Tłoczek sterujący dawką paliwa się zacina i ramie przepływomierza które nim steruje wykazuje duży opór przy poruszaniu się(brak możliwośći jazdy na benzynie),ja zawsze odpalam(zimny rozruch) i gasze na benzynie a od czasu do czasu daje mu ostro po garach by się nie zamulił i więcej nie trzeba.
0
MB 124 2.6 instalacja LPG (polecany zakład WIELKOPOLSKA)
Rozpoczęty przez radekW124, gru 24 2010 12:39
23 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 27 grudnia 2010 - 16:51
#22
Napisano 27 grudnia 2010 - 17:07
albo tez niejaki "stop-ke" ktory zmniejsza cisnienie paliwa na pompie zamiast ją odcinać
#23
Napisano 18 stycznia 2011 - 22:27
A i ja doświadczeniem się podzielę. Rok temu miałem 4matica z 3litorwym motorem zagazowanym. Raz w miesiącu strzelał. Trzeba było naleśnik rozbierać co by jakiś przewód zakładać bo inaczej auto nie gadała ani na pb ani lpg. Ogólnie niemiłosiernie zamulona furka była.
Obecnie mam gwiazdę z motorem 2.6 z instalacją LPG. Złego słowa nie powiem. Pali od strzała na benzynie i gazie, nie strzela no i zbiera się na gazowni tak samo jak benzynie. Jedyne co należy robić to nie odpalać auta na gazie oraz gasić je na benzynie.
To czy auto będzie jeździć na gazie to jedynie kwestia tego czy ktoś dobrze ją założył ( z moich doświadczeń wynika czy jest odpowiednio mikser dobrany oraz parownik ) i potem czy zostało to odpowiednio wyregulowane. Poza tym jak w każdym innym aucie: Świece przewody kopułka z palcem i cewka muszą być sprawne inaczej szybko się przekonasz do złej opinii o gazie, ja osobiście nic do gazowni nie mam a że dużo śmigam chwale sobie ją
Obecnie mam gwiazdę z motorem 2.6 z instalacją LPG. Złego słowa nie powiem. Pali od strzała na benzynie i gazie, nie strzela no i zbiera się na gazowni tak samo jak benzynie. Jedyne co należy robić to nie odpalać auta na gazie oraz gasić je na benzynie.
To czy auto będzie jeździć na gazie to jedynie kwestia tego czy ktoś dobrze ją założył ( z moich doświadczeń wynika czy jest odpowiednio mikser dobrany oraz parownik ) i potem czy zostało to odpowiednio wyregulowane. Poza tym jak w każdym innym aucie: Świece przewody kopułka z palcem i cewka muszą być sprawne inaczej szybko się przekonasz do złej opinii o gazie, ja osobiście nic do gazowni nie mam a że dużo śmigam chwale sobie ją
#24
Napisano 03 lutego 2011 - 19:32
Witam,Ja mam u siebie w 2.6 zalozona instalacje IGS landirenzo(wtrysk gazu) i jezdze juz trzeci rok i jest wszystko w porzadku,osiagi mozna powiedziec identyczne co na PB spalanie w granicach 15l.Instalacje montowalem sam i nie wyszlo tanio bo okolo 3,8tys/zł Instalacja jest dosc trudna wiec polecam tylko spawdzone warsztaty ktore maja doswiadczenie w IGS-ach! Oprocz tego zrobilem do porzadku glowice i wymienilem pierscienie tlokowe i.....Zasada jest taka;najpierw musie auto dobrze chodzic na benzynie a potem lpg procz tego silnik musi byc sprawny mechanicznie.Pozdro!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Srebrny przekaźnik - czy są zamienne |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szarik |
|
|
|
[W124] czyszczenie ALDY |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|