Skocz do zawartości




- - - - -

[140] M119 dziwnie kopci


39 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 26 listopada 2012 - 13:45

Ale jeśli robisz krótkie dystanse, to wydech też nie zdąża się rozgrzać i w nim kondensuje się wilgoć ze spalin. Musi ona gdzieś odparować. Poza tym, tak jak piszesz, mamy jesień i oprócz niewysokich temperatur jest też spora wilgotność. Będzie parować. Jak tankujesz kiepskie paliwo, to też będzie parować. Spaliny śmierdzą paliwem, jak silnik pracuje na bogatej mieszance (zimny). Dodatkowo zapewne nie masz katalizatorów. Pytanie jeszcze, jak się miewa sonda Lambda?



#22 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 26 listopada 2012 - 13:59

Sondy nie sprawdzalem, ale fakt zapomnialem dodac ze od kiedy go kupilem to nigdy nie widzialem na wskazowce temperatury 80 stopni, zawsze lekko ponad ta druga kreska na miarce. Zamowilem juz termostat i wszystkie nowe czujniki temperatury. Zobaczymy jak bedize po zmianie.

#23 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 26 listopada 2012 - 14:28

To ja się obawiam, że tego termostatu wogóle tam nie ma........

#24 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 26 listopada 2012 - 14:31

Znaczy ze to taki skrot myslowy ze nie dziala :D ?

#25 Offline   piotrek.m5


  • Postów: 5 595
  • Na forum od: 27 paź 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 listopada 2012 - 14:31

lutek nie badź czarnowidzem ;) Może jego termostat zaciął się w pozycji max otwartej i tak juz został ;)

#26 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 26 listopada 2012 - 15:29

albo któs wyjąl bo mu sie M119 w lato grzało;P

Użytkownik pueblo edytował ten post 26 listopada 2012 - 15:29


#27 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 26 listopada 2012 - 15:30

Ehh panowie nie straszcie, teraz nie zasne jak nie sprawdze czy ten termostat tam jest :P Mozna to szybko sprawdzic bez specjalistycznych narzedzi :) ?

#28 Offline   piotrek.m5


  • Postów: 5 595
  • Na forum od: 27 paź 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 listopada 2012 - 15:35

Nie, nie ma takiej możliwości. Trzeba zdjąć obudowę termostatu

#29 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 26 listopada 2012 - 15:36

Rozumiem ze jak ja odkrece to sie poleje plyn i pewnie trzeba czyms weze zblokowac ?

#30 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 26 listopada 2012 - 15:56

Wyświetl postUżytkownik pueblo dnia 26 listopada 2012 - 15:29 napisał

albo któs wyjąl bo mu sie M119 w lato grzało;P

Taka właśnie metoda druciarzy. Jak ktoś sprzedaje auto z problemem "przegrzewania się"... Nie sprawdzisz tego.

Wyświetl postUżytkownik m00n dnia 26 listopada 2012 - 15:36 napisał

Rozumiem ze jak ja odkrece to sie poleje plyn i pewnie trzeba czyms weze zblokowac ?

Na pewno się płyn poleje. Daj sobie spokój z tym sprawdzaniem. Tak czy owak termostat trzeba zmienić/założyć. Po co 2x rozbierać?
Przy odkręcaniu obudowy, w diabły pójdzie również uszczelka. Więc nawet jeśli "tylko" sprawdzisz, to i tak zapewne po skręceniu z powrotem, będzie ciekło. Zostaw, do momentu, aż będziesz miał w ręku termostat.








Podobne tematy Zwiń