Skocz do zawartości




- - - - -

MB 124 2.6 instalacja LPG (polecany zakład WIELKOPOLSKA)


23 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Magson


  • Postów: 666
  • Na forum od: 17 cze 2008
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 grudnia 2010 - 10:33

kris86- te objawy co podałeś, są zazwyczaj zauważalne właśnie po strzałach. Na początku będzie wszystko cacy... potem się zacznie - pierwszy lepszy gazownik będzie chciał Ci wcisnąć regulator jałowych obrotów (na allegro 30zł) a on Ci go sprzeda "za jedyne 200 zł + 50 zł regulacja gazu" i potem benzyna odpadnie i będzie jazda na poloneza czyli rozruch, gaz i jazda aż silnik wyskoczy :D



#12 Offline   kris86


  • Postów: 67
  • Na forum od: 19 cze 2010

Napisano 25 grudnia 2010 - 11:34

Ja nie mam tego regulatora ,zatąpiłem go ręczną regulacją i git :) Na benzynie było normalnie,a na gazie za chole... nie chciał mieć normalnych obrotów.

#13 Offline   kris86


  • Postów: 67
  • Na forum od: 19 cze 2010

Napisano 25 grudnia 2010 - 11:42

Tylko na zimno ok.700obr a na ciepło ok.900obr..Zarówno na benzynie i na lpg.Brak ssania to minus(ale zapala nawet w mrozy),plus to mniej benzyny wychodzi z baku :)

#14 Offline   michancio


  • Postów: 697
  • Na forum od: 15 lis 2009
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 26 grudnia 2010 - 21:27

Ja bym go nie gazował...Pomyśl nie wiem ile teraz kosztuje instalacja ale myśle ze około 1500zl. Teraz tak. instalacja 1500 , ewentualne naprawy od strzałów tez około 500zł... Czyli razem 2tyś. Nie licze juz twoich straconych nerwów i czasu bo z tym tez trzeba sie liczyc :) Zobacz ile za 2 tys bedziesz mial paliwa :) Ja Nie polecam gazu do ke-jeta Sam mam i wiem co to jest... Mój chodzi w miare ale tylko dlatego ze mam w miar pojecie o tym wszystkim i co raz patrze co i jak...Ogólnie gazu do ke-jeta nie polecam chyba ze znasz sie na tym i wiesz co i jak. Ewentualnie blosa. Z tym problemów raczej nie bedzie :)

#15 Offline   kris86


  • Postów: 67
  • Na forum od: 19 cze 2010

Napisano 27 grudnia 2010 - 09:23

Michancio ma racje lpg tylko wtedy jak ma się pojęcie samemu bo na mnie mechanicy się wypieli ja zreszto też na nich.Mi gaz chodzi jak benzyna nie szarpie,nie strzela,pali na gazie od strzała i pali ok13-14l.Ale łatwo nie było :)

#16 Offline   michancio


  • Postów: 697
  • Na forum od: 15 lis 2009
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 27 grudnia 2010 - 10:45

No u mnie strzelał jak mi gazownik go wyregulował... Spalanie 10l muł niesamowity...Nie wspomnę już o strzałach na takiej mieszance i ruszaniu ;/ Wkurzyłem się sam go ustawiłem spalanie 12l idzie dobrze prawie jak na benzynie. Wstawiłem se stabilizator wolnych obrotów i przez prawie rok 0 problemów strzałów itp. Ale poprzednie strzały i tak dają o sobie znać niestety. Grunt to dbać jak będziesz dbał to będzie chodził ale samemu nie u żadnego "fachowca" ... Teraz wszystko naprawiam sam i chodzi fajnie...

#17 Offline   Birdmanjunior


  • Postów: 26
  • Na forum od: 05 kwi 2010
  • Miejscowość: Warszawa
  • Drugi Mercedes:W124 2.6E- M103

Napisano 27 grudnia 2010 - 12:12

Ja bym na Twoim miejscu zainstalował gaz będziesz taniej jeździł a problemy jak będą to znikome, Mam paru znajomych i praktycznie nikt z tym nie ma problemów doglądają raz na jakiś czas i wszystko chula. Koszt takiej instalacji to około 1700zł, zwróci Ci się w mig. Ja u Siebie mam jeżdze w dzień w dzień po 80 kilometrów po Warszawie tylko i już przez 8 miesięcy nic nie było chodzi jak na benzynie spalanie rożne zależy ja jeżdze, dosyć żwawo 15-16 litrów. Ja założyłem i jestem zadowolony gdyby coś już rzeczywiście się będzie działo to kupienie silnika 2.2 nowszej generacji i podmianka to pare dni spokojnej roboty zresztą i tak planowałem założyć już wcześniej tylko mi się nie chaciało. Jeżdzenie i przepalanie tak drogiej benzyny to dla mnie głupota na gazie jeździsz o połowe taniej. I nie słuchaj właścicieli Dieslów ktorzy twierdzą że 200D,250D palą im po 5-6 litrów, to jedna wielka ściema. Ja na gazie jeżdze taniej i szybciej niż oni w Swoich ropniakach. I tak pewnie zato co powiedziałem zostanę obsmarowany...

#18 Offline   kris86


  • Postów: 67
  • Na forum od: 19 cze 2010

Napisano 27 grudnia 2010 - 12:48

Radek w124 jak widzisz sprawa lpg w :) jednym działa,a drudzy się męczą :?

#19 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 grudnia 2010 - 13:21

..jak sie rozdzielacz wytrze z powodu braku smarowania (a to zazwyczaj troche trwa) to potem szybko takie auta z cyklonem na aledrogo laduja i jak ktos w miare uczciwy to dopisek zrobi o koniecznosci regulacji .... ktorej juz zrobic sie nie da :)

#20 Offline   michancio


  • Postów: 697
  • Na forum od: 15 lis 2009
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 27 grudnia 2010 - 16:01

No właśnie Charlie ma racje... Gaz nie nadaje się do ke-jeta. na gazie może chodzić wspaniale. Ale czemu nie pisze nikt o jeździe na benzynie? :) No właśnie... A tak na marginesie. Jakie są objawy zatartego rozdzielacza?








Podobne tematy Zwiń