Przednie poszły w miarę szybko.
Z tyłu była masakra wylewałem na nie WD-40 bo nie mogłem ich nawet troszkę poruszyć, więc później zacząłem uderzać w nie młotkiem jakoś puściły.
Następnie wymieniając klocki i przytwierdzając tarcze poluzowałem sobie ręczny i tak go zostawiłem myślałem, że się ureguluje sam i dlatego go nie miałem.
Dziś rano sąsiad mi powiedział, że muszę go podkręcić tak jak był wcześniej i jest już ok. Ręczny działa i nic nie popękało. Niepokoi mnie jednak nadal to, że tarcze jednak się nagrzewają :evil:
3
[W124] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
Rozpoczęty przez Zgred1628, maj 02 2010 08:01
91 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 02 maja 2010 - 17:55
#12
Napisano 02 maja 2010 - 21:27
Zgred1628, trzebabyło od razu poluzować "ręczny" to by pewnie mniej problemów było
#13
Napisano 02 maja 2010 - 22:21
Zgred1628, a jak to sprawdzasz że wychodzi ci że są ciepłe?
#14
Napisano 02 maja 2010 - 22:26
piotrek.m5 sprawdzam to w taki sposób, że po każdej jeździe jaką teraz wykonuje dotykam tarcz, bo felgi aluminiowe mają taki prześwit, że mogę spokojnie wsadzić rękę i sprawdzić. Tyle są zimne a przód nadal ciepły.
#15
Napisano 02 maja 2010 - 23:03
No ok ale przeciez żeby się zatrzymac to musisz hamowac=grzanie tarcz. Chyba że czekasz aż auto zatrzyma się bez hamowania. Jak bardzo się grzeją? Nie idzie dotknać? Skóra z palców zostaje na tarczach?
#16
Napisano 03 maja 2010 - 06:37
piotrek.m5 napisał:
Skóra z palców zostaje na tarczach?
piotrek.m5, dobre
#17
Napisano 03 maja 2010 - 07:58
melfio1, kiedyś mi została więc zapytałem
#18
Napisano 03 maja 2010 - 10:58
Tarcze hamulcowe będą się zawsze grzały, to normalne podczas hamowania. Przy ostrej jeździe i ostrym hamowaniu tarcze hamulcowe potrafią się nawet rozgrzać do czerwoności, tak, że w nocy świecą :mrgreen: . Nieraz już widziałem u kuzyna jak miał przedtem Forda Mondeo 2,5 24V jak poszalał autem i przyjechał wieczorem to mu tarcze hamulcowe świeciły na czerwono :mrgreen: .
#19
Napisano 03 maja 2010 - 11:54
Cytat
. Przy ostrej jeździe i ostrym hamowaniu
A tak serio to na razie jeździłem bardzo powoli i prawie w ogóle nie hamowałem.
Co do pytania na temat tego czy skóra zostaje, to odpowiem, że nie nie zostaje, ale jest bardzo gorąca.
Zresztą coraz więcej osób mówi mi, że to normalne, więc problem mam z głowy.
Dzięki za pomoc
#20
Napisano 03 maja 2010 - 13:07
no ok ale kolega pisze ze po 3 kilometrach mu sie grzeją.przy spokjnej jeździe wiec nie wiem czy to taki całkiem normalne jest
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|