Jeśli doprowadzasz auto do oryginału to pakuj szmatę. Ludziom różne rzeczy do głowy przychodzą i albo będą myśleli że budynia przemalowałeś albo masz auto po powodzi
0
KamillO124 W124 E220 93r. Sedan Blauschwartz-moja Super Star
Rozpoczęty przez KamillO124, sie 21 2010 15:17
210 odpowiedzi w tym temacie
#201 Gość__
Napisano 13 czerwca 2011 - 22:17
#202
Napisano 13 czerwca 2011 - 22:27
darul, heh powodzianin na pewno nie bo mieszkam na górce:D Jak sobie VIN rozkodują i będą wiedzieli że to nie budyń
Gdyby nie to, że w vinie mam czarny welur dokładnie taki jaki znalazłem na allegro to bym chyba zapakował tą skórkę z 1szej foty, boczek by się naprawiło i by była luksior. A welur i tak będę musiał łatać, dobrze, że na allegro jest szmatka z siedziska fotela i będzie z czego robić łatę
A to na tej 1szej fotce to skóra czy MB Tex? bo już zgłupiałem, myślałem na początku, że to MB Tex, ale w sumie przed liftem też były skórzane tapicerki i może to jednak jest skóra? Chociaż z drugiej strony to tak na prawdę niewiele osób kupując auto, zwłaszcza 18sto letnie rozkodowuje vin, tylko my tutaj jesteśmy tacy zapaleńcy, że prześwietlamy te auta jakby kosztowały miliony:P
Gdyby nie to, że w vinie mam czarny welur dokładnie taki jaki znalazłem na allegro to bym chyba zapakował tą skórkę z 1szej foty, boczek by się naprawiło i by była luksior. A welur i tak będę musiał łatać, dobrze, że na allegro jest szmatka z siedziska fotela i będzie z czego robić łatę
A to na tej 1szej fotce to skóra czy MB Tex? bo już zgłupiałem, myślałem na początku, że to MB Tex, ale w sumie przed liftem też były skórzane tapicerki i może to jednak jest skóra? Chociaż z drugiej strony to tak na prawdę niewiele osób kupując auto, zwłaszcza 18sto letnie rozkodowuje vin, tylko my tutaj jesteśmy tacy zapaleńcy, że prześwietlamy te auta jakby kosztowały miliony:P
#203
Napisano 14 czerwca 2011 - 08:10
Na pierwszej fotce to jest skóra przed liftowa. Na drugiej masz za to MB-TEx.
#204
Napisano 14 czerwca 2011 - 09:19
grzech103, czyli zgadłem, dzięki za odp.
#205
Napisano 14 czerwca 2011 - 14:03
jeżeli będziesz go sprzedawał to jest szansa ze go wezmę. Jaki ma przebieg ten mercedes i jakiej firmy masz ta sekwencję, szkoda że na początku miałeś 2 generacji, jak stan blachy i pod spodem jak to wygląda jak byś mógł odpisać na te pytania
#206
Napisano 15 czerwca 2011 - 20:04
inter32, Ja nie mam sekwencji tylko BLOSa, według mnie lepszy od sekwencji bo całkowicie bezawaryjny, kolega ma sekwencję w Maździe, zakładał rok temu i co 2-3miesiące musi jeździć na poprawki bo coś się pierdzieli.
Co do przebiegu to na liczniku ma 280tys niecałe albo już nawet całe, nie pamiętam jutro mogę ci cyknąć fotkę licznika, ale szczerze mówiąc kupując W124 patrzenie na licznik jest bez sensu, bo jak ja go kupowałem to miał ze 260tys przebiegu na liczniku, a sprzedający mógł go równie dobrze skręcić o 100tys, nikt nie wie ile takie auto ma przebiegu i nie da się tego sprawdzić. Liczy się stan faktyczny auta, który technicznie jest bez zarzutu i jestem przekonany, że długo nie będzie trzeba nic robić bo wymieniłem 75% jak nie lepiej części eksploatacyjnych.
CO do blach to podłoga ni ma ani grama korozji, błotniki przód i tył są zdrowe, ogólnie całe auto zdrowe tylko w 2 miejscach pojawia się ruda, dokładniej przy klamce kierowcy i przy zamku tylnej klapy, czyli standard w tych autach, ale może usunę tą rdzę do końca miesiąca, zobaczymy jak czas pozwoli.
Rozbierałem to auto wzdłuż i w szerz można powiedzieć, bo zakładałem na jakiś czas zderzak Brabusa, wymieniałem kompletne wnętrze itp itd i nigdzie nie ma śladów cięcia/spawania ani prostowanych blach.
Jakbyś chciał to mogę Ci podesłać więcej fotek.
Co do przebiegu to na liczniku ma 280tys niecałe albo już nawet całe, nie pamiętam jutro mogę ci cyknąć fotkę licznika, ale szczerze mówiąc kupując W124 patrzenie na licznik jest bez sensu, bo jak ja go kupowałem to miał ze 260tys przebiegu na liczniku, a sprzedający mógł go równie dobrze skręcić o 100tys, nikt nie wie ile takie auto ma przebiegu i nie da się tego sprawdzić. Liczy się stan faktyczny auta, który technicznie jest bez zarzutu i jestem przekonany, że długo nie będzie trzeba nic robić bo wymieniłem 75% jak nie lepiej części eksploatacyjnych.
CO do blach to podłoga ni ma ani grama korozji, błotniki przód i tył są zdrowe, ogólnie całe auto zdrowe tylko w 2 miejscach pojawia się ruda, dokładniej przy klamce kierowcy i przy zamku tylnej klapy, czyli standard w tych autach, ale może usunę tą rdzę do końca miesiąca, zobaczymy jak czas pozwoli.
Rozbierałem to auto wzdłuż i w szerz można powiedzieć, bo zakładałem na jakiś czas zderzak Brabusa, wymieniałem kompletne wnętrze itp itd i nigdzie nie ma śladów cięcia/spawania ani prostowanych blach.
Jakbyś chciał to mogę Ci podesłać więcej fotek.
#207
Napisano 16 czerwca 2011 - 11:08
to podeślij jak możesz
#208
Napisano 16 czerwca 2011 - 15:11
inter32, Przejdźmy na PW bo moderator Nas opierdzieli:)
#209
Napisano 16 czerwca 2011 - 15:48
to twoja galeria wiec zdjęcia możesz wstawiać dowoli
#210
Napisano 16 czerwca 2011 - 18:05
Biały, Zdjęcia tak, ale toczyć dyskusję i targować się z ceną auta to nie za bardzo w galerii wypada umieszczać.
W sumie to może jutro trochę sprzątnę pod maską i zrobię jakieś fotki i wrzucę, chociaż nie ma co oglądać, zwykłe M111 i brud jak to przy silniku:P
W sumie to może jutro trochę sprzątnę pod maską i zrobię jakieś fotki i wrzucę, chociaż nie ma co oglądać, zwykłe M111 i brud jak to przy silniku:P
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
Miłośnicy w124/201 Tczew, Starogard Gdański i okolice |
HydePark | Kristoff |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|
|
[S124] Vinnie E220 1994 "Misio" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vinnie |
|
||
e220 coupe schemat instalacji centralnego zamka |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lunda |
|
|