Jump to content




- - - - -

Wtrysk elektroniczny EFi zamiast KE-Jetronic


212 replies to this topic

#191 Offline   cobesh


  • posts 706
  • Joined 06 Mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 23 September 2016 - 12:59

To nawet lepiej- wystarczy sygnał z ori koła zamachowego.



#192 Offline   pangapa


  • posts 22
  • Joined 21 Aug 2016
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Bmw

Posted 23 September 2016 - 23:38

Wyświetl postUżytkownik kaju007 dnia 23 September 2016 - 11:38 napisał

do EasyEcu 3+ wystarczy ci koło np 60-2 na wale bo i tak sterownik nie ma sekwencji tylko 2x3 wtryski (to nawet nie pół-sekwencja :)
Czyli mówisz że szlifowanie palucha nie jest potrzebne ???
Cewki pasywne jakie polecacie????
i na dodatek pytanie laika ;P co to znaczy że nie ma sekwencji tylko 2x3 wtryski on steruje tylko 2 wtryskami lub 3 raz na "serie" ?

#193 Offline   kaju007


  • posts 110
  • Joined 23 Jun 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 25 September 2016 - 09:57

W skrócie 2x3 to gówno.

#194 Offline   kaju007


  • posts 110
  • Joined 23 Jun 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 30 September 2016 - 07:20

Dzisiaj pierwsza jazda.
https://www.youtube....h?v=lpwaArTeOOM

#195 Offline   mariuszpoc


  • posts 545
  • Joined 19 Jan 2009
  • Miejscowość: Bochnia
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 23 February 2017 - 15:53

Wyświetl postUżytkownik gaszu dnia 15 September 2016 - 13:54 napisał

Poniżej wrzucam dwa filmiki z pracy silnika na EFI na DEC-u z zabudowanym, działającym, sekwencyjnym LPG oraz parę zdjęć instalacji, która jest jeszcze w fazie deweloperki :)

https://youtu.be/s05biQF86g0
https://youtu.be/D-gw-bSwFWU

Dołączona grafika


Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Podoba mi się ta przeróbka, jest bardzo schludnie zrobiona. Mam pytanie jak ten czujnik przepustnicy jest zamontowany? On działa tylko na zasadzie otwarta/zamknięta czy pokazuje w jakim stopniu jest otwarta przepustnica?

#196 Offline   gaszu


  • posts 16
  • Joined 04 Jul 2016
  • Miejscowość: Stanowice
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Yaris Verso 1,5 aut TS

Posted 26 February 2017 - 03:01

Wyświetl postUżytkownik mariuszpoc dnia 23 February 2017 - 15:53 napisał

Podoba mi się ta przeróbka, jest bardzo schludnie zrobiona. Mam pytanie jak ten czujnik przepustnicy jest zamontowany? On działa tylko na zasadzie otwarta/zamknięta czy pokazuje w jakim stopniu jest otwarta przepustnica?

Czujnik - TPS jest z Rovera 75 1,4 i współpracuje z lekko przerobioną ori przepustnicą z w124. Mam normalne wskazania od 0 do 100%

#197 Offline   mars121


  • posts 181
  • Joined 28 Apr 2015
  • Miejscowość: Małopolska
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 24 April 2017 - 19:25

Mam możliwość kupna wartego uratowania w124. Zagazowany ale z niestety kompletnie niedziałającym wtryskiem mechanicznym. Napiszcie proszę jaki jest orientacyjny koszt komponentów/części potrzebnych do przeróbki na elektroniczny wtrysk oraz jaki byłby orientacyjny koszt takiej przeróbki (cena robocizny-orientacyjna oczywiście) ,czy jest ona wykonalna dla mechanika mającego pojęcie o elektryce (ale starszej daty) oraz czy ewentualnie któryś z Was byłby się gotów czegoś takiego podjąć (koszt może być na priv). Szkoda trochę tego egzemplarza bo poza małymi kilkoma pęcherzykami jest ok a interesują się nim "młodzi gniewni" bo na gazie chodzi.

Zapomniałem dodać ,że to 3.0

Edited by mars121, 24 April 2017 - 19:28.


#198 Offline   Sawyer


  • posts 2,499
  • Joined 28 Aug 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Posted 25 April 2017 - 18:17

Jak przygotujesz 2500 złotych to pewnie po wszystkim zostanie na tankowanie.

Sprawdź ludzi "KEJet Killers" na facebook'u.

#199 Offline   w0jta5


  • posts 5,025
  • Joined 14 Nov 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 26 April 2017 - 08:25

mars121, skontaktuj się np. z kaju007.

#200 Offline   merczedes


  • posts 2
  • Joined 16 May 2018
  • Miejscowość: Legionowo
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 16 May 2018 - 11:13

Witam, potrzebuje pomocy. Zacznę od tego, że nie znam się na mechanice. Sprawa ma się tak- na jesieni kupiłem mercedesa w201 2.0 manual 5 biegów, rocznik 89, zrobiona blacharka,piękny klasyk, zadnej rdzy. Nie mogę się dodzwonić do tego serwisu k jet killlers. Mój Mercedes ma juz instalację gazową, chyba pierwszej generacji ( w dowodzie jest ze od 2004 roku). Stąd moje pytanie, czy tą właśnie instalację będzie można od razu zamontować do tego EFI?Nie mogę się dodzwonić do tego głównego ośrodka w Kętrzynie. Na stronie mają napisane ze spokojnie mozna do tego zamontować lpg, także te starszej generacji. Dzwoniłem raz do jednego z innych serwisów w Polsce( nie pamiętam do którego) gdzie robią k jet killer i tam człowiek mi powiedział, że raczej tego nie zamontuje. Więc precyzując pytanie, najpierw należy zamontować EFi, a a jeżeli chodzi o gaz to trzeba szukac oddzielnego speca? Z tego co wiem, to to sie komputerowo wystraja, i to troche sałbo jezeli mialbym najpierw jechac do kjkillersów, potem do gazownika a potem spowrotem do nich...chyba że coś zle rozumiem? I pojawia mi sie drugie pytanie. Czy jeżeli chciałby zaintalować nowsza generację gazu, to rozumiem ze butla może zostać ta którą mam? Tym bardziej ze ma wzaność do 2025 roku, ale całą reszta byłaby wtedy do wymiany ( mam tu na mysli instalację gazową). Jaki byłby wtedy koszt w miarę dobrej instalacji, któa by dobrze chodziła z tym EFI?

Edited by merczedes, 16 May 2018 - 11:16.









Podobne tematy Zwiń