mixx,
idzie jedna rurka po stronie kierowcy i jest gorąca, nie wiem gdzie ma wyjście
0
[W124] brak ogrzewania
Started by kuwi, Aug 07 2023 12:19
29 replies to this topic
#11
Posted 08 August 2023 - 21:10
#12
Posted 08 August 2023 - 21:33
Użytkownik kuwi dnia 08 August 2023 - 21:10 napisał
Nie czytasz uważnie - pisałem już, że wyjścia są sterowane elektrozaworami które są obok akumulatora a od nich zapewne idzie rura do pompy wody. Jeżeli rura doprowadzająca jest gorąca to płyn dochodzi do nagrzewnicy. Przy wyłączonym nadmuchu powrót powinien być tylko ciut chłodniejszy od zasilania przy grzaniu ustawionym na maksa, bo nagrzewnica oddaje niewiele ciepła. Im większy nadmuch tym powrót chłodniejszy ale cały czas będzie mocno ciepły. Jeżeli jest tylko letni to albo nagrzewnica jest zamulona i niewiele przepuszcza albo elektrozawory blokują na skutek zamulenia albo braku właściwego sterowania z płytki z pokrętłami.
#14
Posted 09 August 2023 - 07:04
Użytkownik kuwi dnia 09 August 2023 - 06:28 napisał
mixx,
okej, powrót jest zimny, sprawdzę dzisiaj płytkę z pokrętłami, a jak mogę sprawdzić, że to coś z nagrzewnicą?
okej, powrót jest zimny, sprawdzę dzisiaj płytkę z pokrętłami, a jak mogę sprawdzić, że to coś z nagrzewnicą?
#15
Posted 09 August 2023 - 17:34
Dodatkowa pompka jest pod zbiornikiem płynu chłodniczego, na podłużnicy. Ale gdyby ona nie działała, to na wyższych obrotach by raczej grzało. Najpewniej zaworki są albo zawalone, albo nagrzewnica.
Edited by Szarik, 09 August 2023 - 17:35.
#16
Posted 09 August 2023 - 17:53
Jestem w trakcie czyszczenia nagrzewnicy (straszny syf leci) myślę żeby zaraz wlać tam płyn na odkamienianie bo miałem wlaną wodę do chłodnicy.
#18
Posted 10 August 2023 - 16:26
Jak masz już płyn spuszczony ,a z nagrzewnicy leci syf ,to zajrzyj przy okazji do zaworków ,one w takiej sytuacji mogą się mechanicznie blokować .
#19
Posted 10 August 2023 - 21:35
nagrzewnicy wyczyściłem, ciągle brak ogrzewania wężyki powrotne zimne. Pompka wody działa (nie działała ale udało mi się zregenerować)
#20
Posted 10 August 2023 - 22:00
Więc pozostaje wyjąć zaworki, sprawdzić, czy po podaniu napięcia "klikają", rozłożyć i wyczyścić. Napiecie na wtyczce od zaworów się pojawia i znika w zależności od położenia pokrętła od temperatury na min/max?
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
||
[W124] brak prądu w gnieździe zapalniczki po włączeniu świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
M104 3.2 brak napędu powyżej 1400 obrotów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | KrystaGG |
|