swampshark - na jakich oponach auto :?:
1150km na 75l ropy przy silniku 2.5 to wrecz kosmiczny wynik. 6.52l/100km jesli sie nie myle... no ja troszke wiecej spalam po miescie.
0
Problemy ze spalaniem. /mercedes 190 2.0D/
Rozpoczęty przez grzesiek_1986, kwi 03 2010 18:21
91 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 08 kwietnia 2010 - 21:13
#32
Napisano 08 kwietnia 2010 - 21:32
sneo1 napisał:
ale w bajki typu 6 w miescie nie uwierze.
#33
Napisano 08 kwietnia 2010 - 21:51
cobesh napisał:
sneo1 napisał/a:
ale w bajki typu 6 w miescie nie uwierze.
Wynik możliwy do uzyskania bez większych problemów.
ale w bajki typu 6 w miescie nie uwierze.
Wynik możliwy do uzyskania bez większych problemów.
Łooo - to ja chyba jakoś dziwnie jeżdże - na baku paliwa, jeżdżąc tylko po mieście przejeżdzam niecałe 600 km :cry: Ale robiąc tylko trasy daje radę 800 km wyciągnąć.
#34
Napisano 08 kwietnia 2010 - 23:04
sneo1 napisał:
swampshark - na jakich oponach auto
to był taki mieszany cykl. Typowej po mieście jazdy było niedużo ale za to na trasie za nikim sie nie wlokłem tylko nieraz kręciłem do 4tys obr
#35 Gość__
Napisano 09 kwietnia 2010 - 07:29
moja 190 2.0D '84 skrzynia IV w mieście (mieście zaznaczam, nie u mnie ) potrzebuje kole 8,0l. Codziennie jeździłem nią w cztery osoby do pracy 42km w jedną stronę - wtedy kolo 7l ze wskazaniem na jakieś ułamki poniżej. Dwie osoby na pokładzie w długiej trasie - poniżej 6l.
A jak z Żoną osobistą jedziemy w góry to średnia z dwóch tygodni dawała 10l.
Absolutny rekord to kolo 5,5l/100. Ale jechałem sam i po A4.
Ojca 190 2,5D '88 skrzynia V w mieście kolo 8-9l. W trasie bez żadnego problemu jednej osobie udaje się zejść do około 5,7l. Przy prędkości 90-100km/h. I to przy okazji jest absolutny rekord i nie udało się zejść niżej.
A świeżo nabyty E300D spali ile chce (ale planuję nie osiągać 13l :cool: ), bo za przyjemności trzeba płacić
Jeżdżę jak emeryt, więc absolutnie nie wierzę w bajki o średniej 6l w Bieszczadach. Chyba, że się puścisz z połoniny na luzie Jakiś fantasta Ci wciska ciemnotę, bo się wstydzi niepotrzebnie. Jeżeli paliłby przysłowiowa piątkę, to VAG upadłby w połowie lat '90, bo po co komu warkoczący TDI, jak można mieć Mercedesa, który robi "taś, taś, taś" połowę ciszej.
A jak z Żoną osobistą jedziemy w góry to średnia z dwóch tygodni dawała 10l.
Absolutny rekord to kolo 5,5l/100. Ale jechałem sam i po A4.
Ojca 190 2,5D '88 skrzynia V w mieście kolo 8-9l. W trasie bez żadnego problemu jednej osobie udaje się zejść do około 5,7l. Przy prędkości 90-100km/h. I to przy okazji jest absolutny rekord i nie udało się zejść niżej.
A świeżo nabyty E300D spali ile chce (ale planuję nie osiągać 13l :cool: ), bo za przyjemności trzeba płacić
Jeżdżę jak emeryt, więc absolutnie nie wierzę w bajki o średniej 6l w Bieszczadach. Chyba, że się puścisz z połoniny na luzie Jakiś fantasta Ci wciska ciemnotę, bo się wstydzi niepotrzebnie. Jeżeli paliłby przysłowiowa piątkę, to VAG upadłby w połowie lat '90, bo po co komu warkoczący TDI, jak można mieć Mercedesa, który robi "taś, taś, taś" połowę ciszej.
