Na jeden pełen obrót dużego koła krańcówek, przypada 14 obrotów małego kółka którym kręcisz. Po zgraniu otworów, czyli kiedy wpada Ci drucik, wkład, czy co tam masz, pamiętaj o wciśnięciu białego kółka. W ten sposób zazębiasz mechanizm krańcówek z linką (przesuniesz koło zębate w lewo - fotka.
Oczywiście przed regulacją, kółko należy pociągnąć, w celu rozłączenia mechanizmu krańcówek od linki szyberdachu.
Wrzucam fotki z widokiem tego, czego w aucie nie widać.
Na pierwszej fotce widać "kanał" linki i (rozłączone), przesunięte w prawo koło, które przenosi napęd z linki na małe koło. Na drugiej małe i duże koło, na którym jest otwór. W ten otwór wchodzi drut, wkład długopisu, czy co kto tam wkłada w czasie regulacji. Koła zazębiają się wzajemnie na obwodzie małego tylko raz.
Czyli drucik musi wpaść, jeżeli wykonałeś 14 obrotów. Jeżeli nie, to masz coś poważniej uszkodzone.
Może coś to pomoże.
Użytkownik biszkopt edytował ten post 30 kwietnia 2016 - 18:40