Użytkownik melfio1 dnia 02 November 2019 - 22:39 napisał
3
1626 replies to this topic
#1551
Posted 03 November 2019 - 15:59
Przekaźnik może być od automata do manułala nie na odwrót ,zamienników chyba niema ,podłącz bezpośrednio aku do pompy.
#1552
Posted 03 November 2019 - 18:15
Dokładnie automat ma 2piny więcej ,ale w wiązce jest pusto,ale co już ok?
#1553
Posted 04 November 2019 - 07:16
Użytkownik melfio1 dnia 03 November 2019 - 18:15 napisał
Dokładnie automat ma 2piny więcej ,ale w wiązce jest pusto,ale co już ok?
Edited by mixx, 04 November 2019 - 07:17.
#1554
Posted 18 February 2020 - 17:54
Hej. Co prawda mam gwiazdę z silnikiem OM602 ale chwilowo ogarniam gwiazdę syna 190E silnik z KE Jetem 2.0l 1992r.
Zauważyłem ułamany króciec czujnika (może zaworu ) do którego są podpięte jakieś podciśnienia. Ten czujnik jest wkręcony w obudowę przy prawej stronie głowicy z przodu pojazdu jest mosiężny na klucz 6-kątny wychodzą z niego 2 króćce (w tym jeden ułamany ) .Ten czujnik jest pomiędzy innymi czujnikami 3-pinowym i 4-pinowym jak na foto. Nie wiem jaki to czujnik a chciałbym go wymienić. Proszę o wyrozumiałość nie znam się na K-Jecie- znam się tylko na OM 602.
Zauważyłem ułamany króciec czujnika (może zaworu ) do którego są podpięte jakieś podciśnienia. Ten czujnik jest wkręcony w obudowę przy prawej stronie głowicy z przodu pojazdu jest mosiężny na klucz 6-kątny wychodzą z niego 2 króćce (w tym jeden ułamany ) .Ten czujnik jest pomiędzy innymi czujnikami 3-pinowym i 4-pinowym jak na foto. Nie wiem jaki to czujnik a chciałbym go wymienić. Proszę o wyrozumiałość nie znam się na K-Jecie- znam się tylko na OM 602.
Edited by japi 65, 18 February 2020 - 17:54.
#1555
Posted 18 February 2020 - 18:28
Już znalazłem-Termozawór
#1556
Posted 18 February 2020 - 19:14
Witam. Mam problem z w124 silnik m102 2.3 89r, mianowicie po podłaczeniu miernika w gniazdo 3 i 5, ustawieniu na wypełnienie na rozgrzanym silniku mam wahania rosnace od okolo 50% do 70% potem obroty spadaja i znowu jest na 50%. Co sprawdzic w takim wypadku ?
#1557
Posted 25 March 2020 - 17:40
W 201 silnik M102 102.962. Dziwnie działa cięgno gazu. Po odpaleniu na naciśnięcie na pedał gazu nie reaguje-dopiero po wciśnięciu bardziej obroty się podnoszą. Patrzyłem na linkę gazu i po niewielkim ruchu linki krzywka przełącza tzw. wyłącznik krańcowy który moim zdaniem powinien już w tym momencie zwiększać obroty .Obroty zwiększają się dopiero po dalszym naciskaniu linki gdy zaczyna pracować druga sprężynka (chyba od przepustnicy). Nie wiem czy dobrze rozumuję. Nie miałem styczności z tym typem silnika i sterowaniem KJet. Sam mam diesla 602. Samochód niedawno zakupiony w dobrym stanie. Po odpaleniu obroty nie falują, odma wymieniona na nową. Jaka powinna być prawidłowa reakcja obrotów na włączenie tego stycznika?
#1558
Posted 25 March 2020 - 19:35
Żadna. Linka ma mieć taki luz i najpierw otwierać stycznik.
#1559
Posted 10 April 2020 - 12:02
nowe kwiatki" wychodzą po długim postoju. Otóż brak jest "ssania", czyli nie ma podniesionych obrotów na zimnym oraz 4 cylinder na benzynie nie pracuje. Na gazie pracuje normalnie. Odkręciłem rurkę na wtrysku i chyba nie podaje paliwa. Co może być powodem tych niedomagań, podpowiecie?
#1560
Posted 10 April 2020 - 14:54
Nie podaje paliwa do wtrysku? To znaczy tego konkretnego czwartego wtryskiwacza? A reszta wtryskiwaczy paliwo dostaje po równo, nierównomiernie?
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|