Do tulejek stosowany jest specjalny, porowaty stop. Porowatość powoduje, że tulejki można nasączyć płynnym smarem który poprzez mikropory przedostaje się w okolice współpracy wałka silnika z panewką. Dotoczenie tulejek z materiału nieporowatego na pewno nie jest rozwiązaniem na dłuższą metę.
0
[w124] Silnik dmuchawy - regeneracja
Rozpoczęty przez PeterSQL, sty 16 2008 19:50
16 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 08 maja 2010 - 11:38
#12
Napisano 03 lutego 2012 - 16:07
Odświeżę temat:
W 124 z klimą ( wentylator podwójny ) czy próbował ktoś zaadoptować silnik dmuchawy z BMW E36 - na pierwszy rzut oka wyglądają identycznie ale jak z wymiarami ???
Ceny do W124 - (150 - 300 zł )
Ceny do E36 - ( 50 - 150 zł ) wiec różnica jest !!!!
W 124 z klimą ( wentylator podwójny ) czy próbował ktoś zaadoptować silnik dmuchawy z BMW E36 - na pierwszy rzut oka wyglądają identycznie ale jak z wymiarami ???
Ceny do W124 - (150 - 300 zł )
Ceny do E36 - ( 50 - 150 zł ) wiec różnica jest !!!!
#13
Napisano 03 lutego 2012 - 18:00
Witam
zależy czy masz wentylator siemensa czy boscha
sprawdź symbol tego z bmw i sprawdź średnice i długość: silnika, ośki, wentylatorów
ważna jest średnica zewnętrzna silnika dmuchawy
silnik boscha jest o koło 5 mm węższy od siemensa i opaska mocująca może niezbyt dobrze trzymać silnik, chyba że kupisz razem z podstawą.
Silnik dmuchawy siemensa o numerze 1bb52 jest identyczny z silnikiem jaki pakowano do astry 1.
Mając sprawny wirnik w swojej dmuchawie można się pobawić i wymienić resztę z tego od opla (który kupisz za 50 pln-ów) i cieszyć się działającą dmuchawą.
pozdro
Remi
zależy czy masz wentylator siemensa czy boscha
sprawdź symbol tego z bmw i sprawdź średnice i długość: silnika, ośki, wentylatorów
ważna jest średnica zewnętrzna silnika dmuchawy
silnik boscha jest o koło 5 mm węższy od siemensa i opaska mocująca może niezbyt dobrze trzymać silnik, chyba że kupisz razem z podstawą.
Silnik dmuchawy siemensa o numerze 1bb52 jest identyczny z silnikiem jaki pakowano do astry 1.
Mając sprawny wirnik w swojej dmuchawie można się pobawić i wymienić resztę z tego od opla (który kupisz za 50 pln-ów) i cieszyć się działającą dmuchawą.
pozdro
Remi
#15
Napisano 25 lipca 2017 - 07:43
Witam
Ktoś poleci jakiś warsztat, który zregeneruje ori wentylator Bosch-a do nagrzewnicy z klimą? Elektrycznie jest dobry tylko jedno łożysko ślizgowe obraca się razem z osią w korpusie, czyli nie tam gdzie trzeba.
Pozdrawiam
Jacek
Ktoś poleci jakiś warsztat, który zregeneruje ori wentylator Bosch-a do nagrzewnicy z klimą? Elektrycznie jest dobry tylko jedno łożysko ślizgowe obraca się razem z osią w korpusie, czyli nie tam gdzie trzeba.
Pozdrawiam
Jacek
#16
Napisano 25 lipca 2017 - 19:53
http://mb201-124.eu/...572#entry381572
Jak wam sie znudzi grzebanie to polecam .
Narazie bez problemu sie sprawuje , a jakby co to gwarancja 2 lata .
Jak wam sie znudzi grzebanie to polecam .
Narazie bez problemu sie sprawuje , a jakby co to gwarancja 2 lata .
#17
Napisano 07 grudnia 2019 - 13:03
Czesc, zna ktoś może wymiary szczotek do silnika dmuchawy boscha 0130111012?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|