Skocz do zawartości




- - - - -

[W140] Gubi zapłon


52 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   pheonix


  • Postów: 813
  • Na forum od: 11 kwi 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S320 1996 LPG

Napisano 05 października 2011 - 17:17

Pojawił się nowy problem. Trzy razy auto mi zdechło podczas jazdy i na zegarach pojawiła się dyskoteka.
O ile w manualu jest to do przeżycia to w automacie już nie, bo w trakcie jazdy nie ma możliwości ponownego odpalenia silnika.
Film częściowo ukazuje problem:

http://www.vimeo.com/30036928

Ktoś ma jakiś pomysł od czego zacząć :?:



#32 Offline   TylkoMB


  • Postów: 137
  • Na forum od: 27 lip 2010
  • Drugi Mercedes:W140 S320 1996r

Napisano 06 października 2011 - 16:27

Wiązka była robiona ?

Ja miałem podobnie , że zdechl na drodze i już odpalić nie chciał.

#33 Offline   mr_simon


  • Postów: 353
  • Na forum od: 13 sty 2008
  • Miejscowość: Dębno (gorzowskie)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Honda VT 600 Shadow

Napisano 06 października 2011 - 19:20

pheonix, a robiłeś diagnostykę silnika? Wystąpiły błędy?

To co pokazałeś na filmie wygląda jakby był problem z masą.

#34 Offline   pheonix


  • Postów: 813
  • Na forum od: 11 kwi 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S320 1996 LPG

Napisano 06 października 2011 - 20:33

Wiązka była robiona. Z resztą sam to dziergałem.
Pod kompa podepnę jak będę miał wolną chwilę i wtedy wkleję screeny.
Problem z masą... A jakieś wytyczne co do głównych punktów masowych w W140 :?:

#35 Offline   mr_simon


  • Postów: 353
  • Na forum od: 13 sty 2008
  • Miejscowość: Dębno (gorzowskie)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Honda VT 600 Shadow

Napisano 07 października 2011 - 13:16

Zacznij o klemy minusowej, czy nie jest zaśniedziała i dobrze przykręcona do akumulatora oraz do karoserii.

Zrób diagnostykę, spisz błędy i będziemy myśleć.

#36 Offline   pheonix


  • Postów: 813
  • Na forum od: 11 kwi 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S320 1996 LPG

Napisano 08 października 2011 - 22:48

Po cyrkach z zapłonem wyszedł śmietnik:
Dołączona grafika

Po skasowaniu błędów zostało już tylko to:
Dołączona grafika

Tylko co ma przepływka do zapłonu :?:

#37 Offline   mr_simon


  • Postów: 353
  • Na forum od: 13 sty 2008
  • Miejscowość: Dębno (gorzowskie)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Honda VT 600 Shadow

Napisano 09 października 2011 - 08:42

Podaj mi jeszcze VIN :)

#38 Offline   pheonix


  • Postów: 813
  • Na forum od: 11 kwi 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S320 1996 LPG

Napisano 09 października 2011 - 12:18

Proszę: WDB1400321A330143 :)

#39 Offline   mr_simon


  • Postów: 353
  • Na forum od: 13 sty 2008
  • Miejscowość: Dębno (gorzowskie)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Honda VT 600 Shadow

Napisano 09 października 2011 - 15:55

Potrzebny Ci będzie miernik.

1. Odłącz wtyczkę od przepływomierza.
2. Włącz zapłon.
3. Ustaw miernik na sprawdzenie napięcia V
4. Wtyczkę dodatnią miernika podłącz do pinu 4 a minusową do masy.
5. Wartość powinna oscylować w granicach 5V

To samo zrób na pinie 2, tylko w tym przypadku napięcie ma oscylować w granicach 12V

Czy podczas rekonstrukcji wiązki miałeś trepanowaną wtyczkę przepływomierza?

#40 Offline   pheonix


  • Postów: 813
  • Na forum od: 11 kwi 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S320 1996 LPG

Napisano 09 października 2011 - 17:56

Miałem ale nic nie zaszkodzi przejrzeć to jeszcze raz.
Jak mi się uda to jutro pomierzę te napięcia.








Podobne tematy Zwiń