Mam taki oto problem (jeden z wielu i powoli trace cierpliwość). Rano samochód odpala na styk,, idealnie. Niestety, gdy już osiągnie właściwą temperaturę coś sie dzieje i nie chce zapalić, znaczy zapala, ale dopiero za którymś razem -. Elektryka raczej dobra, swiece, przewody (rok), kopułka i palec dziś wymieniony. Czy przyczną może być źle ustawiony zapłon, a jeżeli tak, to jakie powinno być prawidłowe ustawienie (w jaki sposób go ustawić).
1
[w201] Ciężko pali jak jest ciepły
Started by majkel, Apr 04 2007 20:57
81 replies to this topic
#1
Posted 04 April 2007 - 20:57
#2
Posted 04 April 2007 - 21:00
majkel, mam taki sam objaw jak rano wsiadam pali od dotkniecia ale rozgrzanego trzeba pokrecic juz mnie tez to zaczyna pomalu denerwowac i coraz bardziej mysle nad zmiana wehikułu :roll:
#3
Posted 04 April 2007 - 21:29
ja juz wymienialem nastawnik cisnienia :roll: ktory podobno w wiekszosci jest przyczyna grzebalem szuaklem i nic
#4
Posted 04 April 2007 - 21:56
KAMILW124, w VW T2 byl silnik 1.9 TD ???????
#5
Posted 04 April 2007 - 22:40
Cytat
mam taki sam objaw w... VW T2 1,9 TD
#6
Posted 04 April 2007 - 22:48
KAMILW124 napisał:
1,9 TD - rano na zimno pali jak trzeba (aku, kable, swiece wszystko GIT)
majkel napisał:
Niestety, gdy już osiągnie właściwą temperaturę
#7
Posted 04 April 2007 - 23:02
Cytat
wydaje mi sie,ze jest to wina czujnika temperatury
Niżej masz rozpiskę gzdie szukać:
temp. +20 st: rezystancja 2,2...2,8 kOhm
temp. +80 st: 0,29....0,37
#8
Posted 04 April 2007 - 23:57
pawel63 napisał:
Myślę, że to właściwy tor. Chociaż czujnik leci przeważnie w druga stronę.
Generalnie według mnie : czujnik, wtrysk rozruchowy, zawór powietrza
#9
Posted 05 April 2007 - 00:03
A według mnie jest przesunięta klapa spiętrzająca i prawdopodobnie się nie mylę. Chyba nie ma nad czym się rozwodzi, a jeśli nie miałem racji to zwracam honor.
#10
Posted 05 April 2007 - 07:32
Tony J, klapa raczej jest OK, ale jeszcze dokładnie sprawdze, bo może źle ustawiłem.. A czy jeżeli by była przesunięta, to przypadkiem zimny też nie powinien ciężko odpalać??
RobE124, czy zawór powietrza to jest to co wiele osób nazywa "silnikiem korkowym"??
RobE124, czy zawór powietrza to jest to co wiele osób nazywa "silnikiem korkowym"??
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] wielki problem z odpowietrzeniem układu paliwoego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[w124/w201] Benzyna, nie chce odpalić. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Miras G |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|