I jak w tym EPC? Znalazło się? Też się ostatnio przyjrzałem i jak jadę długo pod górę (ew. przy mocnym i długim przytrzymaniu gazu) to czasem pociągnę za sobą trochę niebieskiego dymku, ale oleju w silniku nie ubywa..... Podobno to jest tak, że jak dymi pod obciążeniem to uszczelniacze lub zawory, ew. głowica, a jak dymi przy zdjęciu nogi z gazu to pierścienie.... Czy dobrze kojarzę ?
0
[140] M119 dziwnie kopci
Rozpoczęty przez pueblo, maj 19 2011 12:56
39 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 20 maja 2011 - 16:43
#12
Napisano 20 maja 2011 - 21:08
Charlie9 napisał:
A w M119 jest odma?
#13
Napisano 21 maja 2011 - 10:47
lutek66 napisał:
I jak w tym EPC? Znalazło się?
Przyznam szczerze że szukalem ale nie udalo mi sie znalesc, ale jak przyznam tez że pracuje/pracowalem z roznymi programami serwisowymi i ten mercedesa jest fajny aczkolwiecz czasami trudno wpasc na to w ktorej grupie panowie z MB umiescili dana czesc, bo to ze odma jest czescia silnika wcale nie onacza ze w tej grupie ebdzie rozrysowana;D
pheonix napisał:
Chyba musi być. Ja nie znam silnika benzynowego bez systemu odpowietrzania skrzyni korbowej.
tez tak sadze aczkolwiek roznie bywa.. to tak samo dziwne jak to ze w M119 normalna temp. pracy w cieple dni to okolo 100*C.. niby tez sie wierzyc nie chce;))
#14
Napisano 22 maja 2011 - 20:53
tam apropo stanu oleju... czy mi sie dobrze wydaje czy sprawdziłeś stan tuż po zatrzymaniu się po daniu w dupe silnikowi?
#15
Napisano 22 maja 2011 - 22:01
Biały napisał:
tam apropo stanu oleju... czy mi sie dobrze wydaje czy sprawdziłeś stan tuż po zatrzymaniu się po daniu w dupe silnikowi?
spokojnie, nie jestem szalencem;D odczekalem stosowna chwile a auto stalo na rownej nawierzchni;DD
#16
Napisano 04 czerwca 2011 - 21:45
W 140 lubia padac instalacje silnika i osprzetu, w mojej 140 robily sie zwarcia w roznych urzadzeniach od podcisien, przez komputer skonczywszy na pompie i turbinie, nie zawsze sie wkrecal i czasem dziwnie pracowal, w innym czasie kopcil .W zaleznosci gdzie stwarzal sie blad lub zwarcie. Chcialem kupic taka instalacje ale 1500zl wiec sie wkurzylem i zrobilem. Wszystkie problemy znikly Spradz czy w peszlu instalacja nie kruszeje....
#17
Napisano 28 czerwca 2011 - 14:59
U mnie było tak, że była rozsypana wiązka silnika i padnięta cewka. Wielokrotnie motor był kręcony bez zapłonu. Paliwo nie spalone przelało się przez cylindry do miski olejowej rozrzedzając olej. Olej miał gęstość i lepkość wody(czujnik ciśnienia oleju dostawał chwilami świra). Całkowicie spływał z bagnetu(umył tez cały silnik wewnątrz). Po spuszczeniu był niewyobrażalnie czarny. Teraz przyszedł motul 10w40 syntetyk i wskazówka ciśnienia oleju spada tylko minimalnie poniżej 2 przy pełnym rozgrzaniu. A dymienie zniknęło całkowicie :-)
#18
Napisano 26 listopada 2012 - 12:43
Sorry za odkop, ale zauwazyelm u siebie podobna sytuacje w weekend robilem sobie traske i nagle zaczela migac co jaksic zas kontrolka poziomu oleju. W pewnym momencie zaswiecila sie na stałe. Stanalem na stacji dokupilem litr i wlalem. Kontrolka zgasla ale podczas wlewania poczulem ze wlew wali benzyna, powachalem olej na bagnecie i to samo smierdzi benzyna. Dodam ze wiekszosc robie krotkie trasy po miescie 5-10km na niedogrzanym silniku. Rowniez czasem mam sytuacje ze auto kreci ale nie zapala, dopiero za drugim razem. Wiazka byla regenerowana problemow z moca raczej niema cewki i caly zaplon nowka beru.
#19
Napisano 26 listopada 2012 - 13:15
No śmierdzenie oleju benzyną to problem krótkich tras i niedogrzanego silnika. Olej nie zdąży się zagrzać i odparować wilgoci ani paliwa. Pytanie, kiedy olej był zmieniany ostatni raz? V8 lubi olej ale żeby doszło do takiej sytuacji, żeby zapalała się kontrolka oleju? Dziwne. Znajomy miał kiedyś 500E. Był pojeździć na torze i po baaaaaaaaardzo ostrej jeździe (i długiej również) kontrola oleju za pomocą bagnetu nie wykazała nic(!!!!). Bagnet suchy. A mimo to kontrolka zapałała się przy odpalaniu, a potem gasła..... Ile dolałeś tego oleju?
#20
Napisano 26 listopada 2012 - 13:34
Olej zmieniany zarz po kupnie czyli jakies 2 miesiace temu voalvoline maxlife 10w40 8l. Jak sie zatrzymalem to sprawdzilem stan ale ze silnik byl cieply to raczej pomair niemiarodajny zreszta i tak jakos na bagnecie nie moglem nic odczytac. Dolałem 1l a rano jak byl zimny to sprawdzilem stan i byl troche ponad połowe. Auto mi nie kopci na niebiesko, ale wydaje mi się że na jałowych obrotach za bardzo kopci na biało, wiem że teraz taka pora roku itp ale wydaje mi się ze za bardzo kopci. Jak bylem jakis czas temu u mechanika is tal odpalony na jalowych to wydawalo mi sie ze mocno benzyna pachna spaliny. Podejrzewam ze poprzedni wlasciciel jezdzil tylko na gazie a ja go teraz od miesiac tylkoc zysta benzynka mecze.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
[w140/v140/c140] VIN - prośby o rozkodowanie i przetłumaczenie |
Mercedes S, CL i SEC | kamamer2000 |
|
||
[W140] Mocowanie chłodnicy |
Mercedes S, CL i SEC | Walgoz |
|
|
|
[W140] Gaśnie podczas jazdy |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|
||
Podpięty [W140] Porady przed kupnem |
Mercedes S, CL i SEC | mgr3136 |
|
|