
|
||
W124 500E rozmiar opon felgi 18 |
Modyfikacje,Tuning | King |
|
||
[W124] 300E AMG zawieszenie przód |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | dylu83 |
|
||
[W124]MarcinDB 220E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | MarcinDB |
|