Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] OM602 Stuki w silniku.


53 odpowiedzi w tym temacie

#51 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 grudnia 2017 - 19:11

Mam pytanie odnośnie podkładek do regulacji wtrysków z czego robiliście bo chyba jak się zrobi z jakieś miękkiej stali to po czasie się ugniotą i rozregulują.



#52 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 17 grudnia 2017 - 20:23

Ja to miałem wytoczone z pręta, pocięte i zahartowane.

#53 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 grudnia 2017 - 20:26

A jak zahartowałeś i czy wtrysk nie tracił ustawień?

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik OSTRY2500 edytował ten post 17 grudnia 2017 - 20:36


#54 Offline   T34


  • Postów: 337
  • Na forum od: 09 kwi 2013
  • Miejscowość: Polska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 grudnia 2017 - 11:13

Co do hartowania, wystarczy że podgrzejesz do czerwoności, poczekaj aż nieco ostygnie i zrobi się taki ciemnoczerwona, nieco bordowa, i wtedy do zimnego oleju.








Podobne tematy Zwiń