Wolne to są chyba wszystkie na dole bo to wolnossąca benzyna prawda ? Żaden nie ma kompressora to co sie dziwić ale i tak bym chciał takiego coupe i żeby było mnie stać jeździć na benzynie Sam mam w zasadzie 2.0 v6 w benzynie ( suzuki vitare ) i pochłania to wszystko :evil:
Gazu nie zakładać ... ostatnio miałem okazje być przy takim padniętej 2,3 w124 i silnik do wyrzucenia był na gazie i poszedł silnik sie ...
0
27 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 11 czerwca 2010 - 17:50
#12 Gość__
Napisano 11 czerwca 2010 - 18:26
klocher napisał:
Gazu nie zakładać ... ostatnio miałem okazje być przy takim padniętej 2,3 w124 i silnik do wyrzucenia był na gazie i poszedł silnik sie ...
Wrzuć sobie czasem funkcję PODGLĄD. Przeczytasz ze dwa razy i możesz poprawić (chyba że już skorzystałeś).
#13
Napisano 11 czerwca 2010 - 19:06
Z gazem to zależy jak jest założony, jakiej generacji i od tego jak ktoś dba. Mieliśmy w 190'tce 2.0 gaz i było okej. Dodam, że był zakładany osobiście przez mojego ojca (ma uprawnienia do zakładania instalacji) i komputerek sterował dawkowaniem gazu.
#14
Napisano 11 czerwca 2010 - 21:19
jak couoe to tylko 3.2
a gaz bedzie chodzil dobrze na 2.0 2.2 3.2 (m111 i m104) po 93roku
a gaz bedzie chodzil dobrze na 2.0 2.2 3.2 (m111 i m104) po 93roku
#15 Gość__
Napisano 11 czerwca 2010 - 22:00
Nie założyłbym się . Wszystko zależy co i jak jest zamontowane. Można doskonale dobrać instalację do silnika z KE-jetronic, a można totalnie schrzanić sekwencję w silnikach zasilanych poprzez wtrysk elektroniczny. Rzecz jasna sekwencja nawet dość źle zamontowana nie powoduje zazwyczaj dramatów znanych ze sknoconych prostych instalacji, lecz remedium na brak kłopotów nie jest. Zwłaszcza jak ktoś na upartego gazuje ugnębione już na benzynie auto z osprzętem "chyba sprawnym".
Podobnie zresztą jak wiekowe auto bez LPG nie gwarantuje braku kłopotów
A co do wyboru silnika to również celowałbym w 3.2...ale to truuudny strzał niestety. Nie wspomnę o wersjach np. AMG
Podobnie zresztą jak wiekowe auto bez LPG nie gwarantuje braku kłopotów
A co do wyboru silnika to również celowałbym w 3.2...ale to truuudny strzał niestety. Nie wspomnę o wersjach np. AMG
#16
Napisano 11 czerwca 2010 - 22:23
kloss72 napisał:
A co do wyboru silnika to również celowałbym w 3.2
Wiadomo, ze 3.2 jest teoretycznie "najlepszym" rozwiazaniem. Pytanie tylko za jakie pieniadze kolega tego CE szuka. Bo po tym co pokazal w linku - za 6 tys. to mozna kupic znosne w201 a nie w124 CE. Nie mowiac o silniku 3.2 i to w dobrym stanie. Bo za taki egzemplarz cena zacznie sie od 15 - 20 tys Zreszta za kazdy dobry, ladny egzemplarz, bez wzgledu czy to m102, m103 czy m111 cena minimalna bedzie gdzies w okolicach 12 - 14 tys.
#17
Napisano 12 czerwca 2010 - 22:36
Franz_Mauer napisał:
ekonomia jest dla mnie sprawą drugorzędną ( lpg nie wchodzi w grę ).
Chociaż Filip dobrze podsumował, tak jak mówią: motor 3.2 i kolejny wyznacznik to cena (nie)stety dobry egzemplarz będzie kosztował, a jeśli jest zdrowy to wart swojej ceny.