#36
Napisano 09 kwietnia 2010 - 22:22
Szwagier ma MB 124 3.0D. Dziś spuściliśmy całą ropę do zera... na pusty zbiornik zalane zostało dokładnie odmierzone 9 litrów. Samochód po przejechaniu 135 km zgasł. I w cale nie była to trasa. Jak możecie to wytłumaczyć?? Dodam jeszcze że byłem tego świadkiem...
#37
Napisano 09 kwietnia 2010 - 23:30
moze 2 gary nie pala? hehe nie no nie wierze, moj 300d w swietnej kondycji po miescie 10 to lekko opierdziela
#38
Napisano 09 kwietnia 2010 - 23:47
Kolego - wybacz ale napisze otwarcie.
Jesli rzeczywiscie masz problemy ze zbyt wysokim spalaniem to nic, co tu napiszemy, wymyslimy itp. nie zmieni tego faktu. Mozemy sobie podyskutowac co jest tego powodem, ale jest to sprawa, na ktora dostaniesz odpowiedz w stylu 'pokrec srubokretem w lewo gdziestam' i spalanie spadnie.
Musisz poczytac troche na forum o regulacji ukladu zasilania lub po prostu pojechac do kogos kto sie na tym zna i zrobi to szybciej i lepiej niz Ty. Dodatkowo taki ktos przejrzy elementy w aucie za to odpowiedzialne i bedzie potrafil zdiagnozowac czy cos trzeba wymienic czy wystarczy regulacja. Sadze ze nie masz ani czasu ani nerwow ani pieniedzy zeby sam do tego dochodzic metoda prob i bledow i uczenia sie na wlasnym samochodzie......
A jakie w koncu masz to spalanie?
Jesli rzeczywiscie masz problemy ze zbyt wysokim spalaniem to nic, co tu napiszemy, wymyslimy itp. nie zmieni tego faktu. Mozemy sobie podyskutowac co jest tego powodem, ale jest to sprawa, na ktora dostaniesz odpowiedz w stylu 'pokrec srubokretem w lewo gdziestam' i spalanie spadnie.
Musisz poczytac troche na forum o regulacji ukladu zasilania lub po prostu pojechac do kogos kto sie na tym zna i zrobi to szybciej i lepiej niz Ty. Dodatkowo taki ktos przejrzy elementy w aucie za to odpowiedzialne i bedzie potrafil zdiagnozowac czy cos trzeba wymienic czy wystarczy regulacja. Sadze ze nie masz ani czasu ani nerwow ani pieniedzy zeby sam do tego dochodzic metoda prob i bledow i uczenia sie na wlasnym samochodzie......
A jakie w koncu masz to spalanie?
#39 Gość__
Napisano 10 kwietnia 2010 - 06:14
grzesiek_1986 napisał:
MB 124 3.0D
#40
Napisano 10 kwietnia 2010 - 14:18
Wężykiem ale to nie jest oryginalny zbiornik tylko przerabiany ma pojemność ok 130L ;]. Na potwierdzenie tego że wszystko zostało dokładnie spuszczone samochód został zapalony i po chwili zgasł więc jest 100% pewność ze został"wydojony" do zera. Tak do końca czyste miasto to też nie było... Były to dystanse między wioskami od 7 do 15 km jednorazowo i wyłączenie silnika i postój ale dziury więc najczęściej używanym biegiem była 3.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Ogólnopolski Zlot Mercedes-Benz w Toruniu 2024 (19 maja) |
Zloty i spoty innych for i klubów | Tomq |
|
|
|
WIS Mercedes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
Podpięty [w201/w124] Mercedes-Benz Service Library Index |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|