Witam. dopływy paliwa były dwa: od zbiornika do silnika zwany dolotem i od silnika do zbiornika zwany powrotem :pig:
Dworuję sobie naturalnie.
Zasadniczo (absurdalnie uogólniając) występowały dwa rodzaje zasilania:
w silnikach 2.0 gaźnik najczęściej Pierburg i wtrysk potocznie zwany pełnym,
w silnikach 1.8 wtrysk.
Z tego co mi wiadomo nie nie różnią się technologią, co do jakości to jest tylko jedna czyli
jakość MB.
Różniły się mocą w zależności od zastosowanego układu gaźnik/wtrysk katalizator lub jego brak.
Jeśli błądzę pokornie proszę o nawrócenie.
0
[W201] Silnik M102 - różnice miedzy 1.8 a 2.0
Rozpoczęty przez kaczor123, mar 03 2011 01:07
16 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 21 marca 2011 - 23:00
#12
Napisano 22 marca 2011 - 22:32
Czyli jeśli dobrze rozumiem to w każdym egzemplarzu MB w201 z silnikiem 1.8 był wtrysk, wielopunktowy? Zastanawia mnie z jakimi niebezpieczeństwami napraw trzeba się liczyć kupując merca z tym silnikiem. Mam tę miłą opinie o niezawodności w głowie, jednak nawet mercedes czasem zawodzi.
#13
Napisano 22 marca 2011 - 23:20
Wszystko jest na forum, po tytułach popatrz i statystycznie podejdź.
1.8 tylko na wtrysku.
1.8 tylko na wtrysku.
#14
Napisano 02 kwietnia 2011 - 19:32
Zauważyłem że przy silnikach 1.8 wtrysk jest jednopunktowy. W takim razie zastanawiam się czy lepszy jest jednopunktowy wtrysk (1.8) czy może gaźnik (2.0 i wiecej). O ile większe jest spalanie w tych większych silnikach i eksploatacją silników 1.8
Jeśli ktoś jest tym szczęśliwcem i posiada swoją 190 z silnikiem 1.8 to proszę o krótką, obiektywną ocenę tego silnika
Jeśli ktoś jest tym szczęśliwcem i posiada swoją 190 z silnikiem 1.8 to proszę o krótką, obiektywną ocenę tego silnika
#15
Napisano 02 kwietnia 2011 - 23:32
A ten jednopunktowy wtrysk to z golfa czy jak?
#16 Gość__
Napisano 02 kwietnia 2011 - 23:45
fajlur napisał:
Zauważyłem że przy silnikach 1.8 wtrysk jest jednopunktowy.
Posiadają one natomiast wielopunktowy, elektromechaniczny wtrysk paliwa. Jeżeli zobaczyłeś w201 z czymś ogólnie przypominającym jednopunktowy wtrysk paliwa będzie to najprawdopodobniej jednostka 2000ccm(nie "i więcej") zasilana gaźnikiem 2ee.
A w sensie ogólnym...opinii o w201 1.8 jest na forum całe mnóstwo -wystarczy przełączyć opcję dla własnego zadka z "poszukajcie mi, napiszcie mi" na "jak użyję >szukajki< znajdę odpowiedź w kilka minut"
#17
Napisano 03 kwietnia 2011 - 00:50
A że akurat wersję z gaźnikiem szczęśliwie użytkuję to mogę ci na życzenie zapodac sesję zdjęciową ww aparatury.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|