Skocz do zawartości




- - - - -

Regeneracja reflektora W211


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Dawid


  • Postów: 4
  • Na forum od: 12 paź 2010

Napisano 13 października 2010 - 21:47

ciekawy pomysł - zamiast wymieniać lampy na nowe - można je zregenerować

http://strona.i-car.nazwa.pl/index.php? ... eturnid=22

zobacz http://strona.i-car....nt01returnid=22



#2 Offline   inferno03


  • Postów: 196
  • Na forum od: 04 lis 2007
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W219 320CDI
  • Trzeci Mercedes:w201 200d 1991r.

Napisano 25 listopada 2010 - 14:42

Polecam ten zaklad sam dalem do regeneracji swoje lapmpy z W210.

#3 Offline   michal55yh


  • Postów: 1 333
  • Na forum od: 10 sty 2009
  • Miejscowość: Bolesławiec (jeleniog.)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:EX Mercedes-Benz W210 E270 CDI
  • Inne auto:Kia Sportage III

Napisano 25 listopada 2010 - 16:47

Wewnątrz to owszem, trzeba oddać lampy komuś, ale z zewnątrz można całą operację przeprowadzić samemu, bez większego sprzętu.

#4 Offline   renegade


  • Postów: 36
  • Na forum od: 06 lis 2010
  • Miejscowość: Lipsko
  • Drugi Mercedes:W202 C220D
  • Inne auto:Opel Omega 2.5TD

Napisano 25 listopada 2010 - 17:03

Ja w Omedze polerowałem sam. Najpierw papier 240 później 500 można jeszcze przejechać 1000 a później pasta polerska. Wyglądają jak nowe.
W :star: nie mam takich problemów bo jest szkło.

#5 Offline   michal55yh


  • Postów: 1 333
  • Na forum od: 10 sty 2009
  • Miejscowość: Bolesławiec (jeleniog.)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:EX Mercedes-Benz W210 E270 CDI
  • Inne auto:Kia Sportage III

Napisano 25 listopada 2010 - 19:30

W nowszych jest plastik. Ale polecam dojść papierami do 2500, i tym najwięcej polerować. Pastą polerską na końcu, aby nadać tylko połysk.

#6 Offline   renegade


  • Postów: 36
  • Na forum od: 06 lis 2010
  • Miejscowość: Lipsko
  • Drugi Mercedes:W202 C220D
  • Inne auto:Opel Omega 2.5TD

Napisano 25 listopada 2010 - 20:14

Ja polerowałem mechanicznie więc nie musiałem tak gładzić papierem. Ale trzeba uważać bo za pierwszym razem poszedłem za ostro i przytopiłem. Dobrze że zacząłem polerkę od kierunku bo na reflektorze mógł by być problem (mogło by światło załamywać) a tak pojechałem jeszcze raz papierem i polerowałem już ostrożniej.

#7 Offline   michal55yh


  • Postów: 1 333
  • Na forum od: 10 sty 2009
  • Miejscowość: Bolesławiec (jeleniog.)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:EX Mercedes-Benz W210 E270 CDI
  • Inne auto:Kia Sportage III

Napisano 25 listopada 2010 - 20:45

Ja także mechanicznie robiłem ale dzięki temu mniejsze prawdopodobieństwo znacznego rozgrzania materiału oraz krótsza i łatwiejsza praca z polerką.

#8 Offline   barto600


  • Postów: 6
  • Na forum od: 20 lis 2008
  • Miejscowość: w-wa
  • Inne auto:CLK 230KOMPRESSOR

Napisano 14 stycznia 2011 - 20:07

polerowałem kiedyś w preludzie lampy i proponuję zacząć papierem 800 (oczywiście na mokro) i skończyć minimum na 2000. Następnie polerką (z regulacją obrotów) na niższych obrotach z użyciem pasty typu farecla i później przełączyć polerkę na wyższe obroty i użyć pasty Tempo. Oczywiście to wszystko na mokro. Efekt niesamowity :) tylko należy dobrze lampy zmatowić papierem 2000 lub 2500, żeby po polerce się nie okazało, że zostały jakieś głębsze rysy po osiemsetce :?

#9 Offline   Kacper Gazun


  • Postów: 2
  • Na forum od: 11 lut 2013
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 lutego 2013 - 08:48

Myślę, że najlepsze wyniki uzyskuje się przy użyciu zestawu do renowacji reflektorów.Dla normalnego człowieka jest to najprostszy sposób.Jest tam prostszy sposób "zakup nowego"W przypadku człowieka, który nie jest leniwy inwestycja jest niepotrzebna.I po wielu testach, to przysięgam na tym zestawie:
http://www.autoren.p...torow-+-pleksi/
Wypróbowałem już wiele produktów,ale zawsze po jakimś krótkim czasie światła zaszły ponownie.Teraz efekt ten utrzymuje się przeszło rok lub dwa.Kiedy światła zaczynają ponownie tracić swój nowy wygląd,wystarczy zabrać resztę pasty,która jest częścią kompletu i lekko wypolerować przy użyciu tkaniny z mikrowłókna lub tkaniny flanelowej z pozostałą pastą .
Tempo nie jest na długo.
Pozdrowionka ;)

Użytkownik Kacper Gazun edytował ten post 11 lutego 2013 - 08:54









Podobne tematy Zwiń