Register kupiłem u gazownika zapłaciłem 10,50 PLN a co do wtyczki to porostu odpinasz ją i jeździsz
2
Register zamiast zaworu powietrza dodatkowego
Rozpoczęty przez Emil-Radom, kwi 02 2011 09:13
48 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 14 czerwca 2011 - 13:26
#12
Napisano 14 czerwca 2011 - 17:32
A masz możliwość podjechania na analizator spalin i zobaczenia jak wyglada skład spalin?
Wg. czego to regulowales?
Wg. czego to regulowales?
#13
Napisano 14 czerwca 2011 - 17:44
Weźcie się ludzie uspokójcie, bo jak czytam "zawór powietrza dodatkowego" jako "krokowiec LPG", to mam ochotę tym co tak piszą napompować koła nie tyle azotem, co specjalną mieszanką 78% azotu, 21% tlenu 0,93% argonu... Oczywiście za stawkę jak przy azocie + 200%.
Aha, i jeszcze coś - TPS w MB to jest praktycznie sygnał z przepływki, i nie chcę słyszeć innej wersji bo innej możliwości nie ma... A jak coś to łeb ukręcę
EDIT:
Jakby nie dotarło: zawór powietrza dodatkowego - fabryczny element układu wtryskowego ustalający zwiększający/zmniejszający w pewnych warunkach (zgodnie ze wskazaniami ECU) przepływ powietrza, bocznikujący przepustnicę. Tyś widział tam gdzieś żubra, albo LPG?
Tak sobie piszę, bo potem jest masa nieporozumień i głupich pytań...
Aha, i jeszcze coś - TPS w MB to jest praktycznie sygnał z przepływki, i nie chcę słyszeć innej wersji bo innej możliwości nie ma... A jak coś to łeb ukręcę
EDIT:
Jakby nie dotarło: zawór powietrza dodatkowego - fabryczny element układu wtryskowego ustalający zwiększający/zmniejszający w pewnych warunkach (zgodnie ze wskazaniami ECU) przepływ powietrza, bocznikujący przepustnicę. Tyś widział tam gdzieś żubra, albo LPG?
Tak sobie piszę, bo potem jest masa nieporozumień i głupich pytań...
#14
Napisano 14 czerwca 2011 - 17:49
Powie ktoś jak to z tym chodzi? Watro to montować?
#15
Napisano 14 czerwca 2011 - 17:52
No własnie, i Panowie, nie mylcie pojęć, bo później musze czytac po 10 razy o co chodzi...
#16
Napisano 14 czerwca 2011 - 21:21
jestem po przeróbce. Powiem tak jest znaczna różnica. Ale co i jak dokładnie to wam nie powiem bo jeszcze nigdzie nie jezdziłem. Pojezdziłem se troche po okolicy, z racji tego że nie mam prawka dalej sie nie wybieram. Auto jakby lepiej idzie i obroty sa na 1100. Tak ustawiłem i gdzies tak trzyma. Nie zgasł ani razu ale musiałem tez trochę pokręcić reduktorem. Jechałem 140 i na luz, obroty spadły na 1000 i podniosły się po chwili na 1100. Jutro będe wiedział coś więcej bo ojciec jedzie w trase. (to jego auto). Wydaje mi się że bedzie lepiej. w sumie już jest jestem nawet zadowolony ale jak będzie dokładnie jutro wam napiszę
#17
Napisano 17 listopada 2011 - 14:59
Odświeżę temat. Też się zastanawiam nad takim modem. Czy rzeczywiście to coś daje? Jak jeździ na benzynie i na lpg? Proszę o wypowiedź osób które mają zamontowany lub miały zamontowany taki register.
#18
Napisano 18 listopada 2011 - 09:07
Tak daje,różnica jest.Mam tak zrobione od 1,5 roku i jest do zaakceptowania. Mimo braku ssania(można lekko nacisnąć pedał gazu,tylko podczas rozruchu),w ostatnie mrozy na benzynie zapalał bez problemu .Auto nie zgasło mi ani razu.Tylko,że ma wyższe obroty niż orginalnie i to trochę denerwuje :evil:
#19
Napisano 18 listopada 2011 - 12:24
O ile wyższe? Ja przy prawdopodobnie nie sprawnym zaworze mam około 12000 wolne obroty.
#20
Napisano 18 listopada 2011 - 13:00
wuujek napisał:
12000 wolne obroty
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Konsola kuda zamiast uchwytu na smartfon |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | PolnaMysz |
|
||
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
Stale zapowietrzające się sprzęgło w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kato |
|
||
Filtry Powietrza firmy KAMOKA |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Loockki |
|
||
w124 300-24v odpięta druga pompa powietrza - pomoc z podłączeniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MaNiEk91 |
|