witajcie heh zastanawia mnie mój sposób wymiany świec ponieważ nie demontuje kolektora tylko filtr powietrza ..
1
[w124] Świece żarowe - problem
Rozpoczęty przez gachido, wrz 10 2007 08:16
25 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 27 czerwca 2013 - 21:38
#22
Napisano 28 czerwca 2013 - 08:49
Pewnie kwestia silnika (ilość cylindrów -> ciasnota) i tego czy posiadane narzędzia podejdą. A, że przy okazji można kolektor od środka poczyścić (gdy EGR), to tylko zaleta.
#23
Napisano 22 września 2016 - 10:42
Czy do pomiaru oporu elektrycznego świec żarowych trzeba włączać zapłon, czy nie? Na logikę, to chyba nie?
Użytkownik jaszek7777 edytował ten post 22 września 2016 - 10:43
#24
Napisano 22 września 2016 - 11:17
Pomierzyłem opór bez zapłonu, wyniki - od 1,1 do 1,2 Ohma. Silnik do końca nie ostygł. Napięcie na pinach przekaźnika równe napięciu akumulatora. To chyba oznacza, że na 100% świece są w pełni sprawne, prawda?
#25
Napisano 22 września 2016 - 17:06
Opór mierzysz na odłączonej wtyczce względem masy.
#26
Napisano 22 września 2016 - 18:39
Zgadza się. Mierzyłem też na główkach świec i było tak samo. Podejrzewam, że jak by był zimny motor, byłoby ok 1 Ohma lub mniej (0,7). Żadnej kosmicznej wartości nie było, więc świeczki raczej ok
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Świece żarowe problem? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Ayewaye |
|
||
[w124] Świece zapłonowe, wymiana, jakie? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | spider |
|
||
(w124) Świece żarowe. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | W124POWER |
|
||
[w124] Świece żarowe - jakie? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | superbzorr |
|
||
[w140] m119 Świece zapłonowe - przerwa |
Mercedes S, CL i SEC | m00n |
|