Skocz do zawartości




Bmw e39 540i Panowie co powiecie...


75 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   BOD


  • Postów: 1 217
  • Na forum od: 01 gru 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C140 CL 500 '96

Napisano 07 lutego 2011 - 21:11

Skoor napisał:

BOD wzialem sobie do serca Twoja wypowiedz i wszystko policzylem.
Dziękuje bardzo.
Rozumiem, ale wiara w to co mówi właściciel jest niepoprawna, trzeba sprawdzić dosłownie wszystko szczególnie w tak dużym motorem.
Druga sprawa jakby był w tak świetnym stanie, to byłaby taka niska cena, z tak niskiego pułapu, sam nie wiem.
Jak Ci się podoba to sprawdzaj, kupuj,a finalnie ciesz się z jazdy nowym autkiem zdradzając jedna słuszną markę. :P
KamilO
Co to znaczy za wolne? Chciałbyś jeździć z prędkością 300km/h . Rozważania na temat marek pozostawię w Twojej gestii. Po prostu znam kilka aut z gazem gdzie jest ok, a są takie przypadki, że auto siada niemiłosiernie. Poza tym ten smród blee. :( :D



#22 Offline   Szop


  • Postów: 1 813
  • Na forum od: 23 gru 2007
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3.0E - M103 (1992)
  • Trzeci Mercedes:W124 2.5D - OM605 (1994)
  • Inne auto:Citroen Saxo 1.1 Bic 2001

Napisano 07 lutego 2011 - 21:18

BOD napisał:

Co to znaczy za wolne?
To znaczy, że:
1) ktoś się wiecznie gdzieś spóźnia, bo wyjeżdża za późno
2) ktoś za mało wrażeń po nocy z dziewczyną wynosi
3) ktoś nie dorósł jeszcze do jazdy samochodem

Trochę żartem trochę serio, ale bez złośliwości :P
Ja tam zawsze będę mówić, że lepiej znaleźć sobie niebezpieczne hobby i szaleństwo w nie inwestować.

#23 Offline   BOD


  • Postów: 1 217
  • Na forum od: 01 gru 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C140 CL 500 '96

Napisano 07 lutego 2011 - 21:21

Szop, :P
Naprawdę autem trzeba zap***...? Dobra, nieważne

#24 Offline   Szop


  • Postów: 1 813
  • Na forum od: 23 gru 2007
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3.0E - M103 (1992)
  • Trzeci Mercedes:W124 2.5D - OM605 (1994)
  • Inne auto:Citroen Saxo 1.1 Bic 2001

Napisano 07 lutego 2011 - 21:35

BOD, ja kiedyś sobie nawet tak eksperymentowałem, jak to "zap***" wychodzi w praktyce. Często jeżdżę trasę z miejsca zamieszkania do Zielonej Góry (115 km) i z powrotem. Najszybciej, przy zerowym niemal ruchu (tylko ciężarówki) udało mi się dojechać w 1h 05 min. Była czwarta rano, a ja specjalnie założyłem najcięższe skarpety i buty. Momentami leciałem bardzo, bardzo nieprzepisowo, wyciskając z diesla siódme poty. W ruchu dziennym, czyli powiedzmy 7.30-23.00, sprawa ma się o wiele gorzej. Możesz lecieć jak wariat i wyprzedzać co popadnie, a i tak średnia prędkość wyjdzie Ci w granicy 70 km/h. Mogłem to zaobserwować zarówno na podstawie takich "pośpiesznych", co wyprzedzali gdzie się dało a i tak wjeżdżałem do miasta 5 samochodów za nimi, jak i zależności między moim stylem jazdy a czasem podróży. Po prostu śpieszyć się nie opłaca, to tylko strata paliwa; jeżdżę więc sobie do 110 km/h i śmieję się jak ktoś myśli, że 200 KM kupi mu czas w podróży :P

#25 Offline   BOD


  • Postów: 1 217
  • Na forum od: 01 gru 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C140 CL 500 '96

Napisano 07 lutego 2011 - 21:43

Właśnie, sam mam takie wnioski, że jak szybko się lata, to tylko spalanie diametralnie idzie w górę.
Nie mówie, że nie lubie "wcisnąć", ale moje OM606 mi wystarcza i nie czuje dyskonfortu mocy.

#26 Offline   Szop


  • Postów: 1 813
  • Na forum od: 23 gru 2007
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3.0E - M103 (1992)
  • Trzeci Mercedes:W124 2.5D - OM605 (1994)
  • Inne auto:Citroen Saxo 1.1 Bic 2001

Napisano 07 lutego 2011 - 21:46

BOD napisał:

Nie mówie, że nie lubie "wcisnąć", ale moje OM606 mi wystarcza i nie czuje dyskonfortu mocy.
No to "przybij piątkę", bo ja myślę tak samo :ok:

#27 Offline   BOD


  • Postów: 1 217
  • Na forum od: 01 gru 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C140 CL 500 '96

Napisano 07 lutego 2011 - 21:47

Przybijam :ok: :pub: ! :zeby:

#28 Offline   piotrek.m5


  • Postów: 5 595
  • Na forum od: 27 paź 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 lutego 2011 - 22:51

BOD napisał:

Poza tym ten smród blee. :ok: :zeby:
A myślisz że to twoje OM606 ładniej pachnie? Nie dość że smród to jeszcze czad :pub:

#29 Offline   BOD


  • Postów: 1 217
  • Na forum od: 01 gru 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C140 CL 500 '96

Napisano 07 lutego 2011 - 23:00

Zapach gazu, a benzyny to niebo, a ziemia. :ok:

#30 Offline   piotrek.m5


  • Postów: 5 595
  • Na forum od: 27 paź 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 lutego 2011 - 23:18

Ja mówię o ropie a nie o benzynie :mrgreen:








Podobne tematy Zwiń