Skocz do zawartości




- - - - -

Register zamiast zaworu powietrza dodatkowego


48 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   asdasd36


  • Postów: 38
  • Na forum od: 30 sie 2010
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 czerwca 2011 - 13:26

Register kupiłem u gazownika zapłaciłem 10,50 PLN a co do wtyczki to porostu odpinasz ją i jeździsz :star:



#12 Offline   bezelek


  • Postów: 76
  • Na forum od: 14 lut 2011
  • Miejscowość: Daniec, Opolskie
  • Drugi Mercedes:MB 100 2.4D
  • Trzeci Mercedes:MB Vito 2.2 CDI
  • Inne auto:BMW e36

Napisano 14 czerwca 2011 - 17:32

A masz możliwość podjechania na analizator spalin i zobaczenia jak wyglada skład spalin?
Wg. czego to regulowales?

#13 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 14 czerwca 2011 - 17:44

Weźcie się ludzie uspokójcie, bo jak czytam "zawór powietrza dodatkowego" jako "krokowiec LPG", to mam ochotę tym co tak piszą napompować koła nie tyle azotem, co specjalną mieszanką 78% azotu, 21% tlenu 0,93% argonu... Oczywiście za stawkę jak przy azocie + 200%.

Aha, i jeszcze coś - TPS w MB to jest praktycznie sygnał z przepływki, i nie chcę słyszeć innej wersji bo innej możliwości nie ma... A jak coś to łeb ukręcę :hmm:

EDIT:

Jakby nie dotarło: zawór powietrza dodatkowego - fabryczny element układu wtryskowego ustalający zwiększający/zmniejszający w pewnych warunkach (zgodnie ze wskazaniami ECU) przepływ powietrza, bocznikujący przepustnicę. Tyś widział tam gdzieś żubra, albo LPG?

Tak sobie piszę, bo potem jest masa nieporozumień i głupich pytań...

#14 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 14 czerwca 2011 - 17:49

Powie ktoś jak to z tym chodzi? Watro to montować?

#15 Offline   bezelek


  • Postów: 76
  • Na forum od: 14 lut 2011
  • Miejscowość: Daniec, Opolskie
  • Drugi Mercedes:MB 100 2.4D
  • Trzeci Mercedes:MB Vito 2.2 CDI
  • Inne auto:BMW e36

Napisano 14 czerwca 2011 - 17:52

No własnie, i Panowie, nie mylcie pojęć, bo później musze czytac po 10 razy o co chodzi...

#16 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 14 czerwca 2011 - 21:21

jestem po przeróbce. Powiem tak jest znaczna różnica. Ale co i jak dokładnie to wam nie powiem bo jeszcze nigdzie nie jezdziłem. Pojezdziłem se troche po okolicy, z racji tego że nie mam prawka dalej sie nie wybieram. Auto jakby lepiej idzie i obroty sa na 1100. Tak ustawiłem i gdzies tak trzyma. Nie zgasł ani razu ale musiałem tez trochę pokręcić reduktorem. Jechałem 140 i na luz, obroty spadły na 1000 i podniosły się po chwili na 1100. Jutro będe wiedział coś więcej bo ojciec jedzie w trase. (to jego auto). Wydaje mi się że bedzie lepiej. w sumie już jest jestem nawet zadowolony ale jak będzie dokładnie jutro wam napiszę :star:

#17 Offline   wuujek


  • Postów: 25
  • Na forum od: 15 kwi 2011
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 listopada 2011 - 14:59

Odświeżę temat. Też się zastanawiam nad takim modem. Czy rzeczywiście to coś daje? Jak jeździ na benzynie i na lpg? Proszę o wypowiedź osób które mają zamontowany lub miały zamontowany taki register. :star:

#18 Offline   kris86


  • Postów: 67
  • Na forum od: 19 cze 2010

Napisano 18 listopada 2011 - 09:07

Tak daje,różnica jest.Mam tak zrobione od 1,5 roku i jest do zaakceptowania. Mimo braku ssania(można lekko nacisnąć pedał gazu,tylko podczas rozruchu),w ostatnie mrozy na benzynie zapalał bez problemu :) .Auto nie zgasło mi ani razu.Tylko,że ma wyższe obroty niż orginalnie i to trochę denerwuje :evil:

#19 Offline   wuujek


  • Postów: 25
  • Na forum od: 15 kwi 2011
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 18 listopada 2011 - 12:24

O ile wyższe? Ja przy prawdopodobnie nie sprawnym zaworze mam około 12000 wolne obroty.

#20 Offline   lukaszstas


  • Postów: 2 039
  • Na forum od: 01 sie 2008
  • Miejscowość: Łódź/Wieluń
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo S80

Napisano 18 listopada 2011 - 13:00

wuujek napisał:

12000 wolne obroty
Jeździsz wiertarką? :coto:








Podobne tematy Zwiń