#18
Napisano 13 czerwca 2010 - 13:13
Tak w ogóle to chyba nie wątek do technicznego.....
#19 Gość__
Napisano 14 czerwca 2010 - 13:28
Poprawcie mnie, ale 2.6 ma chyba taki sam sens, jak 2.0, czy 2.8: oszczędniejsza wersja silnika R6 (2.0 to oszczędniejsza wersja silnika R4), mniej rozwiercona, nieco mniej (jeszcze mniej) wysilona, o nieco mniejszej mocy, ale podobnym spalaniu
Fakt, w coupe nie było ani 2.6, ani 2.8, ani 4.0, ani 5.0 Gazu osobiście nie cierpię i odradzałbym katowanie tym Mercedesa (szczególnie KE-jetronica). Jeśli chodzi o zakup, to na pewno dużo łatwiej i taniej będzie zakupić 300CE w jakim-takim stanie, niż w podobnym stanie 320CE/E320Coupe (3.2 montowano już przed E-klasą i oczywiście w E-klasie)
A jeśli chodzi o silniki 16V w 124, to występowały one jedynie w wersji 2.0 (m111 - produkcja od końca 1992r., razem z 2.2, 2.8 i 3.2) oraz 2.2
Fakt, w coupe nie było ani 2.6, ani 2.8, ani 4.0, ani 5.0 Gazu osobiście nie cierpię i odradzałbym katowanie tym Mercedesa (szczególnie KE-jetronica). Jeśli chodzi o zakup, to na pewno dużo łatwiej i taniej będzie zakupić 300CE w jakim-takim stanie, niż w podobnym stanie 320CE/E320Coupe (3.2 montowano już przed E-klasą i oczywiście w E-klasie)
A jeśli chodzi o silniki 16V w 124, to występowały one jedynie w wersji 2.0 (m111 - produkcja od końca 1992r., razem z 2.2, 2.8 i 3.2) oraz 2.2
#20
Napisano 14 czerwca 2010 - 14:18
Przyglądam się temu tematowi i jest bardzo interesujący i przydatny Sam ma 230E i nie narzekam choć jak się włączy klimę to trochę mulasty się robi :? Gaz znosi bardzo dobrze Tak, teraz znosi bo założyłem BLOSa Przedtem to jakaś masakra była na mikserze. Chetnie bym się przesiadł do czegoś mocniejszego, ale na razie nie mam co o tym myśleć Trzeba się cieszyć z tego co jest
Za to mój kolega zaczyna przygodę z mercedesem i szuka CE. Chciałby mocny silnik. Ja mu radzę 2.2 lub 3.2. Tylko nie wiem czy to nie jest tak ze 2.2 ma mało mocy a pali nie wiele mniej LPG (a jakże by inaczej) od 3.2. Tylko nie chodzi mi o jazdę polegająca na skupieniu się jak tu jechać żeby jak najmniej spalił. Chciałbym wiedzieć jak wygląda spalanie podczas normalnej jazdy dającej poczuć satysfakcję w mieście i w trasie.
Pozdrawiam!
Za to mój kolega zaczyna przygodę z mercedesem i szuka CE. Chciałby mocny silnik. Ja mu radzę 2.2 lub 3.2. Tylko nie wiem czy to nie jest tak ze 2.2 ma mało mocy a pali nie wiele mniej LPG (a jakże by inaczej) od 3.2. Tylko nie chodzi mi o jazdę polegająca na skupieniu się jak tu jechać żeby jak najmniej spalił. Chciałbym wiedzieć jak wygląda spalanie podczas normalnej jazdy dającej poczuć satysfakcję w mieście i w trasie.
Pozdrawiam!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Zawieszenie tył 124 coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Symon84 |
|
||
Błotnki przednie Coupe E klasa - różnica |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
|
|
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|
|
uszczelki przedniej szyby W124 Coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
||
Podpięty Opinie o usuwaniu kont - Geneza powstania "elitarnego" klubu w124.pl |
Uwagi Administracyjne | XM |
|