Można więcej info na temat spotkania we wrześniu w Grotnikach? (termin i miejsce)
0
[124] Marcin124ce 300TE Blau Shwartz 1991r.
Rozpoczęty przez marcin124ce, sie 28 2010 00:14
289 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 29 sierpnia 2010 - 10:20
#12
Napisano 29 sierpnia 2010 - 11:48
Widzę kombiak z Kluczborka Autko stało pod blokiem zaraz koło mojej dawnej szkoły... Widywałem je codziennie Aż dziwne że poszło do sprzedania... Ładna sztuka na prawdę
#13
Napisano 29 sierpnia 2010 - 12:46
FANTAZMA, Zgadza się.Właściciel oddał je za grosze ponieważ ze skrzynią są problemy.Lekkie szarpniecie przy zmianie biegu,oraz ślizgający się wsteczny.Przy skręconych kołach lub jeździe pod górkę cofnięcie jest chyba nie możliwe. Nie wiem czy to kwestia całej skrzyni czy tylko sprzęgła wiskotycznego Auto kupiłem od gościa,który właścicielem był 4 lata,a zmienił ze względu na zakup VW Passata B5FL.
#14
Napisano 29 sierpnia 2010 - 12:50
a nie czasem to po prostu zużycie się sprzęgła skrzyni?
#15
Napisano 29 sierpnia 2010 - 12:52
klata1981, Dlatego napisałem,że wydaje mi się,że może być to sprzęgło wiskotyczne-to chyba jest sprzęgło skrzyni automatycznej?? Mechanikiem nie jestem,więc mogę się mylić.
#16
Napisano 29 sierpnia 2010 - 12:54
aaaaaaaaaa bo ty masz automata nie zwróciłem na to uwagi, mój błąd :cry:
#17
Napisano 29 sierpnia 2010 - 13:53
marcin124ce,
najprawdopodobniej to są uszczelniacze, tanie zrobienie to ok 1000 zł.
najprawdopodobniej to są uszczelniacze, tanie zrobienie to ok 1000 zł.
#18
Napisano 29 sierpnia 2010 - 22:37
Ja mechanikiem też nie jestem, ale rolę sprzęgła w skrzyni automatycznej pełni tzw. konwerter natomiast sprzęgło wiskotyczne jest przy wiatraku.
#19
Napisano 29 sierpnia 2010 - 23:04
ja mialem to samo. objawy są takie, że bieg jakby wchodzi na kilka razy, po czym jak już wejdzie to jedzie tylko po prostej równej powierzchni bez dodawania gazu, przy oporze lub dodaniu gazu jest cos w stylu "bujania" i auto nie chce jechac. Rezultatem jest wymiana uszczelniaczy tłoka B3 (z tego co pamiętam). W krakowie jak mi zaczęli rzucać sumami prawie upadłem, dopiero w tarnowcu zrobili mi to za równe 1000 zł i to było baaaaaardzo tanio.... same uszczelniacze nie są drogie, ale jak juz sie rozbiera skrzynie to by wypadało ew. zuzyte elementy wymianić, plus oczywiście nowy olej filtr i uszczelka...
#20
Napisano 30 sierpnia 2010 - 00:07
kubikulum, pomyliłem nazwe.nie potrafie przypomniec sobie nazwy tego sprzegla. mandaryn86, Bujanie? Ja mam tak,ze P N lub D są ok,na D'rive jedzie do przodu w porządku podczas zmian z 1 na 2 i 2 na 3 bieg czuć lekkie szarpnięcie wydaje mi się,że przy nie całych 300,000km jest to w miare normalne?Problem zaczyna sie przy R czyli wstecznym.Gdy stoję na równej drodze wrzucam R wchodzi ok,słyszę piszczenie jak w śmieciarkach gdy cofają i nie wiem czy to odgłos skrzyni czy ktoś coś montował kiedyś,żadnego parktronica nie ma itp...?? To jest w sumie nie ważne.Zaczynam cofać na prostych kołach muszę to robić delikatnie auto zaczyna powoli,powoli łapać bieg wyczuwa go i delikatnie zaczyna cofać,taki efekt spalonego sprzęgła z manuala... Przy skręconych kołach lub cofaniu pod góre auto stoi w miejscu lub stacza się w dół.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Srebrny przekaźnik - czy są zamienne |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szarik |
|
|
|
[W124] czyszczenie ALDY |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|