Witam mam problem z moim om602.W silniku słyszalne jest stukanie identyczne jak na nagraniu użytkownika:
markslew (http://markslew.wrzu..._124_2_5_diesel) jest to nieregularne metaliczne chlastanie wydobywające się z okolic głowicy, stetoskopem trudno zdiagnozować który to cylinder ok 3,4.W związku z tym sprawdzałem już szklanki które okazały się być twarde i nie powinny być źródłem tego problemy.Wykręciłem też wtryski do sprawdzenia (tu miałem przygodę).Ostatecznie mechanik w Zakrzewie powiedział że są dobre.Odpalałem auto bez paska jest to samo. Wydaje mi się że zapłon w moim silniku jest dobrze ustawiony a jeżeli była by to wina kąta wtrysku to stukanie było by regularne.Stąd moje pytanie jakie mogą być przyczyny mojego problemu?
1
[w124] OM602 Stuki w silniku.
Rozpoczęty przez markslew, kwi 02 2011 13:08
53 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 11 marca 2017 - 18:22
#32
Napisano 11 marca 2017 - 19:05
Odpal go na samym mixolu z banki. Rozgrzej silnik odlacz przewody paliwowe powrot i zasilajacy wsadz do banki i niech przepali pol litra jak sie wyciszy ten stuk to wtryski a jak nie to kat wtrysku zawczesny.
#33
Napisano 11 marca 2017 - 21:52
Nie prościej zalać Mixolem filtr paliwa? A jeszcze prościej wlać trochę do baku i wyjeździć?
#34
Napisano 12 marca 2017 - 08:36
Bo jak zrobi moja metodą to odrazu zobaczy co i jak.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#35
Napisano 12 marca 2017 - 20:54
A co to za przygoda z tymi wtryskami? I czy to był mechanik specjalizujący się w tematyce pomp i wtrysków? Mi też czasami puka, tak już od 3 lat
#36
Napisano 12 marca 2017 - 22:55
Po wykręceniu wtrysków zawiozłem je do kolegi który robi ciągniki i je sprawdził, powiedział że leją wszystkie bo przy naciskaniu 2x na sekundę nie strzelały tylko dawały strumień ciągły (a te od c-330 i innych wydają to charakterystyczne chrypienie, ale tam cylinder ma 1l pojemności i wtryskiwana jest większa dawka).
Później zawiozłem je do znanego serwisu diesli w Zakrzewie i oni powiedzieli że są dobre. Jutro jak wrócę ze szkoły to puszcze go na tym mixolu.
Później zawiozłem je do znanego serwisu diesli w Zakrzewie i oni powiedzieli że są dobre. Jutro jak wrócę ze szkoły to puszcze go na tym mixolu.
#37
Napisano 13 marca 2017 - 18:41
Pomógł mu ten mixol teraz nawet na ropie ładnie chodzi przepalił niecałe pół litra. Dzięki za pomoc.
#38
Napisano 13 marca 2017 - 19:02
Robiłeś mieszankę mixola z ropą czy sam mixol?
Użytkownik rzel edytował ten post 13 marca 2017 - 19:02
#39
Napisano 13 marca 2017 - 19:14
Sam mixol odpiąłem wężyki od paliwa zaślepiłem te od baku i w butelkę, popracował trochę na luzie a później trochę pojeździłem ale wężyk przestał się maczać i musiałem spiąć instalacje z bakiem. Teraz jak zacznie hałasować to chyba trzeba będzie komplet końcówek kupić.Ale wole rozpylacze w mercu wymienić niż do golfa pompowtryski kupować.
Użytkownik lukas125p edytował ten post 13 marca 2017 - 19:14
#40
Napisano 13 marca 2017 - 19:48
Przeczytajcie sobie skład mixolu, jak się wyciszyl to końcówki, silnik cały.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[om602] ARA, proszę o dokładny opis działania układu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markslew |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
[W124] nagar w silniku? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] wymiary stabilizatorów przód tył przy silniku 2.6 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gisek |
|