9
Wtrysk elektroniczny EFi zamiast KE-Jetronic
Started by wilhelmk, Oct 23 2009 20:20
212 replies to this topic
#191
Posted 23 September 2016 - 12:59
To nawet lepiej- wystarczy sygnał z ori koła zamachowego.
#192
Posted 23 September 2016 - 23:38
Użytkownik kaju007 dnia 23 September 2016 - 11:38 napisał
do EasyEcu 3+ wystarczy ci koło np 60-2 na wale bo i tak sterownik nie ma sekwencji tylko 2x3 wtryski (to nawet nie pół-sekwencja
Cewki pasywne jakie polecacie????
i na dodatek pytanie laika co to znaczy że nie ma sekwencji tylko 2x3 wtryski on steruje tylko 2 wtryskami lub 3 raz na "serie" ?
#193
Posted 25 September 2016 - 09:57
W skrócie 2x3 to gówno.
#195
Posted 23 February 2017 - 15:53
Użytkownik gaszu dnia 15 September 2016 - 13:54 napisał
Poniżej wrzucam dwa filmiki z pracy silnika na EFI na DEC-u z zabudowanym, działającym, sekwencyjnym LPG oraz parę zdjęć instalacji, która jest jeszcze w fazie deweloperki
https://youtu.be/s05biQF86g0
https://youtu.be/D-gw-bSwFWU
https://youtu.be/s05biQF86g0
https://youtu.be/D-gw-bSwFWU
#196
Posted 26 February 2017 - 03:01
Użytkownik mariuszpoc dnia 23 February 2017 - 15:53 napisał
Podoba mi się ta przeróbka, jest bardzo schludnie zrobiona. Mam pytanie jak ten czujnik przepustnicy jest zamontowany? On działa tylko na zasadzie otwarta/zamknięta czy pokazuje w jakim stopniu jest otwarta przepustnica?
Czujnik - TPS jest z Rovera 75 1,4 i współpracuje z lekko przerobioną ori przepustnicą z w124. Mam normalne wskazania od 0 do 100%
#197
Posted 24 April 2017 - 19:25
Mam możliwość kupna wartego uratowania w124. Zagazowany ale z niestety kompletnie niedziałającym wtryskiem mechanicznym. Napiszcie proszę jaki jest orientacyjny koszt komponentów/części potrzebnych do przeróbki na elektroniczny wtrysk oraz jaki byłby orientacyjny koszt takiej przeróbki (cena robocizny-orientacyjna oczywiście) ,czy jest ona wykonalna dla mechanika mającego pojęcie o elektryce (ale starszej daty) oraz czy ewentualnie któryś z Was byłby się gotów czegoś takiego podjąć (koszt może być na priv). Szkoda trochę tego egzemplarza bo poza małymi kilkoma pęcherzykami jest ok a interesują się nim "młodzi gniewni" bo na gazie chodzi.
Zapomniałem dodać ,że to 3.0
Zapomniałem dodać ,że to 3.0
Edited by mars121, 24 April 2017 - 19:28.
#198
Posted 25 April 2017 - 18:17
Jak przygotujesz 2500 złotych to pewnie po wszystkim zostanie na tankowanie.
Sprawdź ludzi "KEJet Killers" na facebook'u.
Sprawdź ludzi "KEJet Killers" na facebook'u.
#200
Posted 16 May 2018 - 11:13
Witam, potrzebuje pomocy. Zacznę od tego, że nie znam się na mechanice. Sprawa ma się tak- na jesieni kupiłem mercedesa w201 2.0 manual 5 biegów, rocznik 89, zrobiona blacharka,piękny klasyk, zadnej rdzy. Nie mogę się dodzwonić do tego serwisu k jet killlers. Mój Mercedes ma juz instalację gazową, chyba pierwszej generacji ( w dowodzie jest ze od 2004 roku). Stąd moje pytanie, czy tą właśnie instalację będzie można od razu zamontować do tego EFI?Nie mogę się dodzwonić do tego głównego ośrodka w Kętrzynie. Na stronie mają napisane ze spokojnie mozna do tego zamontować lpg, także te starszej generacji. Dzwoniłem raz do jednego z innych serwisów w Polsce( nie pamiętam do którego) gdzie robią k jet killer i tam człowiek mi powiedział, że raczej tego nie zamontuje. Więc precyzując pytanie, najpierw należy zamontować EFi, a a jeżeli chodzi o gaz to trzeba szukac oddzielnego speca? Z tego co wiem, to to sie komputerowo wystraja, i to troche sałbo jezeli mialbym najpierw jechac do kjkillersów, potem do gazownika a potem spowrotem do nich...chyba że coś zle rozumiem? I pojawia mi sie drugie pytanie. Czy jeżeli chciałby zaintalować nowsza generację gazu, to rozumiem ze butla może zostać ta którą mam? Tym bardziej ze ma wzaność do 2025 roku, ale całą reszta byłaby wtedy do wymiany ( mam tu na mysli instalację gazową). Jaki byłby wtedy koszt w miarę dobrej instalacji, któa by dobrze chodziła z tym EFI?
Edited by merczedes, 16 May 2018 - 11:16.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Konsola kuda zamiast uchwytu na smartfon |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | PolnaMysz |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[w124] Syczenie wtrysków - demontaż komory wstępnej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | woju24 |
|
||
[OM601] Problem z wtryskiwaczami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Dulson |
|