#1511
Posted 04 November 2018 - 08:41
#1512
Posted 04 November 2018 - 09:26
Użytkownik Sawyer dnia 04 November 2018 - 08:41 napisał
Edited by mixx, 04 November 2018 - 09:41.
#1513
Posted 04 November 2018 - 12:14
Edited by mixx, 04 November 2018 - 12:19.
#1514
Posted 13 November 2018 - 11:00
Edited by mixx, 13 November 2018 - 11:03.
#1515
Posted 10 January 2019 - 12:48
Posiadam od 2 lat w201 m102 2.0 87kW 5b
Nie narzekam na mułowatość auta ani nadmierne spalanie.
Od jakiegoś czasu walczę w gaśnięciem (spadają obroty do 500 a czasem mniej) silnika przy "do hamowaniach" oraz minimalnym szarpaniem na jałowym (różnica w obrotach niezauważalna, ale wskazówka ciśnienia oleju lekko drga, co oznacza że obroty lekko skaczą - i czuć to na biegu jałowym)
w toku napraw wymieniłem prawie całe gumowe połączenia kjeta (w tym kalosz i uszczelnienia wtrysków), nie wymieniłem tylko rurki od filtra, bo wygląda dobrze i chyba nie ma takiego znaczenia. Wymieniłem i ustawiłem potencjometr na chiński na jakieś 0,65V, nie cieknący EHA, zmieniłem przepustnicę i srebrny przekaźnik(a nawet 2), ustawiłem komin na około 6-7V co daje około 50 procent wypełnienia(pomiar spalin jest w normie), mam nowe Kable Beru i nowe świece, zmieniony filtr paliwa. Sprawdzałem oporność czujników płynu i powietrza oraz działanie stycznika i czujnika przepustnicy. Sprawdzałem ZDP i otwiera się po przekręceniu stacyjki, był kąpany i nie wygląda na to by się zacinał.
Powstaje pytanie, co może jeszcze powodować, że silnik gaśnie przy wrzuceniu na luz i leciutko szarpie na luzie(wtryski/stara kopułka i rozdzielacz/zużyty alternator)? Proszę o pomoc
#1516
Posted 10 January 2019 - 13:44
#1517
Posted 10 January 2019 - 14:10
Użytkownik melfio1 dnia 10 January 2019 - 13:44 napisał
Kółeczko dociska na pewno, jednak jest pęknięta osłonka linki w jednym miejscu, ale teoretycznie nie wpływa to na dociskanie kółka.
Wydaje mi się, że problem zaczyna występować tylko na rozgrzanym silniku, po odpaleniu obroty z 2500 spadają najpierw na jakieś 1100.
#1518
Posted 10 January 2019 - 14:37
A czy te pęknięcie nie powoduje że się co jakiś czas zacina
Edited by melfio1, 10 January 2019 - 14:43.
#1519
Posted 10 January 2019 - 17:12
#1520
Posted 14 January 2019 - 10:56
Testowałem linkę i wydaje mi się że to nie to, nacisk na kółeczko jest.
Srebrne przekaźniki już 3 tam były, jakiś musiałby działać.
Kopułka potwierdzam ma zaśniedziały styk (kable i świece nówki), sprężyn mam chyba komplet (mam tą od przepustnicy pod kjetem)
Oba czujniki mierzyłem na oporność i było zero albo nieskończoność(zależnie od położenia). Potencjometry były 2 oryginalne, ten jest 3ci chiński nowy. Wraca do napięcia 0.7v wiec powinien działać. Hahaha 90km to nie tak źle.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|