Uporałem się z problemem, zrobiłem próbnik wtryskiwaczy Diesla własnej konstrukcji, kupiłem nowe Bosche, wyregulowałem ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy, zamontowałem wtryski na nowych podkładkach do silnika i teraz pięknie gra mój Dieselek.
Więc jeśli ktoś ma podobny problem to w Dieslu jeśli coś stuka to najczęściej wtryskiwacze (zawieszająca się iglica w rozpylaczu).
Pozdrawiam!
1
[w124] OM602 Stuki w silniku.
Rozpoczęty przez markslew, kwi 02 2011 13:08
53 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 09 maja 2012 - 11:54
#13
Napisano 09 maja 2012 - 19:46
i przy okazji gdzie jest robiony ten Bosch? Czyżby made in India?
#15
Napisano 09 maja 2012 - 22:06
Zamieszczę opis w FAQ jak zrobiłem próbnik. A końcówki mam Bosch India lecz według mnie są dobre i mi pomogły. Im więcej jeżdzę chodzą coraz ciszej, nowe końcówki muszą się ułożyć przez parę set kilometrów.
#16
Napisano 09 maja 2012 - 22:08
Cholerka było już o tym na forum, ale nie mogę znaleźć.
Taką maszynkę można zrobić z podnośnika słupkowego. Przyda sie manometr glicerynowy o odpowiednim zakresie, przewód wysokiego ciśnienia z nakretką do podłączania wtrysków. Koszt nieduży, satysfakcja gwarantowana, a robota nieskomplikowana.
W tym zagubionym temacie podałem linka do strony gdzie wszystko jest opisane krok po kroku. Może Tobie uda się znaleźć, było o wtryskiwaczach.
Taką maszynkę można zrobić z podnośnika słupkowego. Przyda sie manometr glicerynowy o odpowiednim zakresie, przewód wysokiego ciśnienia z nakretką do podłączania wtrysków. Koszt nieduży, satysfakcja gwarantowana, a robota nieskomplikowana.
W tym zagubionym temacie podałem linka do strony gdzie wszystko jest opisane krok po kroku. Może Tobie uda się znaleźć, było o wtryskiwaczach.
#17
Napisano 09 maja 2012 - 22:14
To co znalazłeś może to mój próbnik bo piszę na innych forach też, na www.w201w124.com, tam mam opis w FAQ i na Elektrodzie. Lecz tu też zamieszczę urządzenie jakie zrobiłem.
#18
Napisano 09 maja 2012 - 22:31
Być może to Twój próbnik pod warunkiem że zamieściłeś go na benz-world. Ja swoją zabawkę robiłem na wzór tam znalezionych. Jest tego troche.
http://www.benzworld...or-rebuild.html
albo http://www.peachpart...lInjectorTester
Czekamy na FAQ made in Poland.
http://www.benzworld...or-rebuild.html
albo http://www.peachpart...lInjectorTester
Czekamy na FAQ made in Poland.
#19
Napisano 10 maja 2012 - 11:58
A to jednak nie mój z Twojego linku, lecz pomysł podobny.
#20
Napisano 10 maja 2012 - 18:12
Hmm... nie spodziewałem się, że "pompka" podnośnika może zrobić takie ciśnienie. Teraz się zastanawiam czym różni się zwykły manometr od glicerynowego... ta ciecz pod szkiełkiem ma tłumić drgania wskazówki? Hmm... chyba zamiast poradnika w FAQ, lepszy byłby otwarty temat w "hajd parku", z możliwością przedyskutowania pewnych spraw i zadawania pytań .
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[om602] ARA, proszę o dokładny opis działania układu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markslew |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
[W124] nagar w silniku? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] wymiary stabilizatorów przód tył przy silniku 2.6 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gisek |
|