Jump to content




[W124] KoLoS 500E AMG 1993


38 replies to this topic

#31 Offline   Balbin


  • posts 866
  • Joined 13 May 2008
  • Miejscowość: Jarosław
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 91r. - M104

Posted 06 April 2017 - 13:28

Miałem taki sam problem z tym że u mnie dodatkowo wibracje powstawały przy wpadnięciu w dziurę nawet w te małe. Koła proste, wyważone w zawieszeniu zero luzów. Opony były jeszcze do jazdy ale miały już 11 lat, zmieniłem opony i więcej takich objawów nie miałam. Dziwne :D



#32 Offline   majsterus


  • posts 4,467
  • Joined 10 Nov 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Posted 06 April 2017 - 13:34

Luz w łożysku tylnego koła.

#33 Offline   KoLoS


  • posts 49
  • Joined 16 Aug 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 06 April 2017 - 15:07

Wyświetl postUżytkownik w0jta5 dnia 06 April 2017 - 12:53 napisał

Jak uderzenia występują przy mocnym przyśpieszaniu, to może być podpora wału napędowego.
To nie są typowe uderzenia. Od samego startu (toczenia) słychać i czuć jakbyś jechał na jajowatych kołach i wraz ze wzrostem prędkości objaw się nasila do tego stopnia że przy 50km/h wszystko drży i nie da się praktycznie jachać.

Nadal mam nadzieje że to coś z kołami, bo jak się okazuje to kumpel od którego je pożyczyłem miał podobne problemy do moich, ale sądził że po wyważeniu będzie OK.
Musze skołować 3 PEWNY komplet kół...

Edited by KoLoS, 06 April 2017 - 15:08.


#34 Offline   EssiRS


  • posts 5,564
  • Joined 07 Jan 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Posted 06 April 2017 - 16:25

Odezwij się na do mnie na PW to pomogę Ci zdiagnozować problem i dam namiary na lakiernię.
Jakbyś chciał to mam też chip'a do tego silnika na około +10-15KM.

#35 Offline   KoLoS


  • posts 49
  • Joined 16 Aug 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 22 April 2017 - 23:01

EssiRS, dzięki za propozycje, ale na razie nie mam czasu się tym zająć. Jak coś to będę się odzywał na priv'a

#36 Offline   kalim


  • posts 81
  • Joined 27 Jan 2016
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 26 April 2017 - 16:33

Jak odświeżyłeś to ramię wycieraczki ?

#37 Offline   KoLoS


  • posts 49
  • Joined 16 Aug 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 01 May 2017 - 13:21

Wyświetl postUżytkownik kalim dnia 26 April 2017 - 16:33 napisał

Jak odświeżyłeś to ramię wycieraczki ?
Meguiar's Ultimate Compound & Tri Color Kit
Efekt na elementach metalowych utrzymuje się do dziś, na plastykowej części deko wyblakło.

#38 Gość_krzychuzzz_


  • Joined --

Posted 06 May 2017 - 11:26

Sprawdź tylne zaciski. Maiłem identyczne objawy. Winowajcą był zastany tłoczek. Problem właśnie pojawiał się zawsze jak dostał temperatury, Nigdy na zimnym.

Edited by krzychuzzz, 06 May 2017 - 11:27.


#39 Offline   KoLoS


  • posts 49
  • Joined 16 Aug 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 08 May 2017 - 10:03

Dzięki za wskazówki, zerknę w zaciski, ale czekam, aż docelowe koła wrócą z renowacji i mam nadzieję, że temat się wyjaśni.
w międzyczasie lakiernik ogarnął mi malowanie zderzaków i naprawił wywinięty rant na przednim błotniku, a tłumikarz spasował końcowy wydach :mrgreen:
Dołączona grafika

na montaż czeka już też kierownica :hooray:
Dołączona grafika








Podobne tematy Zwiń