jesli mozna to ja tez poprosze taki opisik moze byc nawet na pw
Pawel a gdzie ten czujnik sie znajduje? ktory to jest
0
75 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 23 stycznia 2007 - 23:20
#12
Napisano 23 stycznia 2007 - 23:24
pawel63, poprosze... moze go do FAQ dodac?
#13
Napisano 23 stycznia 2007 - 23:25
No dobra to ja sie podepne pod temat.... otoz silnik mi lekko sie buja jak sie rozgrzeje. wyglada to tak jakby kable padly ale kable i cala reszta noweczki. osatatnio wlasnie zaczal mi falowac +/- 100 obr/min a dzisiaj jak jechalem to raz nawet zachwial sie od 500 d0 1000. mieszanki nie ustawialem, ale chyba musze to jutro zrobic przymierzam sie w weekend do pomierzenia wszystkich mozliwych czujnikow, ale to dopiero w weekend. Moze mi ktos co innego doradzi...
#14
Napisano 23 stycznia 2007 - 23:26
a u mnie skolei jest cos takiego jak zapale na zimnym to obroty wzrastaja na "ssaniu" d 1200 po chwili schodza na 700 za chwile znowu 1200 znowu 700 znowu 1200 i w koncu stabilizacja i czy takie cos moze byc spowodowane tym czujnikiem?
#15
Napisano 23 stycznia 2007 - 23:38
Więc tak: przekaźnik znajduje się za akumulatorem, obok ECU i przekaźnika pompy paliwowej. Żeby się tam dostać, zdejmujesz osłonę za aku i jest jak na dłoni. Srebrny, z klapką, pod którą jest bezpiecznik. Wyciągasz do góry, zdejmując z "wieszaka". Dajesz go na stół. Z uwagi na to, że Niemiec zrobił go nierozbieralnym, trzeba użyć podstępu, żeby się dostać do środka. W tym celu, małym pilnikiem piłujesz rogi obudowy i rozchylając delikatnie małym wkrętakiem czy nożem, ściągasz ją do góry. I teraz, lutownica w dłoń i lecisz wszelkie pola lutownicze, aż luty pięknie się rozpłyną. Uważać jednak przy tym, żeby nie przegrzać elementów tj. można usmażyć diodę. Potem składasz do kupy, doginasz obudowę, składając na silikon czy inne ustrojstwo. Co by wilgoć nie wlazła i nie zniweczyła naszych działań. Jak będziesz wkładał do auta, zwróć uwagę, że przekaźnik może wisieć już na swoim miejscu docelowym, a nie będzie siedział w gnieździe. Dzieje się tak dlatego, że gniazdo nie jest zamocowane na stałe, tylko uwiązane jest na przewodzie. I wkładając przekaźnik spychasz je w dół.
Jak już wspomniałem wyżej powyższa operacja jest wskazana, przy braku wzbogacania mieszanki na zimnym silniku. W przypadku szarpania, niekoniecznie.
A i ten czujnik, dam fotę to się rozjaśni:
ZaBsi, w Twoim przypadku, czujnik nr 4 , rys. 2.20
Jak już wspomniałem wyżej powyższa operacja jest wskazana, przy braku wzbogacania mieszanki na zimnym silniku. W przypadku szarpania, niekoniecznie.
A i ten czujnik, dam fotę to się rozjaśni:
ZaBsi, w Twoim przypadku, czujnik nr 4 , rys. 2.20
#16
Napisano 23 stycznia 2007 - 23:42
pawel63, wielkie dzieki a co sadzisz o moich objawach to raczej ten czujnik?
A co do tego przelutowywania warto mi sie za to zabierac?
A co do tego przelutowywania warto mi sie za to zabierac?
#17
Napisano 23 stycznia 2007 - 23:53
ZaBsI, w Twoim przypadku możesz działać.Najpierw sprawdź czujnik temp.
- temp. 20 st. -2500 - 2800ohm
- temp. 90 st – 280 – 380 ohm
Oczywiście podczas pomiaru, trzeba zrzucić przyłącze czujnika.
- temp. 20 st. -2500 - 2800ohm
- temp. 90 st – 280 – 380 ohm
Oczywiście podczas pomiaru, trzeba zrzucić przyłącze czujnika.
#18
Napisano 23 stycznia 2007 - 23:55
rozumiem ze mam zmierzyc opornosc? bede luakl na ten czujnik thx
#19
Napisano 24 stycznia 2007 - 00:04
szafa - sam juz nie wiem, wszytko co mozna sprawdzic juz zostalo wymienione. Tak sie zastanawiam nad tym, ze wymieniales alternator - moze tutaj jakies zaklocenia sa i tak sie to objawia? moze regulator napiecia wariuje i bledne sygnaly wysyla . A z drugiej strony co ma "piernik do wiatraka" - tyle, ze problemy zaczely sie chyba wlasnie od tego czasu jak zmieniles alternator.
#20
Napisano 24 stycznia 2007 - 00:11
Charlie9, jeden dzien smigalem po wymianie altka... jeszcze na starym aku i bylo ok... dopiero jak auto postalo kilka dni tak sie stalo
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|