ciekawy pomysł - zamiast wymieniać lampy na nowe - można je zregenerować
http://strona.i-car.nazwa.pl/index.php? ... eturnid=22
zobacz http://strona.i-car....nt01returnid=22
0
Regeneracja reflektora W211
Rozpoczęty przez Dawid, paź 13 2010 21:47
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13 października 2010 - 21:47
#2
Napisano 25 listopada 2010 - 14:42
Polecam ten zaklad sam dalem do regeneracji swoje lapmpy z W210.
#3
Napisano 25 listopada 2010 - 16:47
Wewnątrz to owszem, trzeba oddać lampy komuś, ale z zewnątrz można całą operację przeprowadzić samemu, bez większego sprzętu.
#4
Napisano 25 listopada 2010 - 17:03
Ja w Omedze polerowałem sam. Najpierw papier 240 później 500 można jeszcze przejechać 1000 a później pasta polerska. Wyglądają jak nowe.
W nie mam takich problemów bo jest szkło.
W nie mam takich problemów bo jest szkło.
#5
Napisano 25 listopada 2010 - 19:30
W nowszych jest plastik. Ale polecam dojść papierami do 2500, i tym najwięcej polerować. Pastą polerską na końcu, aby nadać tylko połysk.
#6
Napisano 25 listopada 2010 - 20:14
Ja polerowałem mechanicznie więc nie musiałem tak gładzić papierem. Ale trzeba uważać bo za pierwszym razem poszedłem za ostro i przytopiłem. Dobrze że zacząłem polerkę od kierunku bo na reflektorze mógł by być problem (mogło by światło załamywać) a tak pojechałem jeszcze raz papierem i polerowałem już ostrożniej.
#7
Napisano 25 listopada 2010 - 20:45
Ja także mechanicznie robiłem ale dzięki temu mniejsze prawdopodobieństwo znacznego rozgrzania materiału oraz krótsza i łatwiejsza praca z polerką.
#8
Napisano 14 stycznia 2011 - 20:07
polerowałem kiedyś w preludzie lampy i proponuję zacząć papierem 800 (oczywiście na mokro) i skończyć minimum na 2000. Następnie polerką (z regulacją obrotów) na niższych obrotach z użyciem pasty typu farecla i później przełączyć polerkę na wyższe obroty i użyć pasty Tempo. Oczywiście to wszystko na mokro. Efekt niesamowity tylko należy dobrze lampy zmatowić papierem 2000 lub 2500, żeby po polerce się nie okazało, że zostały jakieś głębsze rysy po osiemsetce :?
#9
Napisano 11 lutego 2013 - 08:48
Myślę, że najlepsze wyniki uzyskuje się przy użyciu zestawu do renowacji reflektorów.Dla normalnego człowieka jest to najprostszy sposób.Jest tam prostszy sposób "zakup nowego"W przypadku człowieka, który nie jest leniwy inwestycja jest niepotrzebna.I po wielu testach, to przysięgam na tym zestawie:
http://www.autoren.p...torow-+-pleksi/
Wypróbowałem już wiele produktów,ale zawsze po jakimś krótkim czasie światła zaszły ponownie.Teraz efekt ten utrzymuje się przeszło rok lub dwa.Kiedy światła zaczynają ponownie tracić swój nowy wygląd,wystarczy zabrać resztę pasty,która jest częścią kompletu i lekko wypolerować przy użyciu tkaniny z mikrowłókna lub tkaniny flanelowej z pozostałą pastą .
Tempo nie jest na długo.
Pozdrowionka
http://www.autoren.p...torow-+-pleksi/
Wypróbowałem już wiele produktów,ale zawsze po jakimś krótkim czasie światła zaszły ponownie.Teraz efekt ten utrzymuje się przeszło rok lub dwa.Kiedy światła zaczynają ponownie tracić swój nowy wygląd,wystarczy zabrać resztę pasty,która jest częścią kompletu i lekko wypolerować przy użyciu tkaniny z mikrowłókna lub tkaniny flanelowej z pozostałą pastą .
Tempo nie jest na długo.
Pozdrowionka
Użytkownik Kacper Gazun edytował ten post 11 lutego 2013 - 08:54
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Regeneracja mostu asd abs w124 średnia głowa 3.07 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomsad |
|
|
|
Regeneracja wiązek - Wrocław |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | paweljerzywika |
|
||
[W124] Czujnik poziomu paliwa - regeneracja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jarek1989 |
|
|
|
[w124] Silnik dmuchawy - regeneracja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | PeterSQL |
|
||
[W124] Regeneracja zacisków hamulcowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MaxMatt |
|