Pojawił się nowy problem. Trzy razy auto mi zdechło podczas jazdy i na zegarach pojawiła się dyskoteka.
O ile w manualu jest to do przeżycia to w automacie już nie, bo w trakcie jazdy nie ma możliwości ponownego odpalenia silnika.
Film częściowo ukazuje problem:
http://www.vimeo.com/30036928
Ktoś ma jakiś pomysł od czego zacząć :?:
1
[W140] Gubi zapłon
Rozpoczęty przez pheonix, lis 15 2010 18:33
52 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 05 października 2011 - 17:17
#32
Napisano 06 października 2011 - 16:27
Wiązka była robiona ?
Ja miałem podobnie , że zdechl na drodze i już odpalić nie chciał.
Ja miałem podobnie , że zdechl na drodze i już odpalić nie chciał.
#33
Napisano 06 października 2011 - 19:20
pheonix, a robiłeś diagnostykę silnika? Wystąpiły błędy?
To co pokazałeś na filmie wygląda jakby był problem z masą.
To co pokazałeś na filmie wygląda jakby był problem z masą.
#34
Napisano 06 października 2011 - 20:33
Wiązka była robiona. Z resztą sam to dziergałem.
Pod kompa podepnę jak będę miał wolną chwilę i wtedy wkleję screeny.
Problem z masą... A jakieś wytyczne co do głównych punktów masowych w W140 :?:
Pod kompa podepnę jak będę miał wolną chwilę i wtedy wkleję screeny.
Problem z masą... A jakieś wytyczne co do głównych punktów masowych w W140 :?:
#35
Napisano 07 października 2011 - 13:16
Zacznij o klemy minusowej, czy nie jest zaśniedziała i dobrze przykręcona do akumulatora oraz do karoserii.
Zrób diagnostykę, spisz błędy i będziemy myśleć.
Zrób diagnostykę, spisz błędy i będziemy myśleć.
#37
Napisano 09 października 2011 - 08:42
Podaj mi jeszcze VIN
#38
Napisano 09 października 2011 - 12:18
Proszę: WDB1400321A330143
#39
Napisano 09 października 2011 - 15:55
Potrzebny Ci będzie miernik.
1. Odłącz wtyczkę od przepływomierza.
2. Włącz zapłon.
3. Ustaw miernik na sprawdzenie napięcia V
4. Wtyczkę dodatnią miernika podłącz do pinu 4 a minusową do masy.
5. Wartość powinna oscylować w granicach 5V
To samo zrób na pinie 2, tylko w tym przypadku napięcie ma oscylować w granicach 12V
Czy podczas rekonstrukcji wiązki miałeś trepanowaną wtyczkę przepływomierza?
1. Odłącz wtyczkę od przepływomierza.
2. Włącz zapłon.
3. Ustaw miernik na sprawdzenie napięcia V
4. Wtyczkę dodatnią miernika podłącz do pinu 4 a minusową do masy.
5. Wartość powinna oscylować w granicach 5V
To samo zrób na pinie 2, tylko w tym przypadku napięcie ma oscylować w granicach 12V
Czy podczas rekonstrukcji wiązki miałeś trepanowaną wtyczkę przepływomierza?
#40
Napisano 09 października 2011 - 17:56
Miałem ale nic nie zaszkodzi przejrzeć to jeszcze raz.
Jak mi się uda to jutro pomierzę te napięcia.
Jak mi się uda to jutro pomierzę te napięcia.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Sl 500 r129 m119 problem z zapłonem |
Mercedes SL, SLK | Sl500r129 |
|
||
w124, 2.0 - 136KM, 1995r. świece zapłonowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|
||
Problem z immobilaizerem, odcięty zapłon. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | likegrow777 |
|
||
[W124] Odcięcie zapłonu przez alarm? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ziomster |
|
||
wypadanie zapłonów |
Mercedes G i ML | zelmer20 |
